Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.
  • Sette opp beslag til gardin 1.800 kr.
  • Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Billig, men god blender?
  • #1   1. jul 2013 Nej.
    Jeg har prøvet mange forskellige billige blendere, og de er alle brændt sammen, bare jeg skulle lave en smoothie.
    Jeg har erfaret at med blendere, der hænger pris og kvalitet sammen!

- jeg har en bodum blender, den koster vidst 1000 kr.
    De penge er sgu godt givet ud.
    Købte den oven i købet på tilbud til 600 smiley

• #2   1. jul 2013 Kig på bamix de er tit på tilbud

• #3   1. jul 2013 Jeg har en Braun, stavblender, med blenderkande og nøddehakker og piskeris, sådan et sæt.
    købte det på tilbud til 699,- er VANVITTIG glad for det sæt.
    havde et magen til som blev 5 år og blev brugt RIGTIGT meget, primært til at blende grøntsager til vovserne, men også til andet, så jeg tøvede ikke da jeg så det på tilbud, dog med rustfristål dele, i stedet for plast som den forrige.
    men ja, det er en jungle..

• #4   1. jul 2013 Bamix ka bare det hele på ingen tid. Den er ikke billig men hvis man køber hele pakken behøver man ikke andet...

• #5   1. jul 2013 jeg vil også varmt anbefale Braun sættet - det duer bare! smiley

• #6   1. jul 2013 Jeg har en billig én til 150 eller 199, kan ikke lige huske det. Men den er købt i Kvickly og det er en rigtig god blender. Har haft den i 2 år nu og bruger den hver dag, den er ikke brændt sammen eller andet.

• #7   5. jul 2013 Jeg må ind og lurer på disse smiley tak for svar

• Anders J
    Anders J Tilmeldt:
    jul 2013

Følger: 1 Svar: 1
    #8   21. jul 2013 Jeg ville nok vælge en braun stavblender. Jeg smider lige et link under her, hvor du kan læse mere.

(link fjernet)

Kommentér på:
Billig, men god blender?

Annonce