Et halvt år er gået.. <3 Et halvt år er gået.. <3
Idag er det et halvt år siden, at Alvin tabte kampen, og jeg valgte at sige stop..
Jeg tænker stadig på ham hver dag, og savner ham meget.
Jeg kalder tit Baby for Alvin, og det gør lidt ondt..
Men jeg forsøger at mindes de gode ting, se de gode billeder og videoer, hvor han er glad, og løber frit..
Og det minder mig om, hvor heldig jeg er, at have Baby. Uden ham ville det satme være svært det hele!
Han erstatter på ingen måde Alvin, det er der ingen der kan.
Men han hjælper meget på det.
Skulle bare lige ud med lidt luft, på sådan en lidt trist aften..
- Håber du har det godt på den anden side min skat, og at du passer godt på mor deroppe
http://www.youtube.com/watch?v=D8mJEt6-YYE
maj 2012
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 3 Emner: 11 Svar: 394
jun 2013
Følger: 34 Følgere: 434 Hunde: 7 Emner: 102 Svar: 8.048
dec 2013
Følger: 83 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 199 Svar: 8.868
mar 2012
Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 71 Svar: 918
Uffe er nu 2 år, blev født 9 dage efter mine forældre måtte lade Ida komme over på de evige jagtmarker..
Ida var en blandning mellem Labrador og Ruhåret Hønsehund, og Uffe normal Labrador.
Uffe hedder mange gange stadig Ida, når vi er hjemme ved mine forældre, og jeg kommer også selv til at kalde ham for Ida..
Og jeg savner hende også meget, den dag idag..
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 96 Hunde: 4 Emner: 960 Svar: 18.019
mar 2008
Følger: 33 Følgere: 937 Hunde: 8 Emner: 354 Svar: 8.059
Inger, Alvin blev meget syg i November sidste år. Han havde en fejl på 5. nakkehvirvel, der gjorde, at når han bevægede hovedet, blev nerverne til hans bagben klemt..
Da diagnosen blev stillet, ment dyrlægen der var håb for et par gode år endnu, men allerede få dage efter, vågnede jeg om morgenen ved, at han ikke kunne komme op af sin seng, fordi benene ikke ville med. Det ville jeg ikke byde ham.
Han havde angst i forvejen, og sammen med det, og smerterne fra nakken, var han blevet udfarende over for andre hunde..
Derfor besluttede jeg, at han ikke skulle lide mere. Han blev 15 måneder gammel.
mar 2008
dec 2013
Følger: 83 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 199 Svar: 8.868
jul 2008
Følger: 30 Følgere: 39 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 1.093
mar 2008
"det er jo bare en hund"... Ja, måske for dem.. Men Alvin og jeg kæmpede i en svær tid, for at opret holde et nogenlunde humør.
Og Alvin var den der hjalp mig fra, at bryde psykisk sammen i den periode.
Så han er ikke "bare" en hund for mig. Han var noget helt specielt.
jul 2009
Følger: 3 Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 1 Svar: 618
mar 2008
Du har nemlig ret Allergisk, de små ting, er guld værd. Og man skal passe på med, at tage tingene for givet, for pludselig går det stærkt...
jul 2011
Følger: 9 Følgere: 30 Hunde: 3 Emner: 243 Svar: 5.737
Sådan et ar har jeg... Om små 2 måneder er det 3 år siden Kongo forlod mig, og aret efter ham gør stadig ondt. Der går ikke en dag hvor jeg ikke tænker på ham, hvor jeg ikke længdes efter ham.
Det her er vores sang, min og Kongos...
http://youtu.be/ps9e1vqOKtM
mar 2008
Men vi lære vel at acceptere det, og mindes de glade ting...
Den her video, som jeg håber i kan se, er hvordan jeg gerne vil mindes min kære Alvin. En glad drengerøv, der bare ELSKEDE sin fo'bold
https://www.facebook.com/photo.php?v=10202071759536841&set=vb.1272641627&type=3&theater
maj 2004
Følger: 10 Følgere: 15 Hunde: 5 Emner: 78 Svar: 2.549
Jeg mistede min første pony for lidt over 7 år siden, og det kan stadig gøre rigtig ondt at tænke på ham.
Og jeg frygter den dag Luna eller Chessie skal herfra. Puha, bare tanken om det.
dec 2007
Følger: 16 Følgere: 40 Hunde: 4 Emner: 81 Svar: 5.568
Det er Ok at savne dem så slemt at det får en til at tude øjnene ud ind imellem, at andre ikke forstår det, viser bare at de aldrig har oplevet den kærlighed og tillid som vi andre lykkeligvis har været forundt.
Det ER hårdt at miste, men jeg ville ALDRIG have undværet at føle det jeg gjorde for det bette skind, og det ville du heller ikke med Alvin, det ved jeg.
Jeg håber at du har det bedre i dag, men sender alligevel en masse trøstekrammer, for ligesom visse andre, så ved jeg hvordan du har det.
Kæmpe knus og kram sender jeg dig gennem dent våde vejr vi har i dag.
PS. Jeg ved ikke om det kun er mig, men linket virker ikke for mig, jeg bliver sendt til forsiden af Face.
mar 2008
Ja Carina, tiden går så underligt hurtigt, og alligevel så langsomt, når man har den her sorg... Men jeg begynder at huske minder istedet, og min familie har ladet mig være meget åben omkring det.. Så det har hjulpet meget, at få lov at snakke om det, at kunne grine lidt og sige "Ja sådan gjorde Alvin også altid"..
Jeg kommer lidt til at sammenligne Alvin og Baby engang i mellem, og det er bestemt ikk fair overfor Baby. Men for pokker det er svært...
Men jeg ved godt, at Baby er dejlig på sin HELT egen måde, og heller ikke ham, ville jeg undvære
Ja Allergisk... Det er lige det.. Man kan ikke undgå, at komme dertil, hvor man skal sige farvel... For de lever jo ikke evigt..
Nu har jeg kun oplevet, at skulle sige farvel til en meget ung hund, på den her måde. Men jeg tror jeg frygter endnu mere, den dag jeg skal sige farvel til Baby, som forhåbentlig bliver om 15 år..
For hvis man kan blive SÅ glad for, og påvirket af, en hund, på så kort tid.. Hvad så, når den har været ens makker, i 12-15 år??
Et halvt år er gået.. <3