Katte - Hvad er i så sure for? Katte - Hvad er i så sure for?
Jeg har efterhånden mødt en del katte, på min vej gennem livet.. Store katte, små katte, tykke katte, tynde katte... Og de har alle haft det til fælles.. De kan ikke lide mig!
Nogen slår, nogen løber, andre hvæser, spytter og brummer... Og jeg forstår det bare ikke! Jeg er jo så sød?
Jeg besøgte en lille mini kat, den anden dag... Og det første den gjorde var at slå mig over næsen... Jeg valgte at lade den være, i håb om, at den så måske ville lege senere... Men ak nej. Vi måtte gå, efter en lille time, da den lille pelsbold gemte sig, og brummede så højt, at ingen kunne holde ud at høre på den... Lille fyr..
Jeg har så ondy af de katte der! Tænk at gå og være så sur hele tiden... Godt jeg bare er en hund. Hver dag er en gave! At kunne stå op og tænke "verden er skøn" !
Hilsen Baby, med meget lidt forståelse for katte.......
jul 2012
Følger: 22 Følgere: 1440 Hunde: 1 Emner: 39 Svar: 8.073
aug 2008
Følgere: 1087 Hunde: 2 Emner: 87 Svar: 2.741
Nu hiver min menneskemor mig altid væk fra katte vi møder, men det er måske også for det bedste, når de nu altid har en dårlig dag!
Hilsen TUCKER
apr 2008
Følger: 28 Følgere: 265 Hunde: 2 Emner: 262 Svar: 7.518
Så jeg kan vist se at det er meget godt, at jeg ikke har været på tæt hold af katte siden! De er lidt for hårde ved sig selv ikke, de må godt give sig selv en gave i ny og næ, en sviptur til Mauritius ikke, i stedet for al det surmuleri.. de katte er sgu så nærige og kedelige, jeg kan sgu ikke lide dem.. jeg kender ingen katte der er søde...
Hilsen Freja!
okt 2014
Følger: 12 Følgere: 469 Hunde: 4 Annoncer: 1 Emner: 215 Svar: 2.607
Her er mig og min bedste ven Indi.
Godt nok er billedet fra da jeg var lille, men vi putter stadig sammen.
Andre katte synes vist at jeg er sur og gnaven, men det er fordi de ikke skal komme ind på Indis enemærker.
Vov fra Thor
maj 2015
Følger: 52 Følgere: 1010 Emner: 210 Svar: 5.478
Hunde har ejere, katte har slaver, se der kunne i halejagtende dyr lære en masse..
Men, det kræver jo en vis hjernemasse,haha, hilsen en kat
sep 2008
Følger: 41 Følgere: 39 Hunde: 7 Svar: 1.863
... Men det opsummerer nok også bare, hvad jeg gerne vil gøre med kattene
Potedask fra Jarna
dec 2010
Følger: 88 Følgere: 66 Hunde: 4 Emner: 1 Svar: 916
bare min kat og min kanin Nika
aug 2008
Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 104 Svar: 5.000
Venlig hilsen
Lia
apr 2005
Følgere: 124 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.776
Han tror alle hunde er hans venner, uanset om han har mødt dem før eller ej.
dec 2012
Følger: 36 Følgere: 261 Hunde: 2 Emner: 35 Svar: 3.424
-jeg er meget mere til at komme buldrende bullerbombeagtigt med munden åben og savlet flyvende til alle sider -op i hovedet på alt som skal mysseslaskes....hvis jeg når at stoppe i tide...ellers får de en savleskalle istedet!
Jeg vil SÅ gerne lege med de sjove kattehunde i gården
Og så er der Totte...som elsker at hoppe ned foran mig...lige udenfor snorens rækkevidde...og så kigger hun på mig..og kigger...og kigger...ligemeget hvor meget jeg inviterer til leg
Jeg forstår ingenting...jeg vil jo bare lege
Men hvis de der kattehunde bliver ved med at være sådan nogle sure nogle...så tror jeg også jeg vil lege DEN leg når jeg ser dem
Minion -Lille Hund...
jul 2008
Følger: 27 Følgere: 39 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 1.105
Potedask fra Klunte
mar 2007
Følger: 35 Følgere: 30 Hunde: 5 Emner: 619 Svar: 3.616
Men så lærte jeg at de har desendersen sømpoter
og nu passer jeg meget på og kigger væk når katten jeg bor med gnider sig op ad mig..
På billedet er jeg igang med at gnave i Frygtløs øre..
jun 2009
Følger: 231 Følgere: 102 Hunde: 11 Annoncer: 1 Emner: 140 Svar: 3.004
Vicky elskede kattene opdrog sammen med Blondie vores Misse da Prinsesse-ladekat forlod hende...her Amagerstangen og Vicky sammen.
dec 2010
Følger: 88 Følgere: 66 Hunde: 4 Emner: 1 Svar: 916
aug 2007
Følger: 28 Følgere: 53 Hunde: 2 Emner: 314 Svar: 16.244
Vuf og potedask fra Keesha
jan 2010
Følger: 3 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 23 Svar: 373
https://www.youtube.com/watch?v=GbycvPwr1Wg
https://www.youtube.com/watch?v=4fsSAPyHxJI
https://www.youtube.com/watch?v=iTYI7FPshSI
Mocca passer meget godt til den måde, de beskriver hunden på. Kat har vi ikke mere, men der rammer de nu også meget godt
nov 2012
Følger: 94 Følgere: 213 Hunde: 4 Annoncer: 2 Emner: 287 Svar: 8.254
Hvorfor forstår de ikke at jeg bare vil lege med dem?!
Den eneste kat der ikke flygter når jeg kommer, er en der kommer forbi haven engang imellem, men den vil bare slåsse
Rosa siger at hun havde en stor blød sød missekat da hun var lille hos opdrætter, men jeg har aldrig mødt sådan en kat? Selv katten hjemme ved min menneske moster vil ikke lege med mig, den står bare og kigger på mig, som om den ikke forstår hvad jeg siger, og så går den sin vej.
Hilsen Lucky som SÅ gerne vil snakke med kattene.
P.S. Her er lige en sang, som jeg tror kunne passe ret godt på Luckys følelser når kattene ikke vil snakke med ham
https://www.youtube.com/watch?v=CvIFgfURd_s
dec 2012
Og jeg prøvede...playbow, kyssen i mundvigen (men så tæt kom jeg aldrig), legefulde poter mod dem og hoppen og dansen, åbnede munden og slaskede rundt med min tunge og alt muligt...og alt jeg fik var bare et slag i hovedet -med nåle! og så talte den virkelig grimt til mig!
Men jeg giver ikke op! en eller anden dag, så kan de vel se hvor sød jeg er...og at vi skal lege, putte. MYSSE!!...Og så vil de elske mig og vi skal være venner for evigt...!!!
jul 2008
Den lille pelsklump bliver vidst kaldt Hugo. Han er nu sød nok. Nogen gange er vi faktisk rigtig gode venner, og får en lille snak mellem træmmerne. Forstår ikke hvad han siger, men er sikker på, at han elsker mig!
Han har en ven, der ligner ham på en prik. Den er bare lidt mere pelset - og gider bestemt ikke snakke. Den knurrer altid af mig, bare fordi jeg prøver at beskytte min familie mod det væmmelige postbud!
Potedask fra Klunte!
maj 2015
Kæmpe stort like til dit billede. Naturens orden, hunde hører til på gulvet og egentlig helst uden for huset, mens katte hører til på skødet af de der tobenede, som kan betjene en dåseåbner, og klø en lige det bedste sted. For helt ærligt, mennesker, vi klarer os glimrende uden jer, men, hvorfor fange sin mad selv når man kan sno sig om dit ben og dette så fylder skålen, tømmer ens kattebakke -katte må skide inde, det må hunde ikke, hahaha.
Hunde vil gøre hvad som helst for en godbid -potedask- hvor er jeres selvrespekt
Så tag jer da sammen!!
Hilsen det ophøjede væsen -katten -
dec 2012
Klunte..jeg har prøvet at ligge legetøj udenfor tantes soveværelse, og hvalpepevet sådan RIGTIG ynkeligt, intet virker, de vil ikke lege
Min anden tante, som er firben som os, kender også sådan et dyr du beskriver...den bliver så sur når man vasker den i rumpen, at den bidder dens far...Tante Bella er dog også dybt forelsket i den...men jeg har ikke mødt den...endnu...
Men de må ikke knurre...man må ikke knurre
Ps. bare mas dig ind, så kan man altid være der!!
MYHHHHSSH! Minion!
jul 2008
De er underlige, de pelsdyr der.. Ham der Hugo, han bider kun min menneskesøster
Lugtepeteren tør jeg ikke slikke på, eller snakke med.. Hans pels er så sjov, men han virker så sur!
Min menneskesøster havde for nogen år siden en kæmpe af de der sjove pelsdyr. Han hed Mikkel - vi var så gode venner
dec 2012
Jeg må prøve at kaste ting til dem næste gang
jul 2008
De er meget mere venlige! De slår ikke med søm, angriber ikke, og prøver ikke at spille smart
Bare husk at tjekke, hvor du kaster legetøjet hen! Jeg legede på et tidspunkt vildt med min kaste-knude-bold .. Kom til at kaste den i hovedet på min far. Det var et uheld, men han var ikke super glad for den
maj 2015
Ej men så fjern da lige den deforme kat for mit åsyn!! Hvorimod silver, kaninen, mente at garfield var en ufattelig spændende langhalet kanin. De blev ikke venner, men de åd i hvert fald ikke hinanden
dec 2012
Jeg vil ha en pelsklump!..og en kat! (jeg elsker dem selvom de er sure...endnu i hvert fald) ...jeg vil også have en menneskesøster...det må jeg tale med moren om...men hun siger så tit jeg ikke må beholde de små mennesker vi møder...eller min fætter Anton...men han er altså MIN baby...
...Mennesker, godt de har os....jeg tror min mor helt ville glemme at gå ud og tisse 4-5 gange dagligt hvis jeg ikke var her til at sige vi skal ud...!
jul 2008
Minion - ej. come on.. nu må du lige opdrage din mor lidt bedre! Hun kan da ikke bare læse eller sidde ved computer, når det er legetid! Hvad tænker hun på?!
Jeg eeeeeeeeelsker når min menneskesøster er hjemme
Puuh.. Både min mor og far ville være håbløse uden mig! De ville ikke komme ud at tisse, de ville ikke vide at postbuddet er farligt, og hvem skulle så beskytte dem, hver gang en bil køre på vejen? Puuh.. Tør slet ikke tænke på, hvor fortabte de vil være
okt 2010
Følger: 17 Følgere: 48 Hunde: 10 Emner: 77 Svar: 8.043
De æder mine mus og lægger sig på mine tjeneres skød, så de ikke kan varte mig op og så er de bare ikke til at stole på, siger underlige lyde og logrer med halen på de mest upassende tidspunkter.
Med venlig hilsen divaen Ghini
PS. jeg indsætter lige et ganske upassende billede af Yota, Xingu og Eddie, tænk at de to tøser vil nedværdige sig til at dele sofa med det pelsmonster.
Havde jeg været der, var det aldrig sket, men på det tidspunkt hvor billedet er taget, var jeg travlt optaget af at varetage mine moderlige forpligtigelser.
Jeg kunne jo ikke både passe 6 hvalpe og samtidig holde Yota og Xingu væk fra den ækle kat, jeg håber at de skammer sig !
Katte - Hvad er i så sure for?