{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Noget af Verden om 10 år --- et bud
  • #1   7. mar 2016 Det er godt at man er så gammel, verden bliver ikke godt får de nye der kommer til verden. smiley

  • #2   7. mar 2016 det har man vist altid sag. alligevel vil jeg vove at påstå at vi har det en del bedre end tidligere generationer havde det og mon ikke at fremtidige generationer også nok skal finde udad det..

  • #5   7. mar 2016 Ja og en gang troede folk at der ville være flyvende biler...

    - enig med Zarah..


  • #7   7. mar 2016 Meget kan ændre sig på 10 år nogen ting bliver bedre og andre ting bliver være.
    Der er til tider flere forskellige ting her inde der kan skræmme en 10 årige.
    Men nogen ting skræmmer også os voksne og så rammer det dybere.
    Oven i alt det der er der jo så også klima ændringerne der vil altid være noget, at bekymre sig om, vi kan leve i nuet eller bekymre os så meget om fremtiden, at vi glemmer, at leve i nuet.
    Det betyder ikke, at man ikke skal tænke over fremtiden, men tænk over det der kan gøres noget ved. Og så lev i nuet smiley
    Og ja det er nemmere sagt end gjort, jeg ved det smiley


  • #8   8. mar 2016 Håber at det er en forudsigelse, der ikke går i opfyldelse smiley

    PS. Har intet problem med dette emne, i forhold til at 10 årige kan læse med. Tv-avisen er da langt mere skræmmende.


  • #10   8. mar 2016 Zarah: Aner det ikke, jeg har ikke børn smiley

    Men til gengæld er der da en hel masse andre emner herinde på HG, som børn højst sandsynligt ville blive mere skræmte over, såsom: Mishandling af hunde, spøgelsestråd, voksne der sviner hinanden til i diskussioner (når bølgerne går lidt for højt), Tråden med advarsel om fælden (død kat), osv. osv.
    Dette emne er i min optik ikke mere skræmmende for en 10 årig, end så mange andre emner her på HG.

    Hvorvidt en 10 årig så hører hjemme på et forum som dette, er så en helt anden diskussion smiley


  • #12   8. mar 2016 Edb: Dejligt at jeg ikke er den eneste der er vågen smiley Og er rørende enig med dig smiley

  • #14   8. mar 2016 Jep, jeg har nu en god undskyldning for at være vågen: Er på nattevagt smiley Så jeg bliver jo nok snart nødt til at gå ud og lave lidt smiley

    Jeg er faktisk alle dage blevet langt mere påvirket af dyremishandling, fremfor verdenssituationen. Måske det er fordi dyr, er uskyldige væsner der skal beskyttes ?


  • #15   8. mar 2016 Jeg er lidt træt og ligger i min seng, men det første, der faldt mig ind, da jeg begyndte at læse artiklen var: Jamen er det så ikke nu, vi skal skynde os at melde os ud af EU?
    Det går nu som regel ikke så galt, som "profeterne" spår, så jeg bliver ikke ligefrem skræmt smiley


Kommentér på:
Noget af Verden om 10 år --- et bud

Annonce