Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Prop på ledning til stikkontakt 500 kr.
  • Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Samle ikea under og overskabe 1.500 kr.
  • Reparation af Siemens vaskemaskine 1.441 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nytårs Menu
  • #1   19. dec 2013 He he h er har vi fået den samme menu de sidste 20 år *GG*

Hamburg, kålpølser, brune og hvide kartofler, grønlangkål også citron frommage til dessert.

kransekage kl tolv.

Det eneste der svinger lidt er natmaden det er enten hotdogs eller reje/lakse mad

• #3   19. dec 2013 Tja frikadeller og stuvede bønner er et bud;) eller måske biks med spejlæg smiley

• #5   19. dec 2013 Vi skal have Tunmousse til forret og så laver vi en roastbeef med nogle kartofler af en art til og noget salat. bananasplit til dessert. kransekage og billig champagne klokken 00.00 smiley

• #6   19. dec 2013 Vi plejer også og få hamberyg men så spiser vi grønlangkål til og brune karttofler, rislalmande til desert og kl 12 får vi laks og rejser mm...

• #8   19. dec 2013 Jeg skal have tunmousse til forret med en masse rejer og krebsehaler, høns i aparges til hovedret (Ikke noget jeg har prøvet før, men skal sidde alene med hundene og nu er det lige DET jeg har lyst til :)) og til dessert frugter med råcreme.
    Og så ellers sodavand, kransekage, slik, chips eller hvad jeg nu har lyst til. Der skal sku ikke mangle noget, hverken til mig eller hundene smiley

• #9   19. dec 2013 Foretter svinger lidt alt efter hvem vi er sammen med,
    det kan enten være, tunmousse, Kold torskeret eller bønnesalat med røget krondyr
    TIl hovederet er det somregel Friture smiley

• #10   19. dec 2013 Tror vi er blevet enige om fondue med pomfritter, god sovs og flutes til, dog har vi ikke sådan en mere da den tynde jern halløj er gået til, nogen der ved hvor sådan en i støbejern kan købes billigt?

• #11   19. dec 2013 Vi skal enten have en god bøf eller også steger vi på racletten, har ikke helt besluttet mig endnu.
    Forretten bliver butterdejsbunde med en fiskeanretning, og desserten hjemmelavet is m/?.

• #12   19. dec 2013 Vi har vist fundet den vi skal ha smiley http://gaverogbrugskunst.dk/fonduesaet-157/fonduesaet-i-10-dele-funktion-stoebejern-p8175

• #14   19. dec 2013 Ristet toastbrød med hjemmelavet kyllingsalat med bacon og cherrytomater..
    Culottesteg med hasselbagte kartofler, rødvinsauce og smørsorteret broccoli og sukkerærter, dessert er en brownie kage med hjemmelavet vanilieis lavet på fløde.. Se det er min drømme menu.. Men om vi skal have den nytårs aften.. Tror jeg ik smiley

• #15   19. dec 2013 fisketallerken til forret, hovedretten er ikke helt bestemt. overvejer at lave en rødvinsmarineret oksemørbrad. dessert bliver nok noget med is smiley

• #16   19. dec 2013 Jeg kan slet ikke finde ud af hvad vi skal have i år, kan ikke blive enig med mig selv om hvad jeg har lyst til smiley

Her får vi ikke natmad, det kan vi simpelthen ikke klemme ned, når vi også har fået tre retter, kransekage og chips. Ofte ender det endda med vi heller ikke kan klemme kransekage og chips ned, og det så bliver gemt til dagen efter smiley

• #17   19. dec 2013 ANER det ikke. Står det til manden bliver det nok havregrød til ham og så vil jeg have suppe......*GG*

Jeg er ret ligeglad med nytårsaften. Vi sidder bare herhjemme. Jeg plejer at være her på HG og han ser tv......*G*

• #18   19. dec 2013 Hehe Mette det er sgu da nemt! smiley

• #19   19. dec 2013 Tunmousse - hamburgerryg m. flødestuvede kartofler - ris a la mande og en rejemad kl 00:-)

• #22   19. dec 2013 Godt med sådan en tråd, så man kan blive inspireret. Vi skal holde det hos os, så det er nok også os, der skal diske op med noget

• #23   19. dec 2013 Vi skal også bare være herhjemme, og se tv og hygge, og jeg er med garanti også online herinde smiley Nytårsaften siger mig egentlig ikke noget.

Men derfor skal vi nu have noget godt mad alligevel, god mad er altid et hit smiley

• #24   19. dec 2013 Det bliver sikkert kun mig, manden og hundene nytårs aften, men jeg laver 3-retters menu og hjemmelavet kransekage alligevel smiley Det bliver sikkert tunmousse, en oksesteg og noget chokomousse/chokokage eller lign vi skal have.

• #25   19. dec 2013 Det er ikke på plads endnu. Men jeg ville bestemt ikke være træt af en omgang rødvinsfondue, som vi ofte får til nytår smiley

• #26   19. dec 2013 Vi skal have den traditionelle Sønderjyske menu.

Grønlangkål , kålpølser , hamburgerryg , brasede kartofler , søde kartofler , kold flæsk (til kæresten) .

Desserten bliver Forskellige slags is, forskellige frugt på dåse, og chokolade sovs..

• #27   19. dec 2013 Aner det ikke..
    Jeg skal arbejde, så skal lige have snakket med dem jeg skal være på vagt med.
    Men der plejer ikke at mangle noget til dem der er på vagt jule og nytårs aften

• #28   19. dec 2013 Vi holder nytårsaften her hos os så vi er sammen med hunden hele tiden..
    Vi bliver 8-9 mennesker .. Hvor vi skal hygge, drikke lidt og spise noget lækker mad.. Hvor det er delt ud hvor et par skal have forret, et par skal have hovedret, dessert, snack, champagne osv så det er fordelt lige ud..

Vi skal stå for hovedret som er: rådyr kød (ved ikke hvilket stykke fra dyret vi skal bruge endnu som ligger i fryseren) bagekartofler, asparges med bacon, kryddersmør og evt brød..

Hvad vi skal ha til forret og dessert ja det bliver spændende at se hvad de andre kommer med smiley

• #29   19. dec 2013 Vi skal have sushi smiley

• #30   19. dec 2013 Jeg tror jeg vil holde nytår alene i år.. smiley
    Jeg vil lave tunmousse, lakseroullader og måske en god bøf med whiskeysovs og pommes... Ellers bare spise mig mæt i forret, og sidde med en masse gode tøsefilm, dynen og min lille hund på skødet smiley

Kommentér på:
Nytårs Menu

Annonce