{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.588 visninger | Oprettet:

Hvil i fred mor.. :'( {{forumTopicSubject}}

Tirsdag kl 13.32 modtog jeg den sidste besked fra min mor "smukke datter" skrev hun..
I nat kl 02.02 sov hun stille ind..
Kræften vandt over hende og har taget vores fantastiske mor, kone, søster, mormor, veninde med videre fra os i en alt for tidlig alder!
Mor du kommer aldrig til at læse dette, men jeg elsker dig så højt og det ved jeg heldigvis du er klar over!!
Du har betydet så meget for så mange mennesker gennem tiden og du vil være langt mere savnet end du nogensinde ville kunne have forestillet dig!
Du fortalte mig allerede i november at du ikke ønskede at leve mere, det var utrolig hårdt at høre! Men du tænkte kun på at du ikke ønskede at dø tæt på juleaften, for ikke at ødelægge julen for os andre.. Altid har du tænkt på alle andre før dig selv!
Du er så utrolig elsket og vil være savnet hver dag! Altid vil du være i mit hjerte!

Til alle sammen - jeg vil bede jer filme de mennesker i elsker! For en dag er de her ikke mere og i vil ønske at kunne se vedkommende igen.. Gør det i min mors ånd! Hun vil sidde i filmen og smile til jer alle når i gør det.. Husk altid at fortælle jeres kære at i elsker dem.. En dag kan i ikke længere sige det til dem..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvil i fred mor.. :'(
Kommentér på:
Hvil i fred mor.. :'(

Annonce