{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.740 visninger | Oprettet:

5 facts om dig selv :-) {{forumTopicSubject}}

Sikke et skønt vejr igen idag! Lad det da endelig vare ved! smiley

I henhold til en anden tråd om "vores sjove vaner" kom jeg til at tænke på at det kunne være sjovt med en tråd hvor man skal fortælle 5 facts om sig selv. Altså noget andre nok ikke vidste om en smiley

Så kom igang - fortæl 5 facts om dig selv smiley

Jeg kan starte:

1. 90% af mit tøjskab består af sort tøj, resten er gråt eller hvidt smiley

2. Jeg er kæmpe fan af McDonald's mad, hvorfor ved jeg ikke, synes bare det er fantastisk smiley

3. Jeg elsker når der er orden, men er lidt af et rodehoved. Godt manden i huset er ordensmenneske.

4. Hader at snakke i telefon med "fremmede", men gør det jævnt meget alligevel i kraft af mit arbejde.

5. Jeg er mega bange for høns og svaner smiley


God weekend smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  5 facts om dig selv :-)
  • #1   18. mar 2016 Lavede du lige min liste der?

  • #2   18. mar 2016 1 Ironisk
    2 Empatisk
    3 Hjælpsom
    4 Introvert
    5 Selvkørende

    Rækkefølgen er tilfældig smiley


  • #3   18. mar 2016 Er panisk angst for fugle, elsker Mcd mad smiley , hader at snakke i telefon med folk jeg ikke kender, jeg kan godt lide tanken om et totalt rent, pænt og ordentligt hus uden rod, men virkeligheden er ofte en anden herhjemme smiley

  • #4   18. mar 2016 1. Jeg har ekstremt sort humor.
    2. Jeg er hamrende angst for myre.
    3. Jeg elsker redbull, cult energi drik og blå faxe kondi booster.
    4. De fleste i min omgangskreds, troede jeg var en bitch, indtil de lærte mig at kende.
    5. Jeg elsker reality programmer. smiley


  • #5   18. mar 2016 "4. De fleste i min omgangskreds, troede jeg var en bitch, indtil de lærte mig at kende. "
    Så fik de vished, miss Skankowich smiley


  • #6   18. mar 2016 Søren - Hahaha smiley kan åbenbart have rimelig meget attitude overfor fremmede. Synes ellers jeg er flink. smiley

  • #7   18. mar 2016 1: Jeg er kræsen , og det er oftest almindelige ting jeg ikke kan lide, som f.eks spegepølse, leverpostej, mayo og rødbeder.

    2: Stort set alle mine bukser er med elastik i taljen, HADER bukser med lynlås og knapper, syntes de er SÅ ubehagelige at have på .( og NEJ det er ikke fordi jeg spiser for meget kage smiley )

    3: Jeg elsker at bage kager, og udnytter hver en mulighed og undskyldning for det.

    4: Jeg bryder mig ikke om de fleste børn ( okay den var nok ikke så "hemmelig" )

    5: Jeg er bange for fugle , heste og katte smiley


  • #8   18. mar 2016 Elsker mad, men hader at lave det.
    Elsker at sove længe eller tage en lur i løbet af dagen.


  • #9   18. mar 2016 1. Jeg er en god blanding af mine forældre, hvilket gør mig selv forvirrende ofte, fordi mine forældre er modsætninger, så jeg er f.eks. meget spontan, samtidig med at jeg skal have planlagt alting! man skal ikke bare dumpe forbi til besøg hos mig f.eks. men jeg kan godt gøre det hos andre smiley

    2. Hundene er mit liv, ikke bare en del af det, de er mere eller mindre hele mit liv.

    3. Jeg er pisse stædig, og har mine meninger om tingene, men jeg har rygrad som en regneorm

    4. Min mor er den vigtigste person i mit liv, og jeg skriver med hende stort set dagligt, nogle gange flere gange om dagen, og vi snakker om stort set alt. Hun er ikke bare min mor men også min ven.

    5. Jeg reagere meget følelsesmæssigt på musik, og kan på den måde ofte styre mit humør i positiv eller negativ retning. Trænger jeg til bare at græde igennem, skal jeg bare sætte noget bestemt musik på, så kommer det helt automatisk.


  • #10   18. mar 2016 1. Jeg er rædselsslagen angst for edderkopper

    2. Jeg elsker sovs smiley

    3. Jeg ser et hav af tv-serier

    4. Jeg bryder mig ikke om børn

    5. Jeg elsker at spille brætspil smiley


  • #12   18. mar 2016 Jeg er hamrende asocial - smiley
    Jeg har svært ved ikke at have gang i et eller andet.
    Jeg elsker lakridspiber og nougatmus
    Jeg kan ikke strikke eller hækle
    Jeg vil gerne flytte til Norge smiley


  • #14   18. mar 2016 1. Jeg elsker at hygge - og sørger for at gøre det flere gange om dagen hver evig eneste dag smiley
    2. Jeg er skingrende skør - men jeg elsker det smiley
    3. Jeg er et stort legebarn - og er hamrende stolt af det smiley
    4. Jeg elsker at leve - og gør det med manér smiley
    5. Jeg lever for at elske - og gør det fuldt ud smiley


  • #15   18. mar 2016 1. jeg er ret rastløs, det er faktisk så slemt at mange af mine venner ikke tror jeg kan side stille længe nok til at se en film.. Og sådan har jeg altid været, jeg får det simpelthen både fysisk og psykisk dårligt af at sidde stille det meste af dagen smiley

    2. Jeg eeeelsker dyr! Og det er stort set alle dyr, med undtagelse af edderkopper som jeg får det virkelig skidt af at se eller tænke på.. Dyr er jo bare fantastiske, og ville klart foretrække at have dyr omkring mig på en øde ø end mennesker smiley

    3. Jeg vil mægtig gerne have et stort nedlagt landbrug, med hunde, heste, høns og måske et par køer og grise så jeg kan "lave" mit kød selv...så ved jeg jo de har haft et godt og værdigt liv, er bare ikke sikker på jeg ville kunne spise et dyr jeg har kendt :s

    4. Jeg er et kæmpe natur menneske, elsker naturen og at finde nye steder som jeg ikke har set før smiley

    5. Jeg har en drøm om at kunne leve som dyrefotograf, men det er nok ikke så realistisk. Derfor er jeg ved at uddanne mig til pædagog for så at arbejde med børn med problemer.. Kunne også rigtig godt tænke mig at blive plejemor, eller aflastningsfamilie smiley Dette er nok fordi jeg selv har oplevet hvor stor en forskel disse mennesker gør, og det vil jeg gerne give videre smiley


  • #18   18. mar 2016 1. Er meget kræsen, hvilket gør jeg hader at spise ude fordi jeg enten må tvinge mad i mig eller levne, men vil gerne alligevel, da jeg elsker at være sammen med dejlige mennesker smiley ( mit stjernetegn er vægt smiley ) Desuden har jeg fødevareallergi, så det hjælper heller ikke smiley

    2. Hader at tale i telefon med fremmede, men gør det meget i form af mit arbejde ( sekretær i lægehus)

    3. Panisk angst for edderkopper. Det første jeg gør når jeg kommer ind i et rum er at skimte alle vægge og gulv smiley Minder sikkert om en OCD adfærd smiley smiley

    4. Er alt for flink smiley Kan ikke sige nej til nogen, selv om jeg slet ikke har lyst til de ting de evt. beder mig om smiley Dvs. tænker sjældent på mine egne behov smiley

    5. Har en go' humor og elsker fis og ballade smiley


  • #19   18. mar 2016 1. Før jeg lægger mig til at sove tjekker jeg ALTID at min dyne lægger jævnt parallelt med sengen.

    2. Jeg er meget meget konfliktsky, begynder altid at svede og ryste på hænderne, men kan godt lide debatter som her på nettet.

    3. Jeg betragter mig selv som en åben og tolerant feminist, der går meget op i at acceptere folks måde at leve på, klæde sig på, sminke sig på, hvis det er det, der gør dem glade.

    4. Min musiksmag er meget blandet, mine to favoritgenrer er noget så forskelligt som klassisk (melodisk) klaver og rock.

    5. Jeg kan ikke udstå overfladiske og dømmende ting som fx. da mine veninder engang kommenterede "man kan se idrætslærerens underbukser", ej men haha SO the fuck what?! Jeg er virkelig så bedøvende ligeglad smiley


  • #23   18. mar 2016 1. Jeg er yderst hjælpsom og sætter altid mig selv i sidste række..
    2. Er enormt god til at stresse mig selv..
    3. Har 15 tatoveringer og 7 piercinger..
    4. Er så meget perfektionist med hvordan ting skal stå og ligge derhjemme, i indkøbsvognen osv, at det grænser meget til en ordentlig omgang OCD.. smiley
    5. Er måske også en smule ensom.. smiley


  • #25   18. mar 2016 1: jeg hader edderkopper.
    2: jeg siger tingene som de er og er total upolitisk korrekt.
    3: jeg bryder mig ikke om mennesker.
    4: jeg hader salat og hellige mennesker.
    5: jeg elsker rødt kød, jo rødere jo bedre. smiley smiley


  • #27   18. mar 2016 1 - Jeg er virkelig bange for gæs. Mere end noget andet dyr.
    2 - Jeg kunne 3 sprog, da jeg var 4.
    3 - Jeg har en dyb svaghed for skittles og creme egg.
    4 - Jeg elsker dyr, og var blevet dyrepasser, hvis jeg ikke skulle være tegner.
    5 - Jeg ønsker at skrive en serie af fantasy-romaner.


  • #28   18. mar 2016 1. Jeg elsker edderkopper og insekter og har engang stoppet en bus for at lukke en korsedderkop ud, der sad på mit sæde.
    2. Jeg er højdeskræk, men elsker at flyve.
    3. Da jeg var barn, ville jeg være konservator (og udstoppe dyr).
    4. Jeg er sjællænder, men vil aldrig bo der igen.
    5. Jeg ser meget lidt tv og hvis helst Star Trek, Simpsons eller Top Gear. smiley


  • #32   18. mar 2016 Smelte tis smiley smeltet is, den skulle lige rotere på lystavlen smiley

  • #35   18. mar 2016 Glemte en vigtig en. Kan ikke fordrage kaffe!

  • #37   18. mar 2016 1. Stort familiemenneske, er dårligere til at huske vennerne
    2. Meget hjælpsom og kan godt komme til at "tage over" for folk
    3. Melder mig til FOR meget, for vil så gerne det hele
    4. Elsker at gå lange ture med hundene i smuk natur og så fotografere
    5. Hader rod og beskidte gulve (og jeg har tre collier smiley )


  • #38   18. mar 2016 Jeg er også ret asocial, jeg har ganske enkelt ikke noget socialt behov. Altså jeg ser da min familie og mine venner ind imellem
    Af samme grund kan et uventet besøg ødelægge hele min dag, ja og faktisk også dagene efter, jeg kan slet slet ikke med det.

    Jeg kan heller ikke lide smagen af drikke med alkohol ( ja eller alt andet med alkohol i), så når jeg en sjælden gang imellem drikker en genstand eller to, så er det drinks hvor man overhovedet ikke kan smage det i. Sidst jeg drak alkohol er vidst 4 år siden.

    Jeg bryder mig ikke om ( ja og bliver faktisk irriteret), når man går forbi f.eks en børnehave, og børnene står og råber til en, eller stiller spørgsmål. Af samme grund ignorere jeg dem altid . Jeps jeg er på ingen måder børnetam, der erkender jeg gerne.

    De mindste ting som f.eks en familiefødselsdag, en tur ud og handle, rengøring af hjemmet osv, kan gøre at jeg i flere dage ikke magter andet, end at ligge på sofaen og stirre ind i skærmen eller ud i luften. Nogle dage går jeg også som en på 80, hvilket vi herhjemme ofte joker lidt med. Men for pokker, man kan ligeså godt prøve at se lyst på de trælse ting , det gør det nemmere at leve med smiley

    Nå der kom så lidt flere end de 5 facts, haha.


  • #39   18. mar 2016 Nu som : Det smager fandeme også afskyeligt!!! Min mand plejer at sige det ikke er for hvide mennesker, ahahahahaha smiley

  • #40   18. mar 2016 Hader bare tæer smiley

  • #41   18. mar 2016 Så må jeg være en blegfis smiley smiley

  • #43   18. mar 2016 Gud ja hvordan kunne jeg glemme den med fødder, mit er vidst en decideret fobi, jeg kan simpelthen slet slet ikke have med fødder at gøre, heller ikke mine egne. Fødder er simpelthen noget af det mest klamme i hele verden!

  • #44   18. mar 2016 Neeeeej Malene, dine hader jeg også smiley

  • #46   18. mar 2016 Det er stadig fødder, BVDR!!! smiley

  • #48   18. mar 2016 Ikke al den snak om fødder smiley

  • #50   18. mar 2016 Åh ja, HADER håndbold og cykling i tv. Slår væk når det er.
    Men ser gerne en fodboldkamp når Danmark spiller smiley


  • #52   18. mar 2016 Ej jeg hader cykling i tv. Især Tour de france

  • #54   18. mar 2016 Stop så den snak om fødder! smiley

  • #57   18. mar 2016 De ulækre. smiley

  • #58   18. mar 2016 Skal sku give jer troll smiley

  • #59   18. mar 2016 Jeg er frygteligt hysterisk ( og jeg ved det godt ) ????

    Jeg er meget mere bange for vores fugleedderkop end jeg indrømmer B)??

    Jeg hader når folk IKKE har styr på deres børn og hunde smiley

    Jeg har det bedst når jeg har styr på alt omkring mig :):)

    jeg er mega dårlig til at sætte tegn i mine sætninger ??????



  • #61   18. mar 2016 Ja indtil man træder i en hundelort..

  • #63   18. mar 2016 1. Jeg er meget altruistisk anlagt og har meget svært ved at sige nej til folk. Ofrer gerne mig selv for at gøre andre glade, og sådan har det været hele mit liv. Jeg går LANGT for at gøre andre tilpasse, selvom det ikke altid harmonerer med mine egne behov.

    2. Jeg er enoooormt introvert i den forstand, at jeg elsker mit eget selskab og har et enormt stort behov for at restituere alene. Jeg er meget udadvendt på f.eks. byture, men jeg har også et enormt stort behov for at lade op derhjemme bagefter. Jeg er ikke genert eller "bange", jeg foretrækker i vid udstrækning bare at være i ro.

    3. Som person er jeg sød, rar, smilende, grinende, men jeg er også tyr, og selvom der skal meget til, så har jeg et helt ekstremt temperament, når jeg først bliver pisset af.

    4. Min største frygt er at miste min familie. Jeg bliver syg bare ved tanken.

    5. Jeg elsket min kolonihave helt enormt meget. Ukrudtsfjerning er ren terapi for mig, og jeg bruger enormt meget krudt på planlægning og renovering. Der er sket SÅ meget siden jeg købte den for tre år siden.


  • #64   18. mar 2016 Minion - jeg har også et eller andet med papegøjer smiley er SÅ bange for dem...

  • Dea
    Dea Tilmeldt:
    jul 2015

    Følger: 2 Svar: 211
    #66   18. mar 2016 1. Jeg er ponyejer, og har pt ikke hund (eller, min mor har og han er jo også min :D)
    2. Er forlovet og skal giftes til sommer, til trods for at jeg "kun" er 21 smiley
    3. Studerer på fuld tid og arbejder med at sample hunde og kattegodbidder i Hovedstadsområdet
    4. Elsker bløde løg. Behøver ikke bøfferne, bare giv mig løgene. Løgringe (indbagte) er også mums!
    5. Jeg læser rigtig, rigtig meget og rigtig hurtigt. Og jeg elsker at læse!


  • #67   18. mar 2016 Dea - fedt tillykke med du skal giftes, jeg blev også gift sidste år da jeg var 21 smiley

  • #69   18. mar 2016 Gift er noget man tager for ikke at blive det... smiley smiley

  • #70   18. mar 2016 Min mand har altid sagt at gift var noget man tog, for ikke at blive det. Men altså nu har vi da været gift i 1½ år, og han har endnu ikke taget gift, og lever i bedste velgående , det var slet ikke så farligt smiley

  • #71   18. mar 2016 Jeg skal heller ikke giftes, for der er ingen der vil hænge på mig smiley smiley

  • #72   18. mar 2016 Haha, der er sgu heller ikke nogen der gider at have mig.. smiley :D smiley

  • #73   18. mar 2016 "for der er ingen der vil hænge på mig"
    Heller ikke dine babser, hehe?


  • #74   18. mar 2016 Jeg skal hverken giftes eller have børn.. men bare rolig jeg dør ikke alene, jeg har jo alle mine hunde på det tidspunkt smiley

  • #75   18. mar 2016 Jeg syntes det er det dejligste i hele verden at være gift smiley

  • #76   18. mar 2016 Jeg elsker også at være gift - kunne slet ikke forestille mig ikke at være det, når man har mødt den man elsker smiley

  • #77   18. mar 2016 Helt enig Mia, det er jo ikke fordi det som sådan ændre noget i ens hverdag, men det gør det altså alligevel smiley Jaja for jer ved jeg godt det ændrede ret meget, da I først flyttede sammen da I var blevet gift smiley

  • #79   18. mar 2016 Du har helt ret Rikke, det ændre stadig en del og sikre en noget mere i fremtiden. Det er en dejlig forsikring.
    Og ja når man har fundet den man elsker, så er det bare det skønneste smiley


  • #80   18. mar 2016 Jeg får stadig sommerfugle i maven, når jeg skal sige "min mand" smiley

  • #81   18. mar 2016 Om der er nogen der vil hænge på mine babser? Udover dig mener du?

  • #82   18. mar 2016 Uh, Janni. Et tankelæserstunt, haha

  • #83   18. mar 2016 Han mener sgu da om dine bryster heller ikke vil hænge smiley Men altså, så længe de er lige lange, så er det jo også helt fint smiley

  • #84   18. mar 2016 Ps. Mine babser hænger ikke. Ret meget!

  • #85   18. mar 2016 Jeg vil desuden gerne se billeder, hvis søren ligefrem kan hænge i/på dine bryster, for så må de dælme enten være store, lange, du må have ekstrem gode mavemuskler, og Søren må have meget gode hånd og arm muskler smiley

  • #86   18. mar 2016 Jeg skal giftes (Jeg venter faktisk bare på kæresten spørger! dog vil jeg gerne have en meget meget lang forlovelse, men det gider han ikke smiley )
    Men børn springer jeg også over, har nok i vovserne smiley


  • #88   18. mar 2016 Nej nej han er en gummiarm er han smiley

  • #89   18. mar 2016 Hehe Rikke, det også hyggeligt smiley



    Og børn vil jeg også virkelig gerne have smiley


  • #98   18. mar 2016 Jeg folder også alt på kartoner smiley og bliver vanvittig når der er en i huset der kyler en ufoldet en af slagsen i skralderen smiley

  • #100   18. mar 2016 - Jeg har aldrig oploadet et billede af mig selv på fb, og viser generelt ikke billeder af mig selv på nettet

    -Jeg kan ikke lide peberfrugt -og nej...der er ikke nogen farve der er bedre end de andre!

    -jeg drikker ikke rigtigt noget "voksent" jeg bryder mig ikke om smagen af: Kaffe, øl, vin og det meste alkohol der ikke er i en drink eller anden form der er sodavandssøde uden et hint af "sprit/alkoholsmag".

    -Jeg er barn af "tre" pædagoger, med en meget excentrisk morfar der passede mig ofte og hvis atelier vi har brugt timer i...min frie fantasi og kreativitet er blevet dyrket i en grad jeg tror har mærket mig for livet smiley De fleste der kender mig vil kærligt beskrive mig som quirky når de først får et lille indblik i "mig"...men der er sikkert også andre mindre flatterende tillægsord man kunne bruge.

    -jeg kan næsten finde ALT på google...jeg gør det også næsten kompulsivt... jeg er ikke god til uafklaret nysgerrighed og jeg er ekstremt nysgerrig.

    (udover det er jeg også en rodet-perfektionist, med angst for papagøjer, introvert og keder mig ALDRIG alene..)


  • #101   18. mar 2016 "-jeg drikker ikke rigtigt noget "voksent" jeg bryder mig ikke om smagen af: Kaffe, øl, vin og det meste alkohol der ikke er i en drink eller anden form der er sodavandssøde uden et hint af "sprit/alkoholsmag". "

    Det er SÅ meget noget jeg selv kunne have skrevet. Vin og øl i maden kan jeg slet heller ikke have, syntes nærmest det er en dødssynd, ja ved godt alkohollen fordamper, men både vin og øl smager også afskyelige udover sprit smagen smiley


  • #102   18. mar 2016 Jeg har en sær ting når det kommer til i mad...for det meste kan jeg godt lide det...

    Ligesom det undrer mig selv at jeg elsker tiramisu...selvom både kaffe og sprit er på min absolut ADR! liste o.O


  • #103   18. mar 2016 Jeg kan slet ikke have det. NØJ hvor blev jeg skuffet, da min fars kæreste havde puttet rødvin i sovsen, ligesom når hun putter selleri i salaten, så stop dog med det pjat smiley

    Er der vin i sovsen osv, så kan jeg simpelthen ikke spise det, altså det er direkte væmmelig inde i min mund.


  • #104   18. mar 2016 Uhh jeg kan tilslutte mig den med kaffe, vin (ah okay kan godt klare et glas hvidvin) og øl!! Generelt stærk alkohol kan jeg ikke lide smagen af, så jeg er mega tilhænger af de milde drikke eller Små sure (mhhh smager jo ligesom slik), og ellers ja så tager jeg den beslutning at det bare må ryge hurtigt ned..

    Når alle på arbejdet tager sort kaffe så vælger jeg kakao.. nej jeg sværger jeg er altså 21..
    smiley


  • #105   19. mar 2016 1. Menneskesky
    2. Har galloperende klaustrofobi og højdeskræk
    3. Har ikke danset i over 20 år
    4. Bliver pr. definition aldrig skruk over dyre- og menneskeunger
    5. Pålæg skal ligge rigtigt på brød og sovsen skal kun være på kartoflerne.


  • #106   19. mar 2016 Kunne sagtens finde på mange mange flere ting.. End de 5 jeg allerede har skrevet.. smiley

  • #108   19. mar 2016 Jeg havde misset den der med at det skulle være noget folk ikke ved. Nu har jeg mennesker i mit liv, som kender mig bedre end mig selv nærmest, og jeg er generelt ret åben, men kan da godt lige komme med en ekstra, som jeg ikke skilter med smiley

    Jeg har aldrig lagt skjul på at jeg er kristen, så den del er almenviden, hvis man kender mig. Men hvad de færreste ved er at jeg faktisk har en andagts-kalender, og jeg syner tit lovsange og den slags alene herhjemme. Jeg Elsker bibel stykker, og de allerbedste prøver jeg at huske udenad. mit konfirmationsord er "for se, jeg er med jer alle dage" og da vi skulle finde det, fik vi udleveret en lang liste af præsten, og skulle så først vælge 5, skære det ned til 3 og så vælge den vi allerhelst ville have, men jeg havde 3. Den første var det jeg fik, nummer 2 kan jeg ikke helt huske og nummer 3 var "Herren er min hyrde" (den er ret lang) som blev brugt ved min mors fasters begravelse.
    2 af mine yndlings stykker fra biblen handler om hyrden der går fra sine 99 får for at finde 1 forsvundet får, og det stykke man bruger i dåben: lad de små børn komme til mig, det må i ikke hindre dem i, thi mit rige er deres... osv osv osv.. smiley
    Jep jeg går faktisk meget op i min tro, også selvom jeg faktisk ikke tror der er særlig mange der ved det.
    Derfor er det også en kæmpe ting for mig at være fadder til 2 af mine nevøer, den ene skal først døbes d. 27 marts, og jeg ser rigtig meget frem til det, for mig er det en stor ære at få lov til at være det smiley


  • #109   19. mar 2016 Hvis det skal være noget, som ikke mange ved om mig bliver det lidt svært, for jeg er normalt et meget åbent menneske smiley Men jeg prøver:

    1 Selvom jeg fjoller rundt og spiller festens midtpunkt, er jeg faktisk depressiv, sover 14 timer i døgnet og flere dage taler jeg ikke til nogle mennesker.

    2 Selvom jeg kun vejer 50 kg, spiser jeg flødesovs, pandekager, toastbrød med ekstra ost og marmelade, drikker sødmælk og øl og vin (det ved folk godt) og har altid lakridser ved siden af min seng.

    3 De fleste andre menneskers små børn siger mig ikke en dyt og jeg vil helst være fri for dem.

    4 Selvom jeg er rockmama og vild med heavy metal - så kan jeg faktisk godt lide country - både musikken, stilen og ikke mindst western ridning smiley

    5 Jeg har ikke bare én grå tot pandehår - jeg er vist HELT gråhåret (måske! jeg ved det faktisk ikke selv) smiley


  • #110   19. mar 2016 1. Jeg husker som en elefant, hvad angår hvem der har gjort og sagt hvad..Desværre husker jeg ikke altid, hvor jeg har lavet mit nyeste gemmested til ting, som ikke må blive væk o.O

    2. Lige så meget som jeg elsker at være sammen med mange mennesker, så fortrækker jeg lige så ofte at være helt alene med børn og hunde.

    3. Jeg HADER edderkopper, som i virkelig HADER. Der er intet godt at sige om dem.

    4. Jeg bærer nag! Det er barnligt, det er spild af energi, men det gør jeg..og det er i mange år.

    5. Jeg tuder til de fleste sødsuppe film, selvom jeg ikke vil være ved det og synes selv det er super pinligt. Vræler især, når ulykkelig kærlighed ikke kan lykkedes.



  • #111   19. mar 2016 1. Jeg syntes at Jørgen Leth er vildt ulækker
    2. Jeg elsker at spise chips med brun sovs på!
    3. Hvis jeg har et sår, så kan jeg ikke lade vær' med at pille i det.
    4. Jeg er bange for alt kriblekrable..(edderkopper, biller, bænkebidere, myrer)
    5. Jeg hader at være alene.


  • #113   19. mar 2016 1) drikker kaffe i sengen lige nu

    2) fik 9 kaninunger i går smiley

    3) har lige købt et nyt hus smiley

    4) har påskeferie smiley

    5) har taget alle hundene op i sengen til mig, selv om manden ikke bryder sig om det. Mest fordi jeg ikke gider rejse mig og lufte dem.



  • #114   19. mar 2016 Nå ja, jeg elsker Jørgen Leth, elsker også Chips med sovs, er ikke det mindre kristen, selv om jeg er opdraget til at være det og så elsker jeg alt der kribler og krabler. Ikke som at jeg har insekter eller edderkopper som husdyr, men synes de er mega interessante og har ingen problemer med at røre ved en orm, en maddike eller en edderkop (er jo også biolog)

  • #115   19. mar 2016 1) Jeg elsker at spise brunkage dej.

    2) Jeg hader store forsamlinge.

    3) Jeg er panisk angst for nåle.

    4) Mine yndlings dyr er hund, ulv og tiger.

    5) Jeg er aldrig sulten i skolen men jeg kan altid spise meget når jeg er hjemme.


  • #116   19. mar 2016 1. har ikke microovn
    2. har ingen I-phone ej heller I-pad
    3 hader madlavning
    4lever simple living-konceptet
    5 er tosset med min hund.


  • #117   19. mar 2016 1. Jeg ELSKER at sove. Jeg kan som regel ikke klare mig igennem en hel dag uden en middagslur, og hvis ikke jeg satte grænser og regler for mig selv, kunne jeg sagtens blive liggende i sengen hele dagen.

    2. Jeg afskyr tanken om at spise dyr, men jeg elsker kød. Jeg drømmer om at blive veganer, men jeg har rygrad som en regnorm lige på det punkt.

    3. Jeg er altid midtpunkt til fester og andre sociale arrangementer. Jeg gør aldrig noget for at få opmærksomhed, men folk elsker bare at være i nærheden af min sprudlende personlighed. Min familie synes, at jeg er for meget nogle gange! smiley

    4. Hvis jeg selv kunne vælge min død, ville jeg dø af en overdosis Monster Energy. smiley

    5. Jeg er virkelig afhængig af at have hund. Jeg har altid haft hund, men har været uden hund i en periode på tre år - det gør jeg aldrig igen! Jeg kan ikke sove om natten uden en hund under min dyne, og jeg blive helt deprimeret af at komme hjem til et hus uden en hund, der tager imod mig ved døren. Tanken om at forelske mig i en mand med hundeallergi eller få et barn med hundeallergi kan skræmme mig væk fra nogensinde at få nogen af delene!


  • #118   19. mar 2016 1: Jeg er meget usikker, konfliktsky og bange for hvad andre mener om mig.

    2: Jeg elsker at være alene og ønsker e gang imellem at jeg boede alene da jeg i perioder kan få det helt dårligt af at være sammen med min mand en hel dag smiley

    3: For 6 år siden vejede jeg over 20 kg mere end jeg gør nu.

    4: Jeg er bange for at snakke/skrive for meget om mine hunde til venner og veninder. De skal ikke tro at jeg er sådan en rigtig hundetosse. Prøver at holde meget igen på f.eks FB. Lægger ikke så mage billeder op mere og den slags.

    5: Jeg tjekker altid min netbank før jeg skal ind og handle. Selvom jeg ved at jeg har masser af penge, så bliver jeg helt angst ved tanken om at jeg ikke kan betale for mine varer smiley



  • #119   19. mar 2016 Sjov idé smiley

    1: Jeg bander helt ekstremt meget (for meget)

    2: Jeg elsker at komme ud og opleve noget, det kan være alt fra koncerter til en tur i skoven.

    3: Jeg elsker guldkarameller og guldkaramel is. Jeg kan æde en helt pose på ingen tid, og bagefter klager jeg over hvor dårligt jeg har det smiley

    4: Jeg er ret tosset med at gå i haven og har ret grønne fingre, det er lidt en slags terapi for mig.

    5: Jeg er mega dårlig til at lave mad.


  • #120   19. mar 2016 I gør at jeg kommer på flere ting.
    Jeg snakker og bander ofte som en havnearbejder, jeg ejer ikke en smartphone, når jeg køber ny bil er det ALTID en Ford, jeg elsker at spise rester af lagkage til morgenmad og det samme gør mine 3 søskende.


  • #122   19. mar 2016 Det gør jeg fandme os smiley

  • #124   19. mar 2016 Ih, det er altså sjovt det her! I får lige fem mere. smiley

    1. Jeg er B-menneske med stort B! Jeg kan aldrig komme op om morgenen, og jeg er træt nærmest hele dagen - men når mørket begynder at falde på, bliver jeg fuld af energi og kan være oppe hele natten.

    2. Jeg elsker at spise aftensmadsrester til morgenmad! Jeg kan stå op klokken 6 om morgenen og få den vildeste trang til kødsovs, lasagne, kylling, flæskesteg osv!

    3. Jeg ejer ikke så meget som en flig af talent inde for madlavning. Jeg kan brænde ALT på, og det er lige med nød og næppe, at jeg kan finde ud af at koge pasta eller lave toast...

    4. Jeg har altid haft et medfødt talent for læsning og stavning. Jeg har fået 12 til stort set alle danskprøver igennem tiden, og jeg kunne stave til overflade diskontinuitet, da jeg var tre år gammel.

    5. Jeg er hverken bange for krybdyr, insekter, fugle, fisk, heste eller andet... Men jeg er hysterisk bange for havdyr! Jeg er vildt fascineret af tanken om at svømme med delfiner eller dykke ned til det flotte koralrev, men jeg vil ALDRIG kunne gøre det. Jeg elsker at bade på stranden, men ser jeg en krabbe, brandmand eller lignende, skynder jeg mig op på land og kan ikke tage i vandet igen resten af dagen...


  • #125   19. mar 2016 Mennesker irriterer mig generelt på et højere eller lavere niveau på et eller andet tidspunkt, og jeg er allergisk overfor uintelligente mennesker.

    Gik i stå i min musikalske udvikling i slut 70´erne.

    Har et stort behov for personlig frihed.

    Er meget impulsiv og ikke god til planlægning af fester og den slags.

    Elsker at køre i bil og høre noget fed musik samtidig.

    ... og så adopterer jeg altså lige denne her, Lenschow :

    3. Jeg er besat af seriemordere og sekter - og sluger dokumentarer om dem


  • #126   19. mar 2016 Lidt mere.
    Hvis ikke jeg er på dagvagt, så spiser jeg ikke morgenmad.
    Jeg kan gå en hel dag uden mad og så først spise til aften.
    Chokolade holder ikke ret længe herhjemme, hvorimod at jeg kan spise af en pose chips over mange gange, før den er tom.
    Jeg er aldrig ude at rejse og mine hunde bliver aldrig passet.
    Jeg har et mellemnavn jeg ikke bryder mig om, så det bruger jeg ikke.


  • #128   19. mar 2016 Hmm - lige 5 til fra mig.
    1) Jeg er A- menneske
    2) Jeg sover max 5 timer hver nat, men vil aldrig sove til middag i weekender, da jeg har børn.
    3)Jeg er regelrytter og har dårlig samvittighed i meget meget lang tid, hvis jeg kommer til at overtræde en regel - også selvom jeg ikke kendte til den.
    4) Jeg er konkurrence menneske og hader at tabe. Deltager kun, hvis jeg tror jeg har en mulighed.
    5) Vil selv, kan selv, skal selv - og forventer aldrig hjælp fra nogen..Bliver altid voldsomt taknemmelig, hvis folk tilbyder hjælp og forstår aldrig helt, hvorfor folk vil hjælpe. Men hjælper altid selv, hvis jeg kan.


  • #129   19. mar 2016 1. Rastløs - gennemsnitlig varighed af ansættelsesforhold = 1-2år
    2. Taber altid i spil, på nær i trivial pursuit
    3. Vild med svenske krimifilm
    4. Regional mester i længdespring som ung/yngre
    5. Ingen farvesans - nå, passer citronblå og solgrøn ikke sammen?


  • #130   19. mar 2016 Men du har det mindste ikke dårlig smag i damer smiley

  • #131   19. mar 2016 Åh ja jeg er også mega B- menneske, men det er mange i min familie. Vi er generelt bare natteravne, og elsker at sove længe smiley

    Jeg er også panisk angst for nåle, så meget at jeg flere gange er gået så meget i panik, at f.eks en blodprøve måtte udskydes. Jeg skal af samme grund altid ligge ned , for jeg har også tendens til at besvime smiley

    Nu vi er ved ordet TENDENS, så er jeg ved at få flerp, når folk skriver tildens, fremfor TENDENS smiley Har det på samme måde når folk skriver de får press smiley


  • #133   19. mar 2016 Hvis jeg skal stikkes ved lægen skal jeg bedøves helt for hvis jeg ikke bliver det går jeg amok. Min mor siger end da at jeg får umenneskelige mange kræfter når det er. Og jeg glemte lige to så dem for i også nu
    1) Jeg er mega B menneske
    2) Mine yndlings film er The Matrix filmene


  • #134   20. mar 2016 1: Jeg er asocial
    2: Jeg lider af klaustrofobi
    3: Andres børn irriterer mig
    4: Jeg er dominerende
    5: Jeg er for tyk, men elsker brun sovs


  • #137   20. mar 2016 Hvor er det fedt at du kunne lide min tråd smiley Havde ikke troet at den ville blive så populær smiley Nå men...

    • Jeg er næsten altid MEGA glad smiley
    • Jeg er ikke så glad for pizza
    • Jeg er igang med at lære spansk
    • Jeg ELSKER Harry Potter
    • Jeg ELSKER at snakke engelsk/amerikansk

    Og liiiige en ekstra

    • Jeg vågner nærmest altid for tidligt smiley Selv i weekenderne står jeg op klokken 7


  • #147   20. mar 2016 Altid Kovu smiley

  • #150   20. mar 2016 Voksen Simba ligner leonardo dicaprio smiley

  • #151   20. mar 2016 Har ikke set løvernes konge....

  • #154   21. mar 2016 1 Jeg er bange for fugle, men betragter gladeligt gråspurvene der sidder i hækken; de er da lidt kære
    2 Jeg er vegetar, men har aldrig smagt tofu og hader bønner.
    3 Jeg er højrehåndet, men har altid kniven i venstre.
    4 Jeg er født 3 måneder for tidligt, vokset op i nr. 13, og har fødselsdag d. 13. (mon det har noget at sige om, hvorfor jeg er så uheldig?)
    5 Bliver aldrig voksen nok til at kunne lide kaffe (har prøvet)


  • #155   22. mar 2016 Sanne D - det der med at blive voksen nok til at drikke kaffe troede jeg heller aldrig skulle ske. Men efter 1.000.000 forsøg lykkedes det og jeg kan idag godt nyde en kop kaffe - men kun én, så har jeg fået nok smiley

  • #156   22. mar 2016 Jeg må blive ved med at prøve så, det er lidt fesent at tage på café og få den samme kedelige kakao eller chai latte, mens veninderne prøver den ene smarte kaffe kreation, efter den anden smiley

  • #159   1. apr 2016 Haha, jeg er enig Minion. Kan jeg kun spise lidt mere, vælger jeg altid at spise alt det skorpe der er tilbage, for så at kyle resten ud smiley

Kommentér på:
5 facts om dig selv :-)

Annonce