{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.866 visninger | Oprettet:

Julie
Julie
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1

Hunderace - Kræver hjælp {{forumTopicSubject}}

Jeg skal have en hund, og jeg kiggede så på hunde billeder og fandt dette søde billede men aner ikke hvilken race den er

Nogle der ved hvilken hunderace det her er?

Hvis ikke, hvilke hunderacer minder om denne?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hunderace - Kræver hjælp
  • #1   11. okt 2014 Måske lidt Dansk Svensk Gårdhund, eller Jack Rusell terrier

• #2   11. okt 2014 For mig at se er det en hvalp af en art, ben og poter virker liiidt for solide til at være en lille race

• #6   11. okt 2014 Nu får jeg sikkert hugget hovedet af, men man skal jo heller ikke vælge hund efter udseende.

• #8   11. okt 2014 Det er da osse en super sød hvalp -men alle hvalpe er jo søde. Huske på at du osse skal kunne leve med hunden når den ikke længere er hvalpenuttet smiley

Så selvom jeg synes det er helt fair OSSE at ville have en hund man kan lide at se på, så ville jeg altså give indholdet 1. prioritet

• #9   11. okt 2014 Sidsel: Min kæreste har heller aldrig været til små hunde, men han må også erkende at dværgpinscheren altså bare ER racen for os, den indeholder alt det vi ønsker, og den passer perfekt til vores liv. Så nu kan han pludselig godt se for sig, at vi ender med kun at have den race, når vi engang om mange år skal have nye hunde.

Vi har jo så også en foxterrierblanding, og vi elsker ham af hele vores hjerte, og han får hvad han har brug for. MEN vi har fundet ud af at vi aldrig skal have en foxterrier eller blanding deraf igen, de første 2-3 år var det simpelthen et helvede, igen vi har hele tiden elsket ham, og han har fået hvad han har haft brug for, der har vi måtte bide i det sure æble. Den dag i dag hvor han er 5, der er der intet, og han er blevet mere rolig osv. Men vi gider simpelthen ikke igennem de der 2-3 år en gang til. Så han bliver en one of a kind hos os smiley

• #10   11. okt 2014 Dansk/svensk gårdhund, der giver sig ud for at være ren! smiley Men det ser ud til at den har store ben stammer, så det kan ikke være den.

• #11   11. okt 2014 Jeg syntes så den er for lodden til at være en Dansk svensk gårdhund Kan det ikke være en bla af en slags Forstår godt du faldt for den Den er så sød og dejlig Men jeg tør ikke spå om hvad det er for en Benene er også for kraftige smiley

Kommentér på:
Hunderace - Kræver hjælp

Annonce