Groomingtaske Groomingtaske
Kan nogen herinde anbefale en god groomingtaske (hvor man kan opbevare alle de dyre sakse der ikke må tabes, børster etc)?
Jeg ved godt at man bare kunne have det i en mulepose
Men det er ikke organiseret nok til mig
Måske har nogen herinde tilfældigvis et tip til en god side ?
jul 2010
Følger: 4 Følgere: 60 Hunde: 4 Emner: 32 Svar: 63
http://www.horze.dk/tasker/stilig-og-trendy-strigletaske/44075.html?color=DDB
jun 2007
Følger: 2 Følgere: 16 Hunde: 3 Emner: 71 Svar: 917
http://cotonshoppen.dk/groomingtasker-174/wahl-groomingtaske-sort-blaa-p2486
Kender flere der har den fra DKK, den er stivere i det end den jeg har
jul 2012
Følger: 22 Følgere: 1437 Hunde: 1 Emner: 39 Svar: 8.103
nov 2012
Følger: 11 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 26 Svar: 768
Vi bruger sådan en
sep 2005
Følger: 1 Følgere: 92 Hunde: 2 Emner: 354 Svar: 6.107
sep 2005
Følger: 1 Følgere: 92 Hunde: 2 Emner: 354 Svar: 6.107
Min er sådan en frisørting
Låget har lidt holdere med elastikker ( der har jeg tandbørsten og bedømmelsessedler).
Øverst er der så to bokse der kan trækkes op og ud. I den ene er der en milliard negleklippere. I den anden er der hovedpinepiller, brilleklude, ekstra hårelastikker og den slags. Nede i selve kufferten står en milliard shampooer og den slags.
Fronten åbnes hvor der er lommer i lågerne og på 'kassesiden'. Her er så kamme, børster, grønsagskniv, negleolie og min dyre frisørsaks.
jun 2007
Følger: 2 Følgere: 16 Hunde: 3 Emner: 71 Svar: 917
Jeg har flere gange på udstillinger, kigget på sådan en flot kuffert - meget lig den som kys min har sat billede af, men den passer bare ikke til mit behov. Største delen af min grooming taske er fyldt op med produkter af alle mulige slags, fra eb stor forstøver, til spray, skum, børster, karter, kamme osv. Mine sakse er nok reelt det der fylder mindst. Dem har jeg i en lille læder pung, som ligger nede i tasken.
Jeg ville reelt gerne have sådan en kuffert, men jeg kan umuligt have de nødvendige remedier i den, derfor måtte jeg vælge noget andet
Ligesom hvis man ikke har behov for at have en masse produkter nede i, men måske primært sakse så ville det ikke være særlig smart med den taske som jeg har
Groomingtaske