{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
470 visninger | Oprettet:

Øv hvor blev jeg bange =( {{forumTopicSubject}}

Jeg er jo syg (hals- og lungebetændelse *hulk hulk*) så jeg ville bare lige gå en lille bitte kort tur med Kaoz inden han gik til ro - jeg trængte egentlig også selv til lidt frisk luft, så på med frakken og ud på tur med os =)

Vi gik en tur rundt om kirkegården - altså ikke PÅ kirkegården, der er et stisystem rundt om; der er ikke noget lys, men det kan godt lade sig gøre at skimte stien alligevel =)
Vi møder aldrig nogen på den tur, så jeg havde ikke snor med og Kaoz rendte bare i forvejen og snusede og hyggede sig =)

Pludselig kommer han drønene til bage og stiller sig ved min side og knurrer og gøer af noget bag mig !!
Vender mig i den tro, at det er en måge eller anden skygge han har set, men kraft stejsne om der ikk står en MAND !!! - Han ser godt nok noget skræmt ud da han fremstammer "jeg så ikke du havde hund med.."

Jeg har jo i forvejen noget svært ved at få vejret, men der kunne jeg slet ikke, jeg vendte mig bare og gik videre (Kaoz stod stadig og passede på), kaldte på Kaoz 10 meter længere fremme, men turde ikke se mig tilbage =(

Da jeg så kommer ud hvor der er lys (og huse) tør jeg godt lige se om han stadig var der, men han er så gået samme vej tilbage som han er kommet fra, for væk var han...

Hvad han ville ved jeg ikke, men man tror jo altid det værste =(
- Synes bare det var SÅ sært at han bare siger at han ikke vidste jeg havde hund med... Nå.. men hvad så hvis jeg ikke havde haft det???

Hvor er jeg bare glad for min modige hund - men foruroliget over, at jeg nu skal se mig over skulderen når jeg lufter hund alene om aftenen..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Øv hvor blev jeg bange =(
  • #1   27. feb 2007 Godt du havde din hund med Nina.............

han er en god vogter ham Kaoz

• #2   27. feb 2007 Puha. det lyder som en rigtig grim oplevelse - godt du havde hunden med. Dygtig hund!
    Hvad F****** ville han mon...

• #3   27. feb 2007 NINA.... nej nu må jeg lige ha min aller myndigeste mor stemme på.... nu ka du ikke se mig mig ...men min pegefinger er løftet i alvorlig stilling ..og mine øjenbryn er rynkede.., er du klar?

NINA HVA TÆNKER DU PÅ.... SÅRN AT GÅ UD ALENE (næsten da) OM AFTENEN.... DU KU JO KOMME NOGET TIL..... DU VED JO GODT AT IKKE ALLE MENNESKER ER LIGE RARE..... FYYYYYY HAAAAA NINA...

host host.... fik du den

Lykke

• #4   27. feb 2007 Janni - Ja hvorfor skulle jeg ellers vandre der om "næsten-natten"??

Ved ikke hvad han lavede der - måske han bare var ude og gå aftentur alene i regnvejr?? Ingen ved det..
    - Men jeg blev sgu bange.. Eller forskrækket..

Jeg trroede sgu aldrig jeg skulle blive bange for en person i Bogense, men tiderne skifter jo... 0o

• #5   27. feb 2007 Nina: ja en aftentur i regnvejr. Hmmmmmmmmm lyder mystisk.
    Han ville nok ikke noget men man ved jo aldrig.
    Men godt du havde din dygtige hund med dig..........

Og ja fy skamme dig, du er syg også går man altså ikke ud..........

• #6   27. feb 2007 Marlene - Jeg ved vitterlit ikke hvad han lavede der..
    Der er ALDRIG nogen mennesker der.. Byen er faktisk tom efter kl 18..

Kaoz er en rigtig dygtig hund som får et kødben imorgen - lige nu sover han..
    Tror ikke han selv synes det var en speciel anderledes nat-tisser end ellers..

Måske manden bare var bange for hunde?? Ville jeg også blive hvis der pludselig stod en og knurrede af mig..
    .. Men ... "vidste ikke du havde hund med..." hvad fanden er det da for noget at sige??

Endnu et mysterie der aldrig bliver oplyst...

Lykke - Vil du høre noget lidt sært?? Min mor hedder faktisk Lykke *GG*

• #7   27. feb 2007 Nina.. kan godt forstå du blev bange. jeg havde nok skidt i bukserne og godt at du havde Kaos med,for den sætning lyder lidt underlig..

Man hører jo så meget,hele tiden smiley

• #8   27. feb 2007 Janni - Nej man går ikke ud når man er syg, men jeg har siddet og kogt under tæppet hele dagen og trængte nu til lidt frisk luft..

Imorgen må man nøjes med en nattisser i haven - jeg skal lige komme mig over chokket inden jeg begiver mig på nattur alene igen.. også selvom det er med hunden =/

• #9   27. feb 2007 Stine - Ja og jeg troede bare det var en skygge eller noget.. Var lige ved at dø da jeg vendte mig om og så der stod en mand kun 3 meter fra mig !!

Og det værste er at han må have gået der længe og også have listet, for der ligger jo pytter og så er det en grussti..

Adder =( nasty mandsling var han =(

• #10   27. feb 2007 Skriv bag øret hvordan han så ud. Hvis nu der sker noget med andre i Bogense....
    Måske en "fredelig" blotter der ikke lige skulle nyde noget når Kaoz stod der.

• #11   27. feb 2007 Han lyder noget skummel - gåsehud...

• #12   27. feb 2007 og så lige et tip til alle jer tøser, hvis i (gud forbyde det) skulle komme i overfalds problemer med skumle mænd....
    alle mænd har 3, 100% svage kropspunkter, hvor du kan gøre dem ret ukampdygtige, nemt, det drejer sig om :
    -Øjnene. ( et tryk )
    -halsen. ( et slag, foran på struben)
    - skridtet.( et spark, knæ)

disse ovenstående 3 ting, giver dig tid til at undslippe.

jeg skal ikke sidde og opfordre til vold (overhovedet)...men faktum er, at mænd har masser af underlige grunde til at slås indbyrdes, ære, penge, kvinder, fuldskab osv.
    hvis en kvinde overfaldes af en mand er det med et af 3 formål, nemli at få : hendes krop, penge eller liv.
    og så gælder alle trix, også dem jeg nævnte længere oppe.

men som sagt, skal dette KUN KUN KUN bruges i alvorlige nødstilfælde.... det sikreste er at opføre sig klogt inden man kommer i en skidt situation....( aldrig gå alene om aftenen, gå hvor der er lys NINA, ja i det hele taget lytte til sin krop, når den bliver usikker på en situation, og handle derefter.)

Lykke

• #13   27. feb 2007 ja NINA....din mor hedder lykke.... og så skal du også høre extra efter når jeg skælder dig ud.....

Lykke (mor he he he)

• #14   27. feb 2007 Malene (uden r *smil*) - Jaaaaaa... Han såååå.. mande-agtig ud.. Det er jo mørkt deromme.. og han havde hætten oppe..

Sådan noget ser jeg ikke...

Men hvis jeg ser en mand gå over på det andet fortov når jeg kommer med Kaoz vil jeg da tænke over om det måske var ham....

• #15   27. feb 2007 eiii Nina...helt seriøst, det er slut med at lufte dernede, hvor der er så mørkt.... hvis han har sneget sig ind på dig...det er jo ALT for skummelt, han har måske spottet dig før du gik derned (uden at se hunden) og tænkt at du var et nemt offer + at han ku ha overfaldet dig uden nogen så det, netop fordi der er så mørkt....
    hund eller ej, lad være at gå derned en anden gang, måske han venter dernede igen,,,

Lykke

• #16   27. feb 2007 Lykke - Ja jeg ville nok have forsvarret mig selv hvis det var kommet dertil..
    Men nu var der jo Kaoz.. som jeg ikke vidste var sådan en modig kamphund faktisk..

Men nu jeg tænker over det.. Hans reaktion var upåklagelig..
    Forsvarer, men overdriver det ikke (ved at bide).. Og han reagerer på truslen, også selvom jeg ikke har opfattet noget som helst..

Utrolige instinkter de dyr har !!

• #17   27. feb 2007 HS - Ja jeg kan nu stadig ikke tro han ville andet end at overhale mig..
    Kan virkelig ikk tro at der går voldsmænd rundt på mørke stier i Bogense.. Der kommer jo aldrig nogen der??

Jeg er ikke mørkeræd, og tænker aldrig over om jeg går hvor der ikke er oplyst..
    Da kæresten og jeg ikke var flyttet sammen endnu gik jeg da ofte igennem skoven hjem om aftenen og har da også mødt mænd der, men de siger bare godaften og lunter videre..

Bogense er verdens roligste by, og var det ikke for hundeluftere ville den være død efter kl 18..

Men ham her var godt nok lidt skummel...

• #18   27. feb 2007 ja ja det er da også fint at ha en hund, der passer på en`.... men hvis en mand virkelig vil dig noget ondt, og han feks. har en kniv eller lign. så kan din søde vagtsomme hund sq ikke stille så meget op....

kendte engang en pige der gik på en rideskole, en dag var der en mand der havde voldtaget 2 tøser derfra... mens han voldtog den ene, truede han veninden med at han ville slå hende han voldtog ihjel med en medbragt kniv... det gentog han så bagefter med den anden pige.... og så er gode råd sq dyre....

denne historie ligger mange år tilbage....men skummel er den da

Lykke

• #19   27. feb 2007 Det kan jo være at vi har tolket det helt forkert, så på et andet forum sidder der nu en mand og brokker sig over løse kamphunde og han var lige ved at blive ædt i aften....

Nej ved det ikke. Holder mest til at han var en skummel type.

• #20   27. feb 2007 hmmm Nina....det der undrer mig er at ALLE mænd ved at det skræmmer tøser, hvis de i mørke går efter dem.... og normale mænd tager sq hensyn til det...og enten går langsommere, eller stopper helt, hvis de møder en pige hvor der er mørkt....ham her fulgte stille efter dig....siger ikke han ville dig noget....men det er sq da underligt at han ikke tar hensyn...

Lykke

• #21   27. feb 2007 HS - Hvis det havde været en skumler går han nok ikke der længere...
    Tænk sig hvis han mødte Kaoz igen ; )
    - Eller værre endnu.. Det midalderende par med amstafferne *skriiig* deres hunde er sgu skræmmende, men dog aldrig uden snor...

Han kaaaaaaaaaaan også godt være en ferielejligheds-ejer... Der ligger nogle stykker længere fremme af stien..
    Eller en campist, det ligger også deromkring..

Skummel som han nu var.. nægter jeg stadig at tro på at han ville gøre noget grimt (måske mest for at berolige mig selv)... det er BOGENSE for Guds skyld !!

• #22   27. feb 2007 meee tooo Malene....

Lykke

• #23   27. feb 2007 og hva så...om det er Bogense.... skumle maænd bor altså ikke kun i storbyer

Lykke

• #24   27. feb 2007 En skummel-type på ferie i Bogense, måske

• #25   27. feb 2007 Malene - Ja jeg har det nu også lidt dårligt over at jeg ikke sagde noget, men ... det gjorde jeg altså ikke...

Han KAN jo godt være en stakkels turist der var træt af at høre på konen i campingvognen og lige ville gå sig en tur.. og så bliver han bare mødt af en løs knurrende hund..
    - Kaoz plejer nu ellers bare at ignorere folk der kommer og går, det er også det der undrer mig lidt...

Lykke - Det var dog en nasty historie =(
    Håber sgu ikke at manden der var sådan en type..

• #26   27. feb 2007 Lykke - Jeg mener bare.. Bogense er en lille by, alle kender alle..
    - Skal man voldtage nogen skal man sgu være mere end godt dum, for det vil helt sikkert blive opdaget !

Folk lægger mærke til dem der går på de stier - netop fordi der næsten aldrig går nogen..

• #27   27. feb 2007 Jeg tror nu også jeg ville blive mundlam over chokket. Nu sagde Kaoz jo det hele for dig: STOP RØR MIG IKKE

• #28   27. feb 2007 Han har sikkert været en af de der enspændertyper som vandre rundt de ude uden grund og uden mål - dem har vi også mødt nogle stykker af på vores aftensture. Og ja - ind i mellem sidder hjertet oppe i halsen, ind til man finder ud af de vil høre om man har en leighter de må låne... smiley
    Men alligevel skummel og rystende oplevelse - og godt at opleve vovsen passer på dig smiley

• #29   27. feb 2007 HS - Ja det lyder da skummelt og jeg blev da også meget forskrækket...

men nu er det jo ikke fordi der skete noget, og jeg vil da ikke sidde her og beskylde manden for noget der KUNNE være sket..

og igen - det er ikke PÅ kirkegården, men rundt om den..

jeg ved ikke om han er vendt om eller blevet stående, men bag mig var han ikke længere da jeg vendte mig... og det er jo heller ikke så sært når den knurrende hund ikke kom i snor jo (havde ingen med)..

hvis jeg ser ham igen vil jeg da tænke lidt mere over hvad han er for en skumler, men jeg vil da ikke sidde og beskylde manden for andet end at være en listende gut på tur om næsten-natten..

• #30   27. feb 2007 åhhhhh ikke for at skifte emne....men jeg vil lige gøre jer lidt misundelige...for jeg har lige fjernet skrælden fra en stor lækker Pomelo....og skal nu rigtig sidde og rå mæske mig i den.... KANON frugt....er blevet lidt afhængig af dem....

Lykke

• #31   27. feb 2007 HS - at Kaoz er vagtsom efter eget ønske er da bare dejligt, men jeg vil ikke tolerere at han begynder og knurre af alle fremmede mennesker, så det er ikke en adfærd der som sådan skal opmuntres og belønnes..
    - Han går jo oftest uden snor og har lært at ignorere omgivelerne..

Da jeg kaldte på ham fulgte han også bare med og lidt længere fremme spassede han ud med en kæp *GG*
    - som sagt tror jeg ikke han har oplevet turen anderledes end den plejer at være, og sådan skal det være..

Ginne - Ja sådan nogen findes der jo også.. Og måske han bare ville overhale mig.. ingen ved det..

• #32   27. feb 2007 Godt du har et positivt syn på tingene, Nina. Så går livet meget lettere :)))) (Ikke ironisk ment)

Men pas på dig selv i det farlige Bogense smiley

• #33   27. feb 2007 Jeg ved da heller ikk om han har lavet lyde.. Jeg var måske bare ikke opmærksom nok??

En stor forskrækkelse.. Men så heller ikk mere..

Kaoz handlede som han bør, og det er da dejligt at få det bevist =)

• #34   27. feb 2007 eiiiii H.S kender du ikke sådan en`..hmm hvordan skal jeg lige beskrive den.... det er en slags blandind af en grepefrugt og en appelsin... den ligner en stor grepefrugt, har en tyk skræl...og inden i er den sprød og saftig og slet ikke så sur som en grepefrugt.... smager kanon....

Lykke

• #35   27. feb 2007 Malene - Jeg vil i hvert fald ikke dømme manden som seriemorder bare pga at han kom lidt tæt på mig på en sti - der skal lidt mere til før jeg tænker sådan om folk..

Der er en masse måskeér, og ingen vil nogensinde vide hvilken er den rigtige, men ja.. man tror jo det værste oven på sådan en oplevelse =(

Men men men.. Her sidder jeg så med kaffe og suddelade og putter under tæppet.. no harm done, og manden har sikkert en nyfunden respekt for sorte hunde i bogense *smil*

• #36   27. feb 2007 HS - jeg er også lidt inde på.. jeg hørte ikk ham.. så måske han ikke hørte mig??

Og måske gik han og så ned for ikke at få regn i hovedet og pludselig står der så en hund og knurrer.. Og så ved han ikk hvad han skal sige når jeg bare står og glor...

Ingen ved det.. men er stolt af min hund *GG*

• #37   27. feb 2007 den har nogle lidt seje hinder, som man skal pille af (de er lidt bitre)..og ja så spiser man dem som en appelsin ( med fingerne, og ikke ske).... den smager faktisk som en sød grepefrugt.... svært at forklare....

prøv det, du vil ikke fortryde....

Lykke

• #38   27. feb 2007 Helt sikkert en god hund smiley
    Der skete jo ikke noget, så håber du kan jo sove trygt i nat, selvom alle "måskeérne" rumsterer i hovedet.

Godnat herfra...

• #39   27. feb 2007 Lykke - hvis den ikk smager af nutella kan jeg sikkert ik lide den *LOL*

Malene - Jo tror nok det lige går =) Læser Stephen King inden sengetid, så er vant til gys og gru ; )

• #40   27. feb 2007 uh niiiiina..pas på dig selv hva! godt kaoz var der!

• #41   27. feb 2007 nix Nina...nutella smager den ikke af....beklager

Lykke

• #42   27. feb 2007 en pomelo er stør og grøn smiley folk i brugsen var også helt tossede med dem og købte dem hele tiden (dengang jeg arbejdede der) men da jeg hørte den smagte af grape så ville jeg ikke smage...

• #43   27. feb 2007 Alias - Har du set Bogense??

Så kan du også forstå at jeg blev overrasket over at møde nogen på Kirkebakken kl næsten nat??

• #44   27. feb 2007 Alias - Ja det er sgu en spøgelsesby når vi når aftensmadstid *GG*

Men her er dejligt at have hund jo =)
    tæt på skov og strand *smil*

Du må da lige give et vink næste gang du kommer, så kan vi vandre sammen =D
    - Måske ikk lige i nattøj ; )

• #45   27. feb 2007 *GG* Jamen så er det en date =)

Du skal nok bare liiiige huske mig på det - der er laaaaaang tid til maj jo =)

• #46   27. feb 2007 Hejsa, Jeg ved godt at I alle er gået i seng, men jeg vil også lige komme med min mening. Først undskyld de stave fejl der kommer.

Jeg kan godt forstå at du tænker og tænker, men jeg håber ikke at det vil ødelæg din tur frem over.
    NU ved du at din super dejlig hund vil passe på dig. Og jeg har læst om det med hvis han har en kniv, men jeg er sikker på at ens hund vil gå i døden for en så den vil gå lige på ham, og inde han når at gøre noget har hunde været hurtiger. (det er hvad jeg selv tror på).

Der ud over vi jeg sige at hvis man ikke må gå ud når det er mørkt. Skal man så side ind fra kl. 15 - 16 til kl 7-8 (vinder tid) Fordi det er mørkt?

Jeg har altid været bange for at være ude om natten, men har fundet ud af at man er ikke i sikkerhed på noget tidspunkt i døgnet. Hvis der virkelig er en der han tænk sig noget.

Jeg var uden en søndag morgen kl 05.30 fordi Sindy skulle ned. Og det var meget mørkt og dødt selv om det var i københavn.

Der mødte Sindy en mand, som Sindy også gøede helt vildt af. Og jeg blev så selv hel bange for ham, fordi jeg tænket hvorfor gø Sindy af ham? For vi har mødt mennesker før tidlig om morgen.

Men jeg blev jo så bange for ham, men han sagde bare, jeg ville bare høre om du har ild! Og jeg sagde nej og hev i Sindy for at få hende med mig. (godt hun var i snor).

Jeg tror at lige meget om vi bor i byen eller på landet.
    Jeg tror at lige meget om det er dag eller nat.
    Jeg tror at lige meget om man er lille eller stor.
    Jeg tror at lige meget om man er flot eller minder køn.
    Jeg tror at lige meget om man er ung eller gamle.
    Jeg tror at lige meget om man er Pige/kvinde eller Dreng/mand.

Så kan vi ikke vide om der er nogle der vil være onde ved os. Om man lige er på det forkerte sted på det forkerte tidspunt.

Ja jeg ved ikke lige om jeg kan udtrykke mig så I forstå hvad jeg mender.

• #47   27. feb 2007 Nina..
    Du kan vidst være glad for at du havde din pragtfulde hund med ved din side.
    Godt at han passede på dig.

God bedring herfra *S*

• #48   27. feb 2007 puha, håber du har det godt igen=)

• #49   27. feb 2007 Så så så allesammen =)

Jeg blev forskrækket og det lyser ud af mit første indlæg *smil*
    Men så skete der heller ikk mere jo =)

Lad os nu ikke male fanden på vægen før vi er sikre på noget som helst..
    Jeg vil fortsat gå mine ture med hunden - blev forskrækket; ikke AFskrækket..

Det er lige så meget det med at der ALDRIG er nogen om aftenen.. Var nok blevet lige så bange hvis det havde været midt i byen - for der er sgu aldrig nogen !

Jeg er da meget glad for at min hund vil forsvare mig, men det manglede da også bare *LOL*
    Nu har jeg sgu passet på ham i det år jeg har haft ham manner *GG*

• #50   27. feb 2007 Nina. Sikken en skræk. Smiler.
    Nu tør jeg jo ikke køre min aftenvagt i aften.
    Kirkegård og skumle mænd.
    Måske er den arme mand blevet lige så forskrækket som dig selv.
    Men godt din hund kunne sige til.
    Har ikke prøvet lige det samme. Men engang jeg vatr ude at gå nattetissetur med min golden i Skævinge. Så kom der en bil kørende op på siden af mig, med 4 månd i, som kom med alle mulige ulækre tilråb.
    Det var inden det med mobiltelefon var på banen. Så der var meget langt hjem. Og ikke andre ude overhovedet.
    Da ville jeg godt nok ha ønsket det var en schæferh. jeg gik med. For golden var ikke meget værd i situationen.

• #51   27. feb 2007 Snow - Jeg vidste nu heller ikke at Kaoz ville være noget værd.. Har altid troet at det var mig der skulle banke bøllerne mens han gemte sig, men han har sgu selvtilliden i orden må man sige..

En boxer ER jo også vagthund af natur, og der er meget boxer i Kaoz´ personlighed og bygning, så det er måske ikke så overraskende igen..

Men man bliver sgu forskrækket - og det var tydeligt at manden var blevet meget bange for Kaoz (som ligne nu ligger og ruller rundt med et bidetov og ser mere dåm end farlig ud *GG*)

Kommentér på:
Øv hvor blev jeg bange =(

Annonce