Sikke en dag.. Hvad har i lavet? Sikke en dag.. Hvad har i lavet?
Puuha en for en dag! Det er godt nok med lidt blandede følelser, at jeg sidder her nu. For hold da op en dag...
Dagen startede ud med en god tur med vovse. Dejligt vejr, glad hund og glade mennesker!
Baby's træning går frem ad, og det lykkedes mig hele 2 gange idag, at fange fokus, så han ikk gøede af en anden hund (Man er vel teenager og hanhund ikk?)
'
Så kom min fætter en tur på besøg! Det har været super hyggeligt.
Vi gik en god tur med Baby, og så tog vi på McD.. Og klog som jeg er, ja så fik jeg hældt karamel og is, i håret på kræet, fordi jeg væltede den....
Så kørte min fætter mig til aftenens "DogWalk" hvor vi træner kontakt og fokus, på gåture og med andre hunde.. Det var første gang vi var med idag, og Baby overrasker mig for hver gang vi er sammen med andre hunde, og til træning..:D
Han var noget oppe og køre, og havde svært ved fokus til at starte med. Men til sidst, på vej hjem, fik jeg ham sat i en sit, og fik ham til at kikke på mig. Flere gange i træk, liiiige i de 2-3 minutter, holdt han en fin fokus, og det var nok for mig Stolt af ham!
Herefter fik hundene lov at lege lidt, i den lukkede indhegning vi har på trænings pladsen. Og igen overrasker den bette. Han er normalt ikke så glad for store hunde. Men ham, og en husky hvalp på vores hold, er samme alder, og de klikkede bare
Efter træning, tog mig, min fætter og Baby ud på den gård, jeg boede på før..
Puuha det var hårdt.. Det hele er groet til, huset er tomt, og der så bare ikke særligt pænt ud...
Men vi fik gravet lidt af min mors blomster op, som min fætter køre op, og planter på hendes grav imorgen.
Vi gik den rute, jeg plejede at gå med Alvin, den her gang, var det bare Baby, der var med, og ikke mit store skrummel.
Så jeg har lidt hjemve nu, og savner at bo på landet...
Men jeg er nu også glad, som det er... Baby er fantastisk, til at støtte mig, selvom han ikke ved det..
Så alt i alt.. Ja, en lidt underlig, men god dag
Hvad har i lavet idag?
Her er lige et billede, af Alvin på terrassen,på vores gamle gård
jun 2013
Følger: 35 Følgere: 434 Hunde: 7 Emner: 102 Svar: 8.163
jeg har været en tur i hundeskoven med vovserne, i byen med ungerne og i eftermiddag trænet med Lobo og elisabeth herindefra, havde en lånehund med i dag, da Lobo er blevet dygtig til Morgan og krævede lidt mere udfordring, så det fik han
aug 2013
Følger: 11 Følgere: 74 Hunde: 3 Emner: 263 Svar: 7.794
Jeg har gået ture med vovserne i det skønne vejr , fået sået frø til blomster som skal i haven til sommer, og så har jeg også ryddet lidt op. Nu sidder jeg lige og holder pause, men skal nok igang med mere oprydning om lidt, hvis altså ikke sofaen spiser mig helt
mar 2008
Følger: 34 Følgere: 936 Hunde: 8 Emner: 353 Svar: 8.192
MLA hvad er det for noget træning du laver med Lobo og Elisabeth?
Rikke rengøring nu? Hold da op.. Det gider jeg ikke
aug 2011
Følger: 17 Følgere: 26 Hunde: 1 Emner: 50 Svar: 4.477
Jeg var besvaret kundehenvendelser...eller dvs. fundet nogle der kunne hjælpe
mar 2008
Fik i dem op og køre?
aug 2011
Følger: 17 Følgere: 26 Hunde: 1 Emner: 50 Svar: 4.477
Og så er det nu, jeg skal fortælle, at jeg er ansat i det offentlige, ikke
jun 2013
Følger: 35 Følgere: 434 Hunde: 7 Emner: 102 Svar: 8.163
Først på lang afstand hvor jeg bare har vadet rundt og holdt øje med Lobos reaktion, kommet lidt tættere på, når han har accepteret afstanden, osv.
til sidst har vi kunnet gå side om side uden problemer.
Morgan er god til den slags, han er rolig og cool i forhold til andre hunde, og kan sagtens ignorere dem, selv om han hjertens gerne vil hilse og lege med alle.
Så det har været rigtigt godt.
jun 2009
Følger: 48 Følgere: 45 Hunde: 1 Emner: 25 Svar: 244
maj 2007
Følger: 42 Følgere: 145 Hunde: 5 Emner: 1.145 Svar: 38.478
http://www.hundegalleri.dk/forum/Off-Topic/568459-dagen_idag
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 562 Svar: 13.185
mar 2008
Hvor er det dejligt, at du kan hjælpe dem, sammen med Morgan! For han er alligevel en krabat at møde, på en gåtur, selv for en schæfer... Tror slet ikke Baby ville vide, hvad han skulle gøre af sig selv, med sådan en stor pelstot
Hehe Dog's, vi har sovet 12 timer i nat, så vi var friske!
Vi plejer altid at sove længe her.
Har i haft lækkert vejr idag?
aug 2013
Følger: 11 Følgere: 74 Hunde: 3 Emner: 263 Svar: 7.794
Har forresten også fået hængt vores router op på væggen, og så fået den skjult med et bord og en kurv under bordet. Jaja handywoman her har sgu rigtig været igang i dag
mar 2008
Dejligt med en tivoli tur! Det er så hyggeligt
Kan slet ikke med de der store rutschebaner
Julie du har dælme været aktiv idag! Hold da op!
jan 2011
Følger: 39 Følgere: 31 Hunde: 3 Emner: 166 Svar: 5.314
Lækker dag og hyggeligt i naturen...
mar 2013
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 38 Svar: 522
Men åh, jeg bryder mig ikke om at være alene lige nu, jeg er super bange for indbrud, der har været 9 indbrud i det kvarter jeg bor i indenfor den seneste tid.. Det kommer bare lige lidt tæt på, da jeg var lille, kom jeg nemlig 2 gange alene hjem til et hus, som var gennemrodet efter indbrud. Viktor kan alarmere, men ikke meget andet
maj 2004
Følger: 10 Følgere: 15 Hunde: 5 Emner: 78 Svar: 2.553
Vi har sovet længe, har været ude og kigge min lillebrors butik, som han har åbnet idag sammen med sin kæreste, jeg har fået støvsuget lidt, vi har været en smut ude ved hesten, og så har min kæreste købt to påskeæg til mig (frivillig tvang). Og så har jeg trænet anatomitræning med Chessie, og de er blevet luftet lidt. Her til aften har jeg ordnet vasketøj og løbet en tur på 15 minutter for anden gang (!). Ikke det vilde, vi har bare slappet heeelt af!
Især løbeturen lever jeg højt på lige pt. fordi jeg i sidste uge var ved at kløjes efter 5 minutter, men nu har jeg to gange kunnet løbe 15 minutter uden pauser og uden at føle mig helt smadret. I dag løb jeg endda lidt hurtigere end sidst. Så mangler jeg bare omkring 1 time og tre kvarter, før mit mål er nået (halvmaraton)
jun 2010
Følger: 8 Følgere: 6 Hunde: 3 Emner: 104 Svar: 5.036
Ordnede have i går. Så mine led er ømme i dag.
Den stod på en lang Calle ene tur, da jeg fornemmede han trængte til bare at være mor og ham. Derudover har jeg intet lavet. Haft dårlig samvittighed over dette da hjemmet ligner noget der er løgn. Savner min hjemmehjælp. Det kan godt ses at jeg ikke overkommer det hele efter jeg mistede hjælpen.
I morgen bliver jeg nød til at gøre noget ved det. Får påske gæst fredag så kan der ikke se sådan her ud.
Håber i alle får en god nats søvn og at solen skinder ned til os i morgen
jul 2008
Følger: 30 Følgere: 39 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 1.105
jan 2006
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 207 Svar: 4.293
her i norge vågnet vi til SNE... vi har ikke haft sne på længe og vejene var ikke ryddet men heldigvis så smeltet det på et par time
vi startet dagen med at gå i skoven og give egornet og fuglene solsikkefrø og nødder og fedtkuler , så hjælper jeg en venninde med at sælge og give vækk tinger/møbler da hun måtte flytte fra byen pag arbeid , så har fået givet vækk 2 reoler og en kontorstol i dag , kom hjem og giikk tur med hundene og efterpå været på shopping med en venninde , så tur igjen også kom hundene i bad:) har for lidt siden kommet hjem fra aftentur da den blev sent da jeg ville at hundene var 100% tør
I morgen/dag skal vi gå tur med min venninde og hendes 2 hunder som er mine hunders bedste venner , er længe siden sidst da de flyttet i november så tror hundene bliver overlykkelig i morgen. så jeg glæder mig meget ihverfald hihi dejligt at se at hundene er så glade for at gå tur med bestemte hunder
Sikke en dag.. Hvad har i lavet?