1.796 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 67 Svar

Hvornår har du sidst overskredet en grænse? Hvornår har du sidst overskredet en grænse?

Hvornår har i sidst overskredet en af jeres grænser? smiley Her tænker jeg på noget, som i selv har gjort i en oplevelse, i ikke troede i ville gøre smiley
Jeg har lige aftalt at mødes med en næsten fremmed, og drikke en kop kaffe i weekenden.. smiley Noget som jeg aldrig nogensinde troede jeg ville gøre fordi jeg er en tryghedsnarkoman - men nu skulle det altså være! smiley Jeg er dog lidt spændt på om jeg bakker ud inden aftalen smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Vandrør-skade 1.300 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvornår har du sidst overskredet en grænse?
  • #1   20. sep 2016 uhh ja! masser smiley
    mange af dem hører sig nu ikke til på HG smiley :D

men.. sidst var da jeg købte .. en knoldselleri.. og ville opføre mig voksent og lave det til mos sammen med søde kartofler.. fy for helvede! smiley jeg var ved at kaste op, bare da jeg skrællede møgdyret.. jeg gjorde det!! lavede mosen, og spiste .. lidt..
    jeg gør det dog ALDRIG mere!!!!

• #2   20. sep 2016 Hahahaha MLA smiley

• #4   20. sep 2016 Det kommer jeg "forhåbentlig" til i næste uge, hvor jeg har planlagt at ringe til virksomheder ifm. jobsøgning. Det er af en eller anden årsag så grænseoverskridende for mig at ringe om sådan nogle ting

• #5   20. sep 2016 Hver gang jeg skal ringe til nogen som ikke er min nærmeste familie, kæreste eller min læge. Jeg HADER at snakke telefon. Får hjertebanken og koldsved, men jeg gør det, og bagefter føles det så godt.

Det sidste store jeg har gjort var i januar, hvor jeg var til optagelsesprøve på skuespillerskolen. Puha, det var så nervepirrende, men jeg havde den fedeste følelse imens det stod på og i flere dage efter!

• #6   20. sep 2016 Hehe tak fru Christensen smiley det lyder godt nok vildt, men skønt at det har været en god beslutning smiley
    Ida: kender det godt smiley bare det at skulle ringe til firmaer eller tandlæger kan gøre mig helt nervøs haha smiley Men held og lykke, jeg håber det vil lykkes for dig smiley

• #7   20. sep 2016 Samme her med telefonopkald, Amalie smiley årh fedt, dejligt at det var en god oplevelse smiley

• #8   20. sep 2016 Det føles nemlig altid rart bagefter, når det er overstået - man er lidt stolt smiley

• #9   20. sep 2016 Ja, man bliver så lettet og tænker "det var da ikke så slemt" - lige indtil man skal gøre det igen smiley

• #11   20. sep 2016 Line, lige præcis! Det er utroligt at man ikke kan kode det ind i hjernen, at det jo ikke var slemt sidst, og der derfor ikke er noget at være nervøs for smiley

• #12   20. sep 2016 Ja, helt enig smiley

• #14   20. sep 2016 Åh, hvor dejligt, Anine smiley Det er godt i er glade for det begge to smiley Jeg tror det er meget sundt engang i mellem at udfordre sin egen comfort zone og overskride sine grænser smiley

• #17   20. sep 2016 Sejt Rotterne smiley Hvad skal du have tusset? smiley

• #22   20. sep 2016 Kålrabi? Det lyder MEGET voksent smiley

• #23   20. sep 2016 Det er i orden, Rotterne smiley Glæder mig til at se det, hvis du altså lægger et billede op herinde smiley
    CVR: det kunne jeg også godt forestille mig er grænseoverskridende smiley Men flot af dig, at du har fået det gjort smiley

• #26   20. sep 2016 Sejt, Kenzie smiley ja, der er mange ting der kan være/er grænseoverskridende smiley Jeg er også selv totalt tryghedsnarkoman og har det bedst i de samme, vante rammer smiley Men det er vel også meget godt indimellem at gå ud over de vante rammer hehe smiley

• #28   20. sep 2016 Jeg lider af angst (bl.a. socialfobi) så jeg overskrider mine grænser næsten dagligt, nogle dage selvfølgelig mere end andre, og jeg har så mange ting jeg kan fortælle om på det sidste, men jeg vil hellere være ekstra positiv, så i får lige en lidt ældre smiley

Min kæreste og jeg er begge rigtig glade for at spille computer, og det er egentligt ham der har fået mig ind i det, sådan for alvor. Sagen er bare den at han altid har haft en hel stak venner han sidder og spiller med, og så sidder de jo selvfølgelig og snakker over computeren imens de spiller. Jeg sad i 4-5 år og var så misundelig og nogle gange grædefærdig fordi jeg ikke havde nogen venner, udover min kæreste jeg kunne spille med, for jeg ville selvfølgelig også være i et fællesskab. Jeg kunne bare ikke få mig selv til at sidde og skrive eller for den sags skyld snakke med vildt fremmede mennesker, og da slet ikke spørge dem om de havde lyst til at spille med mig, for hvorfor skulle de dog det smiley

En dag i foråret fik jeg bare nok af mig selv, og skrev så i en facebook gruppe for det spil jeg på det tidspunkt spillede, om der var nogen der ville spille, først havde jeg bestemt jeg ikke skulle snakke, bare spille, HVIS Der nu var nogen der gad, men det endte med at jeg sad og snakkede med et par stykker. Til mit held var den ene en jeg bare klikkede med, og det betyder at jeg i dag er i et fællesskab som han tog mig med i, hvor jeg så har fået flere venner, en af dem snakker jeg med stort set dagligt smiley

Næstbedst efter at have venner som er sjove og kan løfte mit humør på dårlige dage, er helt sikkert at jeg ikke har angst for at sætte mig ind og snakke med dem mere, det er så naturligt for mig, og det minder mig om at jeg er så meget mere end min angst og at det faktisk er muligt at overvinde den..

Så jeg er helt med på at overskride grænser smiley

• #29   20. sep 2016 Ja præcis smiley

• #30   20. sep 2016 Jeg er startet i skole igen efter en sygemelding grundet angst/stress.

Det har været meget grænseoverskridende at komme igang med skolen igen, men det er nu også rigtigt fedt! smiley

• #31   20. sep 2016 Cool, Solvej smiley Ja, det er vildt at noget man tidligere har tænkt rigtig meget over, lige pludselig er en "hverdagsting", man ikke skænker en tanke mere smiley

• #33   20. sep 2016 Jeg kan godt følge dig, Kenzie smiley
    Ej hvor dejligt, Kathrine smiley Sådan havde jeg det også da sommerferien sluttede hehe smiley

• #34   20. sep 2016 Hehe, jeg glæder mig nu også til sommerferien! Der er jeg nemlig færdig med min HF og skal starte på universitetet efter sommerferien. Det bliver et helt nyt kapitel, og glæææææææder mig smiley

• #35   20. sep 2016 Fedt! jeg er også på sidste år i gymnasiet, og glæder mig SÅ meget til at blive student smiley Jeg ved dog ikke helt hvad jeg vil bagefter, hvilket er lidt frusterende smiley Hvad skal du læse? smiley

• #36   20. sep 2016 Hmmm....jeg har vist ikke så mange grænser smiley Eller sagt på en anden måde: lider hverken af fobier eller angst. Er meget udadvendt, og hæmningsløs, så.... smiley

Men det sidste, som var grænseoverskridende for mig, var da jeg fik lavet min tungepiercing. Det var lidt nervepirrende smiley

• #37   20. sep 2016 Da jeg passede min lille niece 3 uger gammel.
    Helt ærligt, jeg aner intet om sådan noget småkravl smiley
    Og hun skulle både have mad og skiftes smiley

• #38   20. sep 2016 Tja, man behøves vel heller ikke at have fobier eller angst for at have flere "grænser" smiley Men tungepiercing, det lyder godt nok også lidt vildt smiley

• #39   20. sep 2016 Hahaha, Zenta og Laikas moar, det kender jeg godt smiley Man føler de er så skrøbelige og hvad nu hvis man gør noget galt, eller de går i stykker smiley

• #41   20. sep 2016 Line: Næ, det behøver man ikke, men der går som regel bare længere tid imellem at man overskrider grænser, hvis ikke man føler sig utryg smiley

Det der virker grænseoverskridende for nogen, er hverdag/normalt for andre.

• #42   20. sep 2016 Ja, det kan du have ret i, Ann-marie smiley

• #43   20. sep 2016 Hun vejede 3 kg og var så lille bitte.
    Jeg vidste ikke engang hvordan jeg skulle holde hende.
    Og min søster kørte, så hun var ikke liiige i nærheden.
    Det var faktisk ret grænseoverskridende at have ansvaret for så lille en baby smiley

• #45   20. sep 2016 Jeg skal forhåbentlig læse psykologi på enten KU eller Syddansk. smiley

Ih hvor træls, du ikke ved hvad du vil. Ved du dog hvilken vej du vil gå? smiley

• #46   20. sep 2016 Som Solvej overskrider jeg også grænser dagligt, så jeg tænker nok ikke så meget over det udover i øjeblikket, ford det ligesom bare er blevet en del af mit liv smiley

Men altså noget hvor jeg specielt overskred min grænse, var da jeg i sidste uge skulle smække røven op i hovedet af en læge jeg på ingen måder bryder mig om, og egentlig helst ikke vil ind til , så DET var fandeme grænseoverskridende.
    Jeg har helt sikkert været en yndigt syn, leggins nede om anklerne så de hurtig kunne komme op igen, og så mig vrælte tværs gennem lokalet ( for jeg tænkte selvfølgelig ikke så langt at vente til jeg VAR henne ved briksen) , og så nærmest kaste mig ned på briksen som var det en konkurrece i udspring smiley

Jeps elegant og praktisk er ikke mine mellemnavne, og I må gerne grine smiley

• #47   20. sep 2016 Man flytter grænser/gør vold på sig selv hver gang, man honorerer vækkeurets syge bippen med at springe ud af fjerene smiley
    Jeg gider aldrig at stå op - ALDRIG.
    Er heller aldrig kommet for sent - ALDRIG

• #48   20. sep 2016 Det sjoveste var dog min søster der skrev ret mange gange på den tid jeg passede Malia smiley smiley

• #49   20. sep 2016 Rikke: er sikker på at det må have været et kønt syn......eller nowet smiley smiley

• #50   20. sep 2016 Ann-Marie : Ahahaha, jeg tror virkelig det har været et ømt syn smiley Og skal lige hilse og sige at sådan en briks fandeme ikke er let at komme op på, når man skal ligge på maven!! Den er jo mega høj, og man skal nærmest kravle op på den, men det havde jeg altså ikke lyst til med røven bar, så var den da først endt i hovedet på lægen smiley

• #52   20. sep 2016 Sådan en briks er sgu heller ikke let at komme op på, når man bare er lidt kortbenet smiley

• #53   20. sep 2016 Ann-Marie : Nemlig!! Og skal man ligge på ryggen, jamen så kan man bruge armene og lave et lille hop, og vupti så er rumpen oppe. Men de er så smalle, at man ikke bare lige kan vende sig rundt, når de står midt i et rum, så den øvelse duede ikke smiley Jaja igen elegant er bare ikke mit mellemnavn smiley

• #54   20. sep 2016 Linda: jeg har nok formuleret mig forkert, fordi jeg mener det ikke på nogen negativ måde - langt fra smiley

• #55   20. sep 2016 Rikke: jeg roder altid rundt med papiret på briksen, og ender altid med at få det ødelagt smiley Elegant er vidst heller ikke mit mellemnavn smiley

• #56   20. sep 2016 Indica: Hvad skal du så være, når du bliver stor ? smiley

• #58   20. sep 2016 Den sidste grænse jeg har overskredet, er at starte på min kandidat. Jeg er overhovedet ikke et klogt menneske, og jeg er ikke sååå glad for nye mennesker. Så selvfølgelig skulle jeg da starte på kandidaten, inden for samme universitet, men i ny by. Starten er dog gået fint og jeg er ret vild med det. smiley

• #59   20. sep 2016 Indica: Fedt smiley Bare kast dig ud i det smiley

• #60   20. sep 2016 Jeg er med på vognen som tryghedsnarkoman smiley Og for en lille måned siden trådte jeg så, alene, ind i helt fremmede omgivelser i et lokale FYLDT med fremmede studerende, der alle sad ved bordene og snakkede sammen. Hvor går man hen?!? Fuck, hvor er det skræmmende. Havde lyst til at vende om på stedet. Men jeg overskred min grænse og sprang ud i det alligevel. Kæft jeg er sej smiley smiley

• #61   20. sep 2016 I min sommerferie smiley smiley smiley smiley

• #63   20. sep 2016 For mig var det at starte i skole i august smiley Jeg har efterhånden læst længe, men kun som netstuderende og jeg får simpelthen angst når jeg er i blandt folk jeg ikke kender. Intet problem når jeg har en eller flere jeg kender, men så snart jeg er alene så er det et problem. Jeg er dog meget alene, er desværre ikke god til at snakke med fremmede. :-\ Men det kommer nok. Har lige nu kun 3 fag derinde, så starter stille ud. Mit drømmestudie kan tage op til 8 år, så må hellere se at få det lært smiley

• #64   20. sep 2016 Indica: hunden skal da med smiley Og så er det bare med at få lagt rejseplaner for dig og Victoria smiley

• #66   20. sep 2016 Sikke mange fantastiske kommentarer smiley
    Kathrine: jeg overvejer lidt et sabbatår, eller at læse videre - og det er så her problemet opstår, for ved ikke rigtig hvad jeg vil læse smiley måske noget i retning af samfundsfag/tysk men ved det ikke smiley

Ann-marie: jeg roder også altid rundt på det der papir hos lægen på briksen, så du er ikke den eneste smiley

• #67   20. sep 2016 Indica: Hunde er ikke praktiske, men de er fa'me hyggelige at have med smiley

Jeg hader at holde jul, uden hundene smiley Og dengang jeg kun havde 1, så var han altid med. Så hvis det var mig, så skulle smukke Victoria med op og lege i den svenske sne smiley

• #69   20. sep 2016 Hvad med at tage toget ? smiley

• #70   20. sep 2016 Ann-Marie : Det der papir er altså også noget værre juks!!!

• #72   20. sep 2016 Jeg har bestilt en vinduespudser.
    Den ærke nærige vestjyderne betaler sig fra manuelt arbejde hun i princippet selv kunne gøre, fordi hun simpelthen ikke gider..

• #73   20. sep 2016 LIne: Det er altså også svært at skulle vælge studie smiley Kan godt forstå dine tvivl!

• #74   20. sep 2016 Jeg slåsser en del med angst især social angst dette er dog blevet beder men efter jeg er blevet gravid og nu står og skal flytte er der delme grænser der bliver trå over vejr dag
    Feks tage steder hen alen hvor jeg ikke har været før dette har jeg ikke kunnet før.
    Jeg har alt tid fået hjælp med at det der skal ordnes i for hold til flytning = andre har gjordt der for mig
    Denne gang gør jeg det hele selv har dog en med mig så jeg er sikker på at jeg ikke for lavet noget bøvl/rod for mig selv.
    Og ja pu ha det med at ringe til folk som ik lige er min mor er virkelig angsprobekerne og noget jeg kan gå helt i sort over men siden jeg er blvet gravid har derværet rigtig mange steder hvor jeg har skulle ringe hen syntes det bliver nemmer selv om jeg stadigvæk panikken
    Og banken er stadigvæk et stort problem at få ringet til smiley

• #77   21. sep 2016 Jeg har heller aldrig forstået ideen med det der tynde papir på briksen hos lægen.
    For inden man får fedtet sig derop, så ER papiret gået i stykker.
    Og jo mere man forsøger at rette på det, jo mere i stykker går det smiley

Og nu vi er ved snakken, hvad sker der så for de der helt små håndklæder man får på sygehuse, til at dække for sig, når man står med røven bar?
    De kan jo hverken nå helt eller halvt rundt om, uanset hvor godt man end prøver smiley
    Jeg tror faktisk de er lavet så små med vilje smiley
    Så personalet kan stå og grine på sidelinjen over de akavede forsøg folk gør sig i forsøget på at få det lille håndklæde til at dække det mest nødvendige ..

• #78   21. sep 2016 Ps. Vil lige tilføje at der ikke er størrelsen på r*ven den er gal med smiley

• #79   21. sep 2016 Ahahahahaha, det er SÅ rigtigt, både det med papiret og håndklæderne.

Noget andet der også er virkelig underligt, at at de på nogle sygehuse beder en gå om bag forhænget at tage tøjet af, men så skal man vade splitter hans nøgen for neden eller på hele kroppen ud fra det forhæng og hen på briksen eller hor man nu skal hen, det giver INGEN mening smiley

• #80   21. sep 2016 Det giver helt sikkert ikke mening smiley smiley

• #81   21. sep 2016 Min forsommer og sommer har været en lang grænseoverskridelse.
    indlæggelse og operation - for mig er det max grænseoverskridende. Jeg er blufærdig - det er der IKKE plads til på et hospital.
    Og efterfølgende at skulle vænne mig til at være stomist har edderbukme også udfordret grænserne...

• #82   21. sep 2016 Det er jeg ærgerlig over at høre, CH smiley Jeg håber dog det vil fylde lidt mindre med tiden smiley

• #85   22. sep 2016 Ja det er sgu øv...

Heldigvis har jeg fået det væsentligt bedre smiley

• #87   22. sep 2016 CH: God bedring smiley Det lyder som en barsk omgang, men godt at du har det bedre.

Minion: må vi ikke nok se billede af dig i tyrolerkjole ? PLEASE smiley smiley

• #88   22. sep 2016 Tak tak, Ann-marie smiley

Det har edderdylme være en barsk omgang - jeg var for alvor hundesyg inden indlæggelsen - så syg at jeg ikke selv var i stand til at vurdere min egen tilstand. Det var noget skidt.
    Så det var et hårdt udgangspunkt for så stor en operation.

Men det gik og nu går det fremad hver eneste dag, så selvom det har været en tid med massive grænseoverskridelser, så er der positivt afkast smiley

• #90   22. sep 2016 CH: er glad for at du har fået det bedre, selvom det har været grænseoverskridende og hårdt !! Nogen gange må man bare igennem en masse skidt, før det hele bliver godt smiley

• #91   22. sep 2016 Minion: Nu du siger det smiley smiley
    Så jeg ønsker mig et billede af dig og din mand smiley Hvor Hobbitten er iført lederhosen, og du er iført tyrolerkjole, samt Yatzy slynget om halsen som fjerboa smiley smiley smiley smiley smiley smiley

• #93   22. sep 2016 Og her har du jo den perfekte anledning smiley Er sikker på at Yatzy vil se fantastisk ud som krølleboa, uanset om det bliver som tilbehøret til lederhosen eller tyrolerkjole smiley smiley smiley

• #95   22. sep 2016 Det kan kun blive positivt, uanset hvad smiley smiley smiley

• #98   24. sep 2016 Lenschow: det kunne jeg godt forestille mig - men sejt at du gør det! smiley Men ja, jeg tror du har meget godt ret i, at man kan lære nogle ting af at se sig selv i træning eller konkurrencer smiley

Kommentér på:
Hvornår har du sidst overskredet en grænse?

Annonce