{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
782 visninger | Oprettet:

Hunde kan ikke reflektere over deres adfærd :) {{forumTopicSubject}}

Forleden havde jeg min hund med ud hos hesten. Mynte synes hestebæ smager fantastisk, så på trods af at jeg prøvede at forhindre indtag, blev der alligevel spist noget. Da vi kom hjem, gik hun lige ud i haven og kastede en håndfuld hestebæ op.
Hvis nu hun lige kunne tænke sig om, så havde hun ikke spist så meget at det kom op igen.

Kom gerne med jeres historier, hvor hunden ikke har tænkt sig om, og det har givet bagslag for dem selv smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hunde kan ikke reflektere over deres adfærd :)
  • #3   1. sep 2014 Vi havde glemt en stole i køkkenet tæt på køkkendisken, Ludvig kunne ikke modstå fristelse til en tur derop hvor han guffede en studenterbrøds kage (ikke bare et stykke men en rigtigt kage af studenterbrød) samt en halv gulerødskage i sig. Det var heller ikke rart for maven bagefter smiley

• #5   1. sep 2014 Nica har fundet ud af at det er smart at ligge med benene ud over sengekanten.
    For så når jeg står op, behøver hun ikke rejse sig og hoppe ned - hun vipper bare ud over kanten og VUPTI, så står hun.

Det synes jeg faktisk er ret smart smiley

• #6   1. sep 2014 Sally er blevet svært glad for gras, hun bliver afbrudt, men får alligevel guffet en del i sig - og nu skal jeg stå med blade og hive græsstrå ud af røven på hende når hun har skidt smiley

• #7   1. sep 2014 Dana napper gerne en fasan mere, selv om hun har 2 lig der ligger på græsplænen smiley

Og begraver dem så gerne i tuer i mine bede smiley

• #8   1. sep 2014 Min gamle boxer reagerede voldsomt på bistik, den ene gang var han ved at blive kvalt, efter at blive stukket i munden..
    Men lærte han noget? Nøø de sataner skulle dø ved kølle.. Suk
    . Så det var et mareridt i hvepse sæsonen..

• #9   1. sep 2014 Coffey reflekterer fint...

Spotter noget spiseligt på køkkenbordet. Observerer. Konstaterer at han er alene i køkkenet og at der ikke er nogen i umiddelbar nærhed til at give skideballe. Tager hvad han skal bruge - løber.

Vil ligge i mors arme, men der ligger Bellen. Hopper ned af sengen, tager noget legetøj, kaster med det. Bellen farer ned og tager det - Coffey hopper op og lægger sig i mors arme.

Nix, der er ingen problemer med konsekvensberegningen her....

• #10   1. sep 2014 CH; den med køkkenet lyder vældigt bekendt.. smiley

• #11   1. sep 2014 Sikke nogle dumme og dejlige hunde.
    CH: Det er sgu da en klog hund du har, dog virker han lidt egoistisk smiley

• #12   1. sep 2014 Victor reflektere vist også. Kæmpede også med hestepærerne. En dag åd han virkelig igennem og brækkede sig resten af dagen. Her var en hørm af hestestald. Han har ikke rørt hestepærerne siden.

Han blev stukket af en hveps engang og har siden været panisk angst for hvepse. Han løber hylende væk når de kommer for tæt på

• #15   1. sep 2014 CH og MLA - i kommer bare herhjem med jeres frække uartige hunde! Sally røre ikke disse der ikke er blevet givet til hende smiley Sofabord Under snudehøjde med rød bøf kan sagtens ligger der natten over samt en arbejdsdag smiley Også selvom der er spredt hundemad om morgnen hun skal søge smiley

• #16   1. sep 2014 Sally er så artig at det er til at kaste op over smiley
    synes hellere du skulle sende hende herhjem, så jeg kan lære hende at være en uartig og naturlig hund smiley

• #17   1. sep 2014 Tinka tabte sin yndlings bold under komoden og jeg hjalp hende med at få den du - tinka smider bevidst yndlings bolden under komoden jeg hjælper hende ikke denne gang. Inden for 5 min smider Tinka 4 stykke legetøj ind under komoden - jeg.gider ikke hjælpe med at få det ud - så nu ligger alt ynslings legetøjet derinde uden hun kan få det ud.

Kommentér på:
Hunde kan ikke reflektere over deres adfærd :)

Annonce