985 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Svar

Sikke en dag.. Hvad har i lavet? Sikke en dag.. Hvad har i lavet?

Puuha en for en dag! Det er godt nok med lidt blandede følelser, at jeg sidder her nu. For hold da op en dag... smiley

Dagen startede ud med en god tur med vovse. Dejligt vejr, glad hund og glade mennesker!
Baby's træning går frem ad, og det lykkedes mig hele 2 gange idag, at fange fokus, så han ikk gøede af en anden hund smiley (Man er vel teenager og hanhund ikk?)

'
Så kom min fætter en tur på besøg! Det har været super hyggeligt. smiley
Vi gik en god tur med Baby, og så tog vi på McD.. Og klog som jeg er, ja så fik jeg hældt karamel og is, i håret på kræet, fordi jeg væltede den.... smiley

Så kørte min fætter mig til aftenens "DogWalk" hvor vi træner kontakt og fokus, på gåture og med andre hunde.. Det var første gang vi var med idag, og Baby overrasker mig for hver gang vi er sammen med andre hunde, og til træning..:D
Han var noget oppe og køre, og havde svært ved fokus til at starte med. Men til sidst, på vej hjem, fik jeg ham sat i en sit, og fik ham til at kikke på mig. Flere gange i træk, liiiige i de 2-3 minutter, holdt han en fin fokus, og det var nok for mig smiley Stolt af ham!
Herefter fik hundene lov at lege lidt, i den lukkede indhegning vi har på trænings pladsen. Og igen overrasker den bette. Han er normalt ikke så glad for store hunde. Men ham, og en husky hvalp på vores hold, er samme alder, og de klikkede bare smiley

Efter træning, tog mig, min fætter og Baby ud på den gård, jeg boede på før..
Puuha det var hårdt.. Det hele er groet til, huset er tomt, og der så bare ikke særligt pænt ud...
Men vi fik gravet lidt af min mors blomster op, som min fætter køre op, og planter på hendes grav imorgen. smiley
Vi gik den rute, jeg plejede at gå med Alvin, den her gang, var det bare Baby, der var med, og ikke mit store skrummel.

Så jeg har lidt hjemve nu, og savner at bo på landet...

Men jeg er nu også glad, som det er... Baby er fantastisk, til at støtte mig, selvom han ikke ved det..

Så alt i alt.. Ja, en lidt underlig, men god dag smiley

Hvad har i lavet idag?

Her er lige et billede, af Alvin på terrassen,på vores gamle gård smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng gardinstang i betonvæg 300 kr.
  • Hækklipning 2.500 kr.
  • Hækklipning og busk beskæring, 1 stk 1.450 kr.
  • montering af to plafond lamper 1.000 kr.
  • Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sikke en dag.. Hvad har i lavet?
  • #1   15. apr 2014 Det lyder som en god blandet landhandel af en dag I har haft.. med dele af både glæde og vemod, forståeligt begge dele!.

jeg har været en tur i hundeskoven med vovserne, i byen med ungerne og i eftermiddag trænet med Lobo og elisabeth herindefra, havde en lånehund med i dag, da Lobo er blevet dygtig til Morgan og krævede lidt mere udfordring, så det fik han smiley

• #2   15. apr 2014 Lyder som en dejlig dag du har haft, selvom den har været følelsesladet. Og så syntes jeg det er en super smuk tanke, at plante nogle af blomsterne på din mors grav.

Jeg har gået ture med vovserne i det skønne vejr , fået sået frø til blomster som skal i haven til sommer, og så har jeg også ryddet lidt op. Nu sidder jeg lige og holder pause, men skal nok igang med mere oprydning om lidt, hvis altså ikke sofaen spiser mig helt smiley

• #3   15. apr 2014 I lyder også til at have haft nogle gode dage smiley

MLA hvad er det for noget træning du laver med Lobo og Elisabeth?

Rikke rengøring nu? Hold da op.. Det gider jeg ikke smiley Hahah om aftenen slapper man af, her i huset smiley

• #4   15. apr 2014 Synes det er en meget smuk ide at plante lidt blomster fra jeres have ved din mor smiley

Jeg var besvaret kundehenvendelser...eller dvs. fundet nogle der kunne hjælpe smiley O smiley g så ellers ævlet med mine kolleger. De to systemer jeg skulle bruge mest i dag, var nede det meste af dagen. Så vi kunne ikke lave ret meget smiley

• #5   15. apr 2014 Haha dejligt afslappende Linda! smiley
    Fik i dem op og køre? smiley

• #6   15. apr 2014 Nææ...kun meget sporadisk og skulle være der til kl 16...men fik snakket om alt muligt lige fra handicap biler til nudist strand oplevelser smiley Vældig underholdende...

Og så er det nu, jeg skal fortælle, at jeg er ansat i det offentlige, ikke smiley ?

• #7   15. apr 2014 Lobo er noget udfarende og usikker i forhold til omverden og det har Elizabet trænet meget på, men har manglet en "figurant" med hund, så der har Morgan og jeg trænet med hende og Lobo i en måneds tid.
    Først på lang afstand hvor jeg bare har vadet rundt og holdt øje med Lobos reaktion, kommet lidt tættere på, når han har accepteret afstanden, osv.
    til sidst har vi kunnet gå side om side uden problemer.
    Morgan er god til den slags, han er rolig og cool i forhold til andre hunde, og kan sagtens ignorere dem, selv om han hjertens gerne vil hilse og lege med alle.
    Så det har været rigtigt godt.

• #9   15. apr 2014 Fin ide at plante nogle blomster på din mors grav smiley jeg har været i Tivoli med mine småbrødre, mormor og morfar smiley Puha efter 3. gang i Dæmonen var jeg klar til at vende mavesækken ud smiley

• #10   15. apr 2014 Jeg har lavet dette:

http://www.hundegalleri.dk/forum/Off-Topic/568459-dagen_idag

• #11   15. apr 2014 Jeg startede med en god lang tur i det lækre vejr med hunden. Så cyklede jeg ind og styrketrænede i en lille time, svømmede i en halv time og tog på arbejde som livredder indtil 20:30 og så cyklede jeg hjem op ad den laaaange bakke! Og gik med hunden igen smiley så nu er jeg dælme TRÆT!

• #12   15. apr 2014 Ja vi har lavet en del, og vovse er bare TRÆÆÆÆT nu.. Og så er der en fugl, der har taget hans mad... Glemte at tage det ind fra haven, så da vi kom hjem var det væk... Stakkels hund smiley

Hvor er det dejligt, at du kan hjælpe dem, sammen med Morgan! For han er alligevel en krabat at møde, på en gåtur, selv for en schæfer... Tror slet ikke Baby ville vide, hvad han skulle gøre af sig selv, med sådan en stor pelstot smiley

Hehe Dog's, vi har sovet 12 timer i nat, så vi var friske!
    Vi plejer altid at sove længe her.
    Har i haft lækkert vejr idag? smiley Det har vi i hvertfald!

• #13   15. apr 2014 Den kæmpe: Haha, jeg tror heller ikke jeg får lavet så meget mere i dag. Har haft en dum periode, så det hele er ligesom lidt groet til herhjemme, så det var altså virkelig veltrængt at få ordnet noget, så jeg fortsætter nok i morgen smiley

Har forresten også fået hængt vores router op på væggen, og så fået den skjult med et bord og en kurv under bordet. Jaja handywoman her har sgu rigtig været igang i dag smiley

• #14   15. apr 2014 Ej det havde jeg ikke set Mette! Tak smiley

Dejligt med en tivoli tur! Det er så hyggeligt smiley :D
    Kan slet ikke med de der store rutschebaner smiley Får det skidt smiley

Julie du har dælme været aktiv idag! Hold da op!

• #16   15. apr 2014 Tog med knægtens slæng og min mindste datter til Kjællinghøl med hundene og lavede bål og stegte pølser og brød og til sidst lavede vi skumfiduser med kiks...
    Lækker dag og hyggeligt i naturen... smiley

• #18   15. apr 2014 Jeg er alene med den lille vovse, da forældrene er i Sverige og søsteren i Dubai. Vi har været på en dejlig tur over markerne i dag, og så har Viktor søgt efter lækker skinke i haven, mens jeg har lavet keeedelige lektier…

Men åh, jeg bryder mig ikke om at være alene lige nu, jeg er super bange for indbrud, der har været 9 indbrud i det kvarter jeg bor i indenfor den seneste tid.. Det kommer bare lige lidt tæt på, da jeg var lille, kom jeg nemlig 2 gange alene hjem til et hus, som var gennemrodet efter indbrud. Viktor kan alarmere, men ikke meget andet smiley Og kæresten kan først komme og passe på mig i morgen smiley

• #20   16. apr 2014 Vi har lavet så lidt som overhovedet muligt i dag! Hvilket faktisk blev til mere end planlagt.

Vi har sovet længe, har været ude og kigge min lillebrors butik, som han har åbnet idag sammen med sin kæreste, jeg har fået støvsuget lidt, vi har været en smut ude ved hesten, og så har min kæreste købt to påskeæg til mig (frivillig tvang). Og så har jeg trænet anatomitræning med Chessie, og de er blevet luftet lidt. Her til aften har jeg ordnet vasketøj og løbet en tur på 15 minutter for anden gang (!). Ikke det vilde, vi har bare slappet heeelt af!

Især løbeturen lever jeg højt på lige pt. fordi jeg i sidste uge var ved at kløjes efter 5 minutter, men nu har jeg to gange kunnet løbe 15 minutter uden pauser og uden at føle mig helt smadret. I dag løb jeg endda lidt hurtigere end sidst. Så mangler jeg bare omkring 1 time og tre kvarter, før mit mål er nået (halvmaraton) smiley

• #21   16. apr 2014 Jeg har ikke lavet meget i dag.
    Ordnede have i går. Så mine led er ømme i dag.
    Den stod på en lang Calle ene tur, da jeg fornemmede han trængte til bare at være mor og ham. Derudover har jeg intet lavet. Haft dårlig samvittighed over dette da hjemmet ligner noget der er løgn. Savner min hjemmehjælp. Det kan godt ses at jeg ikke overkommer det hele efter jeg mistede hjælpen.
    I morgen bliver jeg nød til at gøre noget ved det. Får påske gæst fredag så kan der ikke se sådan her ud.
    Håber i alle får en god nats søvn og at solen skinder ned til os i morgen smiley

• #22   16. apr 2014 Har sovet, hygget med min gris og arbejde 16-00.15. Tog afsted kl 15, kom hjem for er kvarter siden smiley nu vil jeg sove, min søster kommer i morgen! smiley

• #23   16. apr 2014 har ikke lavet så meget idag vi...

her i norge vågnet vi til SNE... vi har ikke haft sne på længe og vejene var ikke ryddet men heldigvis så smeltet det på et par time smiley

vi startet dagen med at gå i skoven og give egornet og fuglene solsikkefrø og nødder og fedtkuler , så hjælper jeg en venninde med at sælge og give vækk tinger/møbler da hun måtte flytte fra byen pag arbeid , så har fået givet vækk 2 reoler og en kontorstol i dag , kom hjem og giikk tur med hundene og efterpå været på shopping med en venninde , så tur igjen også kom hundene i bad:) har for lidt siden kommet hjem fra aftentur da den blev sent da jeg ville at hundene var 100% tør smiley

I morgen/dag skal vi gå tur med min venninde og hendes 2 hunder som er mine hunders bedste venner , er længe siden sidst da de flyttet i november så tror hundene bliver overlykkelig i morgen. så jeg glæder mig meget ihverfald hihi dejligt at se at hundene er så glade for at gå tur med bestemte hunder smiley

Kommentér på:
Sikke en dag.. Hvad har i lavet?

Annonce