{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
498 visninger | Oprettet:

Julie H
Julie H
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

går under sofabordet. {{forumTopicSubject}}

hej.

jeg har en Labrador retriver (sort) hun er ca. 7 år.

men hun går hele tiden og klør sig på ryggen, hun lægger sig ud på fliserne, i kurven, op ad sofaen og under sofabordet.

hun går tit under sofabordet, hun går ikke kun 1 gang men op til 5 gange.

er der nogen der kan give et tip til at forhindre det, eller sige hvad det er. smiley smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  går under sofabordet.
  • #1   5. mar 2015 Der er nok ingen der bare lige sådan kan sige hvad det er... man kan komme med gætterier, men det er så nok osse det hele smiley

Jeg tænker umiddelbart på at det kan være lopper eller foderallergi.

• #2   5. mar 2015 Det kan skyldes mange ting... allergi, eller pelsmider for at nævne et par, men det vil en hurtig tur til dyrlægen kunne gøre dig meget klogere på.

Det kan også være hun bare synes det er hyggeligt, -så skal du i gang med afledning smiley

• #4   6. mar 2015 Måske fælder hunden bare og trænger til at få kløet de løse hår væk?

• #5   6. mar 2015 Har du kigget grundigt i pelsen og på huden ? Måske hun har kløe pga fældning og trænger til at blive børstet godt igennem smiley Måske hun har skæl og trænger til et bad. Måske lopper eller loppeallergi ? Med en hund med voldsom kløe ville jeg nok lige smutte en tur til dyrlægen.

• Julie H
    Julie H Tilmeldt:
    mar 2015

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #6   10. mar 2015 Vi har haft hende til dyrlægen. Det er ikke lopper og hun har været kureret en gang for pælsmider. Men jeg prøver lige at høre ad om det kunne være allergi. Jeg tror ikke det er underholdning. Hun er kun vågen i ca. 5 timer i døgnet. Haha. Tak for svarene smiley

Kommentér på:
går under sofabordet.

Annonce