kan katten finde hjem? kan katten finde hjem?
Mine forældres hankat er blevet væk ca 5 km fra deres hjem her til aften -man hører jo en masse om kattes gode stedsans, men er det realistisk at håbe at han måske selv kan finde hjem, når han er blevet kørt dertil (han slap ud af bilen) ?
Min mor smider en efterlysning på FB og i morgen et opslag i byens brugs, så vi håber self nogen ser ham, men hvis nu ikke -kan han så måske finde hjem selv?
Det er en stor, rød hankat. Meget kælen og meget glad for mennesker, så hvis nogen herinde er fra Janderup (mellem Oksbøl og Varde) eller omegn/kender nogen der er, vil vi være meget taknemmelige hvis i vil holde øje.
jul 2012
Følger: 22 Følgere: 1437 Hunde: 1 Emner: 39 Svar: 8.069
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 553 Svar: 30.948
Og håbe det gør vi skam -vi er jo glade for ham, det er ike rart ikke at vide hvor han render rundt og han er da sikkert osse bange, når han sådan pludselig er et helt fremmed sted
maj 2004
Følger: 10 Følgere: 15 Hunde: 5 Emner: 78 Svar: 2.555
Uanset hvad, så tror jeg bestemt det er muligt, hvis den da finder noget den kender. :o)
jan 2006
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 207 Svar: 4.293
jan 2007
Det med fælder var da faktisk ikke en dårlig ide, det vil jeg prøve at foreslå.
apr 2007
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 345
Der er en her i byen der ofte ser sig sur på de katte der kommer i hans have, han fanger dem og køre dem ned i skoven og til dato er det ikke lykkes en eneste at finde hjem. Skoven ligger ikke mere end en kilometer væk.
Hæng en masse plakater op i den by hvor katten slap ud med billede og telefonnummer på.
mar 2008
Følger: 1 Hunde: 2 Emner: 6 Svar: 140
Støder han på en anden kat som har territorie der hvor han er landet, så kan han risikere at strejfe længere væk..
I kan gå ture i området og kalde, eller sætte fælder op.. Normalt kan en kat godt strejfe op til 5 km og dermed er der en chance for at han har været der på egen hånd, så hvis han er neutraliseret og vant til at gå ude, så er der større chance for at han kommer hjem i god behold..
jan 2007
kan katten finde hjem?