{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  cbd olie
  • #3   2. nov 2017 lider af mange ting, blandt andet er jeg med enten min fibromyalgi, eller min stofskiftelidelse (eller begge) i en periode hvor jeg har en krop der har SÅ ondt hele tiden som en mega influenza ... har en enorm mundtørhed (er virkelig træls) så det føles som om ganen rynker, og min øresusen er ved at gøre mig sindssyg og så sover jeg af h til ... har taget magnesium en tid men synes nu faktisk det er bedre uden..

    har absolut ingen energi...

    jeg læste en havde haft effekt af det med mundtørheden og ved jo mange anbefaler det mod smerter ...
    Har fået mulighed for at få fat i noget indenfor et par uger, men hvor meget tager man og hvordan ...


  • #6   2. nov 2017 jeg kan få det gennem en der arbejder samme sted som en af mine venner, har sagt han skal spørge, men ved ikke om han husker det, og ville gerne forberede mig lidt ... jeg har aldrig så meget som røget hash eller lignende så aner ikke hvad jeg kan forvente mig, hvordan det føles osv .... eller om det bare virker som en slags smertestillende medicin, hvis altså det virker ...

  • Lars N
    Lars N Tilmeldt:
    nov 2008

    Følgere: 7 Hunde: 2 Svar: 444
    #9   2. nov 2017 Jeg kender 2 der har brugt cannabis olie.
    i forbindelse med kræft.
    Begge overlevede.
    Prøv lige og google: Gunnar langemark smiley


  • #12   2. nov 2017 @ Lars N : som jeg læser det så er det den olie der indeholder ruseffekten han har taget, det tør jeg simpelthen ikke, og det er heller ikke den jeg kan få fat i ...

  • #14   2. nov 2017 Jeg har lige bestilt en flaske, af samme grund som dig Hanne, fibromyalgi, stofskifte og hvad der deraf følger af plager.
    Jeg vil så eksperimentere med dosis, om styrken skal være højere.
    Det er bare en 3% jeg har startet ud med.



  • #15   2. nov 2017 @ batdog ... helt ærlig jeg aner det ikke ... sidste sagde hun bare at mine tal var normale, tja hvad hjælper det når jeg har det af h til, jeg har faktisk været ret glad for hende, har fungeret sådan ok på min euthyrox/lio, men de sidste måneder har været ret trælse ... hun mente så jeg skulle gå til egen læge og se om han ville henvise til smerteklinik, kan bare læse at mange får diverse smertestillende ting som har an masse bivirkninger, og det orker jeg ikke, så tænkte jeg ville prøve den der cbd olie ...

  • #16   2. nov 2017 Jeg vil dyrke hamp i haven. Hvor mon man køber de gode frø? Det eneste, foruden frugtræer, som jeg hidtil har dyrket, er asparges, og der er sæsonen ualmindelig kort - og 'rusen' ligeså smiley

  • #17   2. nov 2017 Jeg har en flaske stående, men har endnu ikke turde starte op. Måske jeg skulle prøve smiley

    Jeg har leddegigt - og købte den egentlig mod smerter.


  • #18   2. nov 2017 @ Søren, så kan du være vores pusher smiley

    @ Kathrine, ja kunne du ikke lige, og så dele dine erfaringer smiley

    @ Rotterne, det vil jeg heller ikke have, det er den uden rusen jeg er interesseret i at prøve ..

    Jeg er ret trær af det etablerede system, synes bare de fylder piller på, og fylder mig nærmest forgiftet, og så har de bivirkninger, så det der hjælper på det ene forstærker bare symptomerne på andet ...

    jeg får piller for sukkersyge (sprøjte Victoza og en pille), for højt blodtryk (skulle tage 2 slags men er stoppet med den ene grundet bivirkninger) og stofskifte ( 2 slags)

    Jeg burde gå til læge, men orker ikke, og føler ofte med de diffuse ting jeg har, at jeg får en sludder for en sladder ... ondt over det hele, tør mund og øresusen, træt så det nærmest er udmattelse og den dårlige søvn.... føler simpelthen ikke jeg får den energi der skal ud i muskler og led og jeg derfor har de smerter når jeg, jo som man er nødt til bruger min krop... er mentalt så udmattet efter arbejde at jeg bare tuder ..

    det er sgu op af bakke...


  • #19   2. nov 2017 Jeg vil kun dyrke til eget forbrug. Chili skal også have lidt, for hun er ikke så meget for, når jeg spiller Bob Marley eller James Brown. Måske tilfældet med James Brown mere kræver et laboratorium end en have smiley

  • #20   2. nov 2017 # 16
    Søren - der plej er at være hampfrø i en vildfugleblanding B)??


  • #22   2. nov 2017 Jeg kender en pige med fibromyalgi,hun har gavn af CBDolien,hun sover bedre og har mere ro i hovedet siger hun
    Jeg bruger CBD olientil Oskar,min ADhund,som ikke kan tåle gigtmedicin,så han får CBDolie til gengæld


  • #24   2. nov 2017 Lige en anden ting, husk at du kan se dine blodprøvesvar inde på sundhed.dk smiley



  • #25   2. nov 2017 @ rikke ... ja har tænkt at kigge derinde, ved ikke om jeg bliver klogere .. de vil jo kun tage de almindelige, ikke de der frie tal, og antistofferne...

    @ Batdog ... har prøvet at blive øget en tid, men så blev det helt sikkert for højt, fik en voldsom indre uro og hjertebanken ... er nu gået lidt ned fra den normale dosis (har selv gjort det) for at se hvordan det føles...
    Er det ham her i Aarhus der er på vej til udlandet ??
    Jeg er slet ikke hooked på tanken om at komme på fx Thyroid, har ikke råd til det i længden


  • #27   2. nov 2017 bare pas på i ikke ender med at få et ordenlig slag over snuden - hvis i køber på nettet
    selvom CBD olien ikke indeholder THC, så er den faktisk stadig ulovlig.
    jeg er inde i en cannabis gruppe på facebook, og der er pt SÅ mange der får taget deres CBD olie i tolden. ikke nok med den dyre olie blev konfiskeret, det koster lige et bødeforlæg på 2800 kr


  • #29   2. nov 2017 smiley , troede ikke det var muligt når det angiveligt skulle være uden rusen...

    jeg kommer til at købe det fra en der bruger det selv, og selv henter det, eller får det sendt, jeg kommer ikke selv til at købe fra nettet...

    @ Batdog, ja det er så trist, og imo helt misforstået lægegerning når ikke de vil det bedste for patienten .. jeg synes det er helt fint at man skal starte med det billigste og det er der sikkert en del der fungerer på, og så fremdeles med det næst billigste, men når der så er en gruppe tilbage der kun trives på Thyroid, som jo endda kan fås dansk produceret så vidt jeg ved fra Glostrup, så er det helt hen i vejret at folk skal betale flere tusinde kroner og få det fra Tyskland .. jeg tænker bare, ja jeg kunne måske få råd nu, men på en fremtidig folkepension vil det være helt umulig med medicin udgifter i den str. orden ,,


  • #30   2. nov 2017 Jeg faldt lige over dette http://sundmedcbd.dk/cbd-dansk-lovgivning/

    citat
    "Overholdes EU-lovgivningen er det tilladt at sælge CBD-olier på nettet
    Der er dog et hul i lovgivningen, som gør det muligt at sælge CBD-olier, -tabletter og pulver lovligt, såfremt det overholder EU-lovgivningen på området. EU-lovgivningen tillader nemlig at sælge CBD-olier i fri handel, hvis det er udvundet af såkaldt industrihamp, som har et meget lavt indhold af det euforiserende THC-cannabinoid."


  • Lars N
    Lars N Tilmeldt:
    nov 2008

    Følgere: 7 Hunde: 2 Svar: 444
    #31   2. nov 2017 Hvor er det forfærdeligt at andre skal bestemme hvad man må putte i sin krop.

    I sagen mod Claus 'Moffe' Nielsen, har lægemiddelstyrelsen testet og vidnet at der intet farligt var i hans olie.

    Nu er han stoppet med og producerer olie, så render folk på staden og på nettet, der køber de så noget skidt.

    Skide godt gået.


  • Lars N
    Lars N Tilmeldt:
    nov 2008

    Følgere: 7 Hunde: 2 Svar: 444
    #34   2. nov 2017 Hvad med ham?
    Ham og de andre tiltalte er i retten for tiden.
    Planen er at der fældes dom D. 21.


  • Lars N
    Lars N Tilmeldt:
    nov 2008

    Følgere: 7 Hunde: 2 Svar: 444
    #36   2. nov 2017 Nej det er umuligt.


  • #40   3. nov 2017 Man kan stadig spørge om råd og vejledning inde på Moffes FB side.. Men kan ikke huske om de lukker flere ind i gruppen..


    Min Mor får CPD olie, da hun har MS.. Hun er meget glad for det.

    Desværre er det hverken nemt eller billigt at anskaffe..


  • #41   3. nov 2017 Og lovgivningen er helt hen i vejret!

    Min mor har fuldt ud lovligt, at få udskrevet medicinsk cannabis i Holland, dog kun til en måned af gangen.. For så at tage det helt lovligt med tilbage til DK..


    Vores læge forklarede det, han virkede til at skamme sig over at han ikke kunne udskrive det til hende, til en pris der var overkommelig for hendes økonomi..


  • #42   3. nov 2017 Jeg købte chokoladeknapper hos Moffe, de var med THC.
    Desværre virker det ikke nok på smerterne, hvis jeg skal undgå rus.
    De er fine at slappe af på, så det er muligt at sove trods smerter.

    Folk reagerer helt forskelligt.

    Man kan ikke bare lige dyrke fuglehamp pg få CBD olie ud af det. Bare lige til info.


  • #43   3. nov 2017 tak for jeres erfaringer..

    @ Birgitta, det link vil jeg have i baghovedet hvis det jeg har bestilt hjælper....


  • #44   3. nov 2017 Jeg bruger cbd og har gjort det i 3 1/2 år nu. Jeg startede med det for at komme af med antidepressiv medicin som jeg havde taget i 8 år + sove piller + benzodiazipiner. CBD gjorde at jeg over 10 mdr kunne trappe us af alt medicin , og jeg har ingen spor af depression - ptsd eller angst længere. Som bonus har jeg heller ingen nervesmerter længere og har tabt mig ca 20 kg (pga jeg ikke tager medicin længere).

  • Lars N
    Lars N Tilmeldt:
    nov 2008

    Følgere: 7 Hunde: 2 Svar: 444
    #45   3. nov 2017 Dejlig solstrålehistorie Hanne.
    Det kan jeg lide at hører.
    God weekend.


  • #48   4. nov 2017 JOhN-p,
    Retssagerne er pt afventende,da der er rod i lovgivningen.


  • #49   4. nov 2017 Hej Rotterne. Min dosis for depression var 3x5 dråber 3% cbd dg (ialt 15 mg cbd). I dag er jeg på noget højere dosis , da jeg har fået canser i tyktarmen , og er pt på højdosis både thc og cbd.
    Men dosis er forskellig fra person til person , jeg har rådgivet i nogle år i cbd , og anbefaler altid at starte med lav dosis og stige langsomt . Og ikke begynde af trappe ud af ordinærmedicin før man har haft bedring i mindst en mdr. Og udtrap altid ifølge aftale med egen læge.


  • #50   4. nov 2017 jeg er nu ikke sikker på jeg overhovedet har lyst til at fortælle egen læge, i dette tilfælde speciallæge på endp afdeling at jeg tager cbd olie ( når altså jeg en gang kommer i gang)

  • #52   4. nov 2017 ja op til kontrol, men ser de ikke kun efter det der er sat X ved der skal tages prøver af ??

  • #54   4. nov 2017 Det kan ikke ses hvis man ikke specifikt leder efter det.

  • #56   8. nov 2017 Jeg har fået min 3% Cbd olie, og er imponeret over den næsten øjeblikkelige ro der flyder i kroppen, virkelig rart.
    Er voldsomt angrebet i led og muskler for tiden, så håber det kan lindre.
    Håber på en god nats søvn når den tid kommer smiley


  • #57   22. nov 2017 Har nok fundet grunden til de sidste måneders elendighed .... kl 1 natten mellem mandag og tirsdag ringede jeg 112 på grund af smerter... ryg, bryst arm .... kl 3 kom jeg ud af op uden den prop der sad i forsnævring i højre kranspulsåre, og med en fint stent til at holde åren åben... min krop er som ny, jeg har simpelthen ikke får ilt nok rundt, måske derfor alle minebproblemer ... der er desværre en del åreforsnævringer, i dag eller i morgen får jeg endnu en stent i samme side .... om 3 måneder skal jeg have den store By Pass i venstre side og have lavet 2 nye årer .... tro fanden jeg ingen energi havde ...

  • #58   22. nov 2017 Åhh hvor godt det blev opdaget, rigtig god bedring

  • #60   22. nov 2017 God bedring, det lyder som en større omgang, du skal igennem.
    Men super, at det blev opdaget, og at der bliver taget hånd om det smiley


  • #61   22. nov 2017 Fy for pokkers Hanne smiley Hvor er det godt at det blev opdaget i tide, jeg håber for dig at det nu vender, og du får set godt igen smiley

    Rigtig god bedring!


  • #65   22. nov 2017 Hold da fast Hanne, dælme godt det blev opdaget nu, og dejligt du har fået hurtig behandling. Rigtig god bedring herfra smiley

  • #66   22. nov 2017 Tusind tak alle .... fik ikke stent men kun ballonudvidelse i dag da lægen sagde at karet var lidt spinkelt .... det var samme læge som lavede det mandag nat, super dygtig ... Hej tak for sidst sagde han, du havde det godt nok skidt sidst ??, det kunne jeg jo kun give ham ret i .... skulle I eller nogen en gang have ballon, eller stent via lysken så vær ikke nervøse, det gør overhovedet ikke ondt, og man er bare lokal bedøvet ... vi hyggesnakkede .... det der om 3 måneder fortrænger jeg lidt, det er noget med at knække brystbenet for at komme ind, og sætte det sammen m ståltråd og så må man nærmest intet i 6 uger, og så skal man regne generelt m 3-6 måneder inden man er helt på toppen ....

  • #67   22. nov 2017 Fortræg det kommende så længe du kan smiley
    det er bare så godt at du kan mærke bedring allerede, det glæder mig meget for dig smiley


  • #68   22. nov 2017 Hjertesygdom tager tid at komme over, og det er slet ikke sikkert man ender der hvor man var før, men min opfattelse er at det bare ikke betyder det store , da folk er så taknemlige for at være i live. Min far havde en blodprop i hjertet for lidt over et år siden, hvor han blev fløjet til Odense og fik ballonudvidelse og stent isat, og han sagde også at med det samme de havde pustet den der ballon op, så fik han det bare MEGET bedre. Han fik for nogle måneder siden indopereret en hjertestarter.

    Min far er stadig ikke helt på toppen, og kommer det aldrig , da hjertet har taget skade. MEN han er ved godt mod, går en masse lange ture, har fulgt genoptræningen og fortsætter på motionshold, har ikke røget siden han blev fløjet afsted, og er bare glad for at være i live og taget det hele i stiv arm, kæft hvor er han bare sej.

    Pas på dig selv, og tag imod alt den hjælp du bliver tilbudt, både i forbindelse med genoptræning, men også alt den hjælp venner og familie sikkert vil tilbyde dig i den nærmeste tid. Og så rigtig god bedring smiley



  • #70   23. nov 2017 Julen var allerede på plads, ved Hugo og 2. Juledag ved anden familie... vi plejer altid at holde juleaften og 1. Juledag men i år skal vi ikke, det var jeg allerede glad for... jeg skal så absolut blive ved at arbejde, og de er så søde .... nu her har jeg det godt, og jeg regner m at komme på arbejde i eget tempo sidst i næste uge, ved min chef lader mig styre det helt selv ... men til foråret kommer der en sygemelding der kan strække sig fra alt omkring 6 uger til op mod 1/2 år, heltids og måske med langsom indtrapning, det må tiden vise .... jeg elsker mit arbejde og mine kolleger det ville være en forringelse af min livskvalitet at undvære det... det er der jeg i alle de familiære opgaver og problemer har fundet min Helle ....

  • #71   23. nov 2017 @jeg regner m at komme helt på niveau med da jeg havde det godt, så altså bedre en den sidste tid, mit hjerte har ikke taget skade, det er undersøgt nu efter stent og er helt på højde m hjerter der har normale forhold, mine problemer er de indsnævrede årer og de laves jo så nu ( om 3 måneder) så risikoen for en prop der laver skader minimeres ,... håber så ikke der når at komme en inden da .... men efter den operation regner jeg ikke min risiko for prop større end så mange andres ...

  • #73   23. nov 2017 John, er de 100k ikke afhængig af hvilket pensionsselskab, man er medlem af? Det er nemlig ikke arbejdspladsen, der skal punge ud.

  • #75   23. nov 2017 I mit pensionsselskab er man berettiget til de 100k flere, hvis man da er så heldig at overleve. Jeg er nu helst fri for at få pengene med de betingelser, som der er smiley

  • #77   23. nov 2017 puha, gad vide hvor jeg finder ud af det ... er i fagforening, men ikke i A kasse da jeg er på fleksjob .... måske via pensionsselskab .. har i hvert fald aldrig tegnet en i pengeinstitut, og er ikke i sygeforsikringen Danmark ...

    @ John det glæder mig at høre det er gået så godt, har også hørt om en der fik en for 30 år siden og har levet godt med den til nu, hvor han så måtte under kniven igen ...

    MEN må sige det der med at knækker mit brystben og den efterfølgende ståltrådsbinding og den længe tid man nærmest intet må/kan det skræmmer lidt ...

    det her med stent og ballonudvildelse er jo ingenting ville ønske de kunne lave den anden side på samme måde, men det kan de desværre ikke ...

    nu er jeg da hjemme igen, har haft et aldeles problemfrit forløb, og haft det så godt, nu her hjemme har jeg så fået lidt ondt i lysken og ned på indersiden af låret på det ben, kan så ikke rigtig finde ud af om det er ok eller noget jeg skal reagere på .... har overhovedet ikke haft ondt der mens jeg var indlagt... de har været inden via samme sted 2 gange, sidst i går kl 14 ...


  • #78   23. nov 2017 Du skal ringe ind og forhøre dig om de smerter Hanne, nu.. Just in case smiley

  • #79   23. nov 2017 mla.. jep det ... mærker lige efter, ved der er limet så det kan være det der trækker lidt ...

    @ John .... tusind tak, har så vidt jeg kan se ret til et engangsbeløb må lige ringe i morgen ...


  • #80   23. nov 2017 Åh hvor er jeg glad for at dit hjerte ikke har taget skade!! Så er der jo meget bedre prognoser for at blive helt sig selv igen. Min fars hjerte har netop taget mere skade end de først trode, også derfor kan fik indopereret den der hjertestarter, fordi de mener der er en reel risiko.

    De er simpelthen så pokkers dygtige i dag de hjertelæger, det er virkelig imponerende. Min far siger også som patient at det var meget vildt at opleve hvordan det hele bare køre på skinner, og hvordan de bare ved lige præcis hvad de alle skal, og i hvilken rækkefølge, og hvor hurtigt det går. Det kan godt være vores sundhedssystem på andre punkter halter, men på dette punkt skal de altså virkelig have ros.


  • #81   23. nov 2017 Syntes også du skal ringe og lige forhøre dig, hellere ringe en gang for meget end en gang for lidt Hanne smiley

  • #83   24. nov 2017 var ved egen læge i morges da jeg havde ondt, mine infektionstal er forhøjede ifht dem de tog på Skejby, så er sat i behandling med bredspektret penicillin, håber så det virker, er liiiidt bange for de der hospitalsbakterier ... det er i hvert fald ikke blevet værre ...

    og så har jeg hentet medicin på apotek og en sorteringsæske ... hold nu da op jeg får meget efterhånden, håber godt nok at kunne trappe ud af en del efter operationen...


  • #84   24. nov 2017 Du skal ære vågen omkring det, kan godt følge dig med dig gru for hospitals baktusser :\

  • #87   27. nov 2017 ja, det går godt, har dog fået det flotteste blåviolette lår, så der har været en blodsamling der nu så har spredt sig ud .. det er ikke usædvanligt ... er stadig lidt øm i lysken men slet ikke som fredag ...

    men ellers går det fint, kan dog godt mærke at jeg ikke bare kan gå en laaang tur i raskt tempo ... jeg er i dag startet på arbejde, og med den aftale jeg helt og aldeles selv føler hvor meget jeg kan og kommet og går efter det .....
    en ting er jeg ikke ser frem til By Pass, en anden ting er jeg ikke ser frem til at skulle blive hjemme længe, kommer helt sikkert til at kede mig noget så gudsjammerligt ... håber godt nok ikke det varer 4 måneder som i John´s tilfælde ...


  • #88   27. nov 2017 MEN, mandag aften var den aften jeg tog min første, og til nu eneste CBD dråbe, så nu tør jeg jo nærmest ikke igen, ikke at jeg har brug for det lige nu, men er sgu blevet lidt skræmt

  • #90   28. nov 2017 tog cbd mandag aften (20/11), da jeg havde ondt i ryggen og ville prøve det, kl. ca. 01 ringede jeg 112 og k.l 03 var jeg ude af operation en stent rigere og en blodprop i højre hovedpulsåre fattigere... onsdag var anden gang de var i lysken, da ville de ligge endnu en stent, men den åre var for spinkel så det blev til ballonudvidelse.

  • #92   28. nov 2017 jeg bliver bestemt også det hjemme jeg skal og føler jeg skal, men lige nu tænker jeg bare jeg kommer til at kede mig noget så gudsjammerligt når først det der brystben er helet ... jeg arbejder i forvejen fleks på 20 timer så håber måske jeg hurtigere end de 4 måneder vil kunne komme tilbage bare nogle få timer ...

    det er da muligt det kommer til at gå helt anderledes og jeg så rigelig får brug for minimum 4 måneder, lige nu kan jeg bare ikke forestille mig det, altså mentalt ...


  • #93   28. nov 2017 Hellere kedsomhed, end at sætte helbredet på spil Hanne smiley

  • #94   28. nov 2017 I ender med at få pip og kuk af mig herinde hvis jeg skal være hjemme så lang tid, så kan jeg jo ikke så meget andet end gå en eller to (når jeg kan det) og så se fjernesyn, læse lidt og være på hg ... mener når først jeg er i stand til fx at gøre lidt rent så kan jeg også gå på arbejde, og vil hellere arbejde end gøre rent .... smiley

  • #95   28. nov 2017 @ John .... var dit hjerte skadet ?? for det er mit ikke, altså ikke endnu i hvert fald, det er årene der er problemet ... fik scannet funktion af hjertet efter stent og dets funktion lå indenfor normalområdet, tænker det er endnu bedre efter ballonudvidelsen, og da helt i top når de nye årer fæster sig og fungerer ...

    er hjertet derimod skadet kan jeg bedst forestille mig alting tager længere tid...


  • #96   28. nov 2017 Jeg tror nu det kommer helt af sig selv, min far er også typen der har svært ved at sidde stille. Han har nedslidt ryg, og har stadig svært ved at lade de tunge lødt mm være, selvom han ved det koster flere dage i sengen bagefter smiley Men efter alt det her hjerte halløj, der er det simpelthen kommet af sig selv, både fordi han har haft ondt, men også fordi han bliver så voldsomt svimmel ret hurtig .

  • #97   28. nov 2017 det er jeg da også sikker på det gør, altså giver sig selv hvad man kan og orker, og det er jeg helt indstillet på at følge ... har heldigvis en arbejdsgiver der er helt indstillet på at det tager den tid det tager .... lige nu er de dybt forundrede over jeg allerede er tilbage, en del siger at de da ikke havde regnet med mig på denne side af jul .... men jeg har det virkelig så meget bedre i kroppen efter den omgang, så det er bare dejligt ..

  • #99   28. nov 2017 Min far har virkelig imponeret på mange punkter også. Han har været STORryger siden han var teenager, og han har ikke røget en eneste cigaret siden han blev fløjet til OUH med helikopter. Men som han siger, så har han bare ikke noget valg, for vil han dø eller vil han leve. Og han kan se på de der genoptræningshold han går på, at dem der ikke retter sig efter lægernes ord, jamen de halter bare LANGT efter dem der følger de råd, så det motivere ham jo også helt vildt.

    Jeg er så hamrende stolt en datter, og er SÅ taknemlig for min far stadig er her smiley Også selvom jeg ind imellem syntes min far tager det liiiidt for roligt smiley , f.eks når han ringer EFTER han lige har været en tur på sygehuset til en overnatning, eller da han ringede og sagde " jeg skal have indopereret en hjertestarter, men du skal ikke være bekymret, det er hurtig overstået" smiley Men han prøver jo også bare at berolige mig, men alligevel , haha.


  • #100   28. nov 2017 Det er dejligt at læse at du har fået det bedre Hanne smiley

    Jeg tvivler nu på at den dråbe CBD har være årsag til noget som helst, hvilken styrke har du købt?

    Jeg har taget raw 3% nogle uger nu, 2-3 gange dagligt, tæller ikke dråberne, den får bare et tryk under tungen. Jeg oplever ikke følelsen af at blive påvirket på nogen måde, men hold da op hvor har det givet mine muskler ro, jeg er slet ikke så smerteplaget som tidligere, og det er oven i købet vådt og fugtigt, som ellers udløser mange smerter.
    Jeg sover også bedre, hvilket igen giver mere overskud.

    Jeg ville nu også vente med at eksperimentere med det nu, vent hellere til du er kommet ovenpå smiley


  • #101   28. nov 2017 det er er 5% jeg har .. kan ikke lige huske hvad det hedder ... men det er købt af almindelige voksne mennesker, ikke nogle suspekte typer....

    har bare læst en tråd på fb om den medicinske cannabis, en diskussion og der skrives der i et indlæg noget med at det altså ikke er godt for alt og alle, blandt andet ikke hjertesyge smiley


  • #102   28. nov 2017 er debatten om den medicinske med THC, eller den anden uden?

    Jeg kan da godt forstå at du bliver usikker.. Jeg ved det ikke, er bare glad for at det afhjælper nogle af mine problemer.



  • #103   28. nov 2017 jeg ved det ikke, det var tilfældigt jeg faldt over den, det var på et eller andet Rasmus Jarlov havde udtalt som værende imod .... tror nu det var den med THC ... lige nu har jeg heller ikke behov for at tage det, eller jo ville vældig gerne sove bedre

  • #105   29. nov 2017 det hedder Premium Vitality Drops ... 5% active ingredient ... der står hverken noget med cbd, eller thc på det ... der står: indeholder : verified CO2 extracted industrial hemp .... det er fra Slovenien

  • #110   29. nov 2017 Har haft brugt det til min ADHD datter som ikke tåler den gængse psykofarmika med KANON resultater men tør ikke mere da man kan ende med en dom grundet olien.


  • #111   29. nov 2017 Nu er der stor forskel på THC og cbd.
    Man kan få cbd olie uden thc.

    Og nu er grænsen for kørsel med thc i blodet jo blevet hævet fra en nul tolerence.


  • #113   29. nov 2017 jeg tror ikke jeg tør tage det her igen ... så vil jeg hellere bestille det som Birgitta har...

    det her er ikke sendt, det er en herboende slovener der har det med når hun har været hjemme, hun er gift med en af min mands kollegaer ....

    under alle omstændigheder skal jeg intet tage på den her side af min By Pass, måske jeg slet ikke får det så dårligt igen som jeg havde da jeg oprettede denne tråd ...


  • #115   29. nov 2017 smiley ... får da så rigeligt af piller nu ... sukkersyge, stofskifte, blodtryk, 2 x blodfortyndende og kolesterolsænkende ... behøver nærmest ingen mad smiley

    havde da regnet med jeg skulle af med nogle piller med tiden ...


  • Marianne J
    Marianne J Tilmeldt:
    jan 2018

    Følger: 7 Svar: 1
    #117   8. jan 2018 Der er kommet en artikel på edoa.dk omkring cbd til hunde og katte. Tænkte at det er interessant for nogle af jer.
    https://edoa.dk/cbd-olie-hunde-katte/


Kommentér på:
cbd olie

Annonce