{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.912 visninger | Oprettet:

Hvilken race er så den grimmeste? {{forumTopicSubject}}

Det modsatte af tråden om de smukkeste hunde - hvilken synes du er den grimmeste? smiley

Jeg får næsten myrekryb af chi’er, særligt min mosters Ugly Fuck, som simpelthen er så ufattelig grim smiley

Chi’er er generelt sådan nogle små dimser der får mig til at tænke på edderkopper, og jeg ved ikke helt om jeg skal løbe min vej eller træde på dem smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken race er så den grimmeste?
  • #2   13. okt 2018 Engelsk bulldog.

  • #3   13. okt 2018 Vi har simpelthen jordens grimmeste mops her i byen. Langbenet, fladsnudet og virkelig gammel. Den staver afsted på stive ben, har helt grå øjne og en grisehale der stritter lige op i luften. Bella elsker den smiley

  • #4   13. okt 2018 Jeg er enig med Nicoles liste - især den engelske bulldog.


  • AT
    AT Tilmeldt:
    apr 2017

    Følgere: 6 Emner: 49 Svar: 1.010
    #5   13. okt 2018 Bulldoggerne generelt, og Chi'er smiley

  • #6   13. okt 2018 Pumi.

  • #7   13. okt 2018 Griffon - den ruhårede med skæg, er simpelthen også bare så grim, men på den måde hvor den næsten er nuttet smiley

    profilbillede
  • #8   13. okt 2018 neapolitan mastiff....

  • #9   13. okt 2018 Bulldogs - jeg finder dem afsindig grimme.
    generelt er jeg slet ikke til fladsnudet hunde - mops, fransk bulldog, engelsk bulldog osv.
    eller hunden med "hængeflapper" der går ned over undermunden - som Boxer.


  • #11   13. okt 2018 Ahahahahaha, undskyld men Ugly fuck får mig simpelthen altid til at grine smiley Det er simpelthen en af de grimmeste hunde jeg nogensinde har set smiley

  • #12   13. okt 2018 Alt der ligner en missekat - ruhåret, glathåret, ingen-håret eller lillebitte - nej tak.

  • #13   13. okt 2018 Jeg syntes basset hound er så sindsygt grimme, deres blik ligner de er konstant nedtrykt, og så den der lave lange krop med lange øre, syntes virkelig ikke de er kønne smiley

    Jeg er heller ikke vild med Amerikansk bulldog, Amstaff osv.


  • #15   13. okt 2018 Basset Hound, jeg kan slet ikke klare den alt det hud og huden omkring øjenene der hænger.

  • #17   13. okt 2018 Engelsk bulldog, basset hound, mops, DSG, beagle, og de der hunde der ligner omvandrende gulvmopper xD

  • #19   13. okt 2018 Jeg er med på de fladnæsede, men basset er da det mest charmerende smiley Måske er jeg påvirket af genboens basset, som er verdens sødeste hund - han er ikke sådan overtypet. Før ham havde jeg kun mødt dem med masser af løs hud, kæmpe store og med ildelugtende pels smiley

    Rikke, Ugly Fuck er så usandsynlig grim. Og min moster synes han er smuk smiley


  • #20   13. okt 2018 Oeb'en og pitbull...

  • #21   13. okt 2018 A : Måske du skulle anbefale hende en tur til optikker ? smiley

  • #23   13. okt 2018 Årrrhhh …. Jeg synes da min Lilly er smuk … Billedet tager på hendes 1 års fødselsdag smiley …. D. 10. September

    Synes I ikke hun er bare en lille bitte smule køn ???? … smiley smiley smiley


    profilbillede
  • #24   13. okt 2018 Haha, Lillemanden, problemet er at han absolut heller ikke har nogen form for charme i sin personlighed smiley

  • #26   13. okt 2018 kan slet ikke Chi'er og yorkier. Får lyst til at træde på dem

  • #27   13. okt 2018 De fleste fladsnuder, chi’er og de skamavlede schæfere.

    A - kunne det være en Basset Artesien Normand de har smiley ? De er langt mindre rynkede end den “almindelige” basset.


  • #28   13. okt 2018 Linda, det er en helt almindelig basset smiley Han er bare ikke overtypet og fuld af slask.

  • #29   13. okt 2018 Åh ja, skamavlede schæfere. Forstår dem ikke! Synes også de er sære i hovederne smiley

  • #30   13. okt 2018 Fladnæser og hunde, der sådan generelt er handicappede - kan ikke holde ud at glo på dem.

    Og Chi´er ... de er nogle gustne små ækelheder, som får mig til at lede febrilsk efter min fluesmækker smiley


  • #32   13. okt 2018 Jeg ved godt jeg sikkert bliver super upopulær på den her meeeen. Jeg kan ikke gøre ved det. Det ligner jokeren x5 og jeg kan bare ikke finde det charmerende overhovedet.
    Har mødt en hel del Staffordshire bullterriere, og hver eneste gang tænker jeg "Gud hvor er den heldig at alle mennesker ikke synes den er så grim som jeg gør"

    Lånt billede


    profilbillede
  • #35   14. okt 2018 Engelske Bulldog … Zsa - Zsa …. blev kåret som verdens grimmeste hund i 2018 … konkurrencen blev afholdt i Californien . … her er et billede af vidunderet . smiley

    profilbillede
  • #36   14. okt 2018 Generelt de fladsnudede... men chihauhauen kan jeg altså heller ikke udstå. De er sådan nogle dæmonhunde. (Intet ondt mod dem der har chi'er, jeg har bare ikke mødt nogen der er helt raske oveni)
    Jo og gravhunden. Ved ikke hvorfor, men jeg synes den er grim.


  • #37   14. okt 2018 Martine: Hold nu op hvor er jeg færdig af grin hahaha

  • #38   14. okt 2018 Basset tager nok næsten 1. pladsen.

    Og så må jeg også indrømme at jeg altså har det stramt med cocker spaniels. Det er som om deres ører hiver deres hoved ned, og så ser de skaldede ud? Og kropsformen ser bare helt forkert ud? Sorry smiley smiley


  • #39   14. okt 2018 Korthårede racer...... Måske med enkelte undtagelser, som jeg dog ikke liiige kan komme på.. Det tiltaler mig bare overhovedet ikke visuelt.. Og så racer med øjenlåg der hænger - nope, nix, nej tak.. min ex havde en Basset - og nej, den var jeg bare SLET ikke fan af..



  • #40   14. okt 2018 Hov glemte helt italiensk mynde. Den er godt nok ucharmerende. Lille ranglet og klisterhund.

  • #41   14. okt 2018 Jeg ved ikke om jeg synes det er den grimmeste race af alle, men jeg kan slet ikke lide snuden på en shar pei. På dem jeg har mødt, ligner det bare en gigantisk hævelse... Dog mødte jeg en shar pei igår på job som var fantastisk sød smiley

  • #42   14. okt 2018 Malinois. I virkeligheden ikke de grimmeste, men jeg kommer altid til at tænke på dem som grimme schæfere...

    Ellers fuldstændig enig i at fladsnudede racer ikke er særlig kønne.


  • #43   14. okt 2018 Kan egentlig godt tilskrive mig Napoletanoen smiley smiley smiley

    profilbillede
  • #45   14. okt 2018 Nap mastiff står for alt det modsatte af hvad jeg kan lide ved en hund. jeg kan sagtens se noget smukt i enhver hvis bare den er mobil og jo mere brugs jo bedre, jo mere arbejdsegenskab jo bedre. jeg ser kun skamavl når jeg ser nap mastiff

    prøv at se det foto Martine har fundet. der er intet på den som jeg synes ser sundt ud og min modstand skyldes nok mere avlerne end hundene for de er sikkert søde som alle andre hunde. jeg synes det er for meget og det støder mig


  • #46   14. okt 2018 Jeg er virkelig ikke til racer der har været udsat for ekstremavl når det påvirker hundens helbred i negativ retning. Brachyphale racer står jeg bl.a. helt af overfor. Der er intet smukt i at se en hund lide fordi ejere og opdrættere synes den ser sjov eller nuttet ud

  • #47   14. okt 2018 min mand drømmer om at få en chi... jeg tænker og håber han smelter når han møder en papillion smiley

  • #48   14. okt 2018 # 6 Ej Mette, Pumi er da så bedårende. Hvor ville jeg gerne have en, men har altid valgt den fra, fordi de skulle være meget støjende.

  • #52   14. okt 2018 Napolitansk mastiff er bunden for mig, den er både grim og sygelig at se på smiley Stakkels hund.

    Men generelt finder jeg fladnæserne grimme, undtagelsen er boxeren på grund af den adrætte krop. Men bulldogtyperne er bare ikke mig, og jo mere fladnæset, jo tungere og jo mere løs hud, jo grimmere.

    Jeg er bestemt heller ikke fan af hårløse hunde, og så synes jeg faktisk, at kuperede ører er grimme. Nu er det her en tråd om udseende, så lad os se helt bort fra det etiske, det er selve de kuperede ører, jeg synes er grimme.


  • #54   14. okt 2018 Jeg er enig i, at chihuahua er én af de grimmeste racer. Min mor har én, og den er ufatteligt sød og charmerende, men hver eneste gang jeg kigger på den tænker jeg "hold kæft hvor er du grim" smiley Store, udstående øjne, kæmpe hoved, lille sur mund, en smule underbid, skæve fødder... Og så er hun en typisk chihuahua der gør af alt og alle, nervøs over for andre hunde og mennesker, har kæmpe ressourceforsvar.

    Jeg er generelt ikke så meget til de små hunde, og så er jeg ikke til flade næser, underbid, rynker, "skæg", savl, ruhårede og krøllede hunde, og som Anya så fint beskriver det: "de der hunde der ligner omvandrende gulvmopper" smiley


  • Sofie
    Sofie Tilmeldt:
    sep 2013

    Emner: 14 Svar: 107
    #55   14. okt 2018 Jeg synes ikke man kan sige at en hel race er grim, for der er smukke eksemplarer af alle racer. Jeg synes kun en hund er grim, hvis den er så skamavlet at det gør ondt at se på, hvilket gælder de fleste fladnæser eller dem med løs hud, efter min mening. Ligeledes er de grimme hvis de er overvægtige og nærmest ikke kan gå, som rigtig mange DSG'er man ser ifølge med gamle damer, er.

    Når det så er sagt, så har jeg dog alligevel aldrig kunne se det smukke i griffoner med lang pels i ansigtet og Cairn terrier - sidstnævnte nok mest fordi dem jeg har set, alle har været overvægtige og med en grim pels.


  • #56   14. okt 2018 Den grimmeste race er den, jeg ikke har haft, ikke har eller ikke påtænker at få. Skal jeg forsøge at være en kende mere specifik, så må det blive al "overtyped" skodavl.

  • #57   14. okt 2018 Jeg kan ikke lide at nævne navne, da det er jo så individuelt, og jeg gider ikke rigtigt gøre andre hundeejere kede af det.

    Men jeg foragter dårlig avl, og det er bestemt ikke racespecifikt. Det gælder indenfor alle racer, og noget jeg gerne pointerer når jeg oplever det.

    Dem der køber hunde i udlandet, fordi at der kan de få øre eller halekuperede hunde (medmindre der er en helbredsmæssig årsag), der ser jeg også helt rødt. Det skal ikke være nogen hemmelighed.

    Skal der klippes i noget, så kan folk fanme klippe i sig selv.


  • #59   14. okt 2018 Jeg tror faktisk ikke der er nogen race som sådan jeg synes er grim, der kan være enkelt individer inden for racerne men ikke en hel race. Hvis ikke de er smukke, synes jeg som regl de er charmerende smiley
    Der er racer jeg finder intetsigende men ikke fordi de er grimme


  • #60   14. okt 2018 Jeg har det lige som Ditte.
    Synes ikke, at der findes grimme racer, men en del intetsigende, blandt andet Labrador, de siger mig intet.


  • #61   14. okt 2018 Det var sjovt Anni, det var faktisk labber jeg tænkte på, da jeg skrev det smiley

  • #63   14. okt 2018 Jeg synes generelt heller ikke om overtypede hunde, især fladnæserne er bare grimme. Men jeg tror også, at Napolitaneren er min nr. 1, eller som Astrid nævner i #41, sådan en sharpei som ligner, at den er blevet stukket af en flok aggressive hvepse i hele hovedet.
    Og så er en fed labrador bare trist at se på. Jeg kan heller ikke lide kuperede hunde. Det ser underligt ud, og giver flere af racerne et ondt og udspekuleret udseende.


  • #64   14. okt 2018 jeg har ændret holdning til lab efter jeg har lært min brors af jagtlinjer at kende. det er sgu en sej hund

  • #65   14. okt 2018 Jeg synes ikke det er pænt når øjnene stikker for meget ud af øjenhulerne og kigger i forskellige retninger. Jeg tænker på om hundene kan fornemme asymetrien selv?

  • #66   14. okt 2018 Den korthårede Collie finder jeg heller ikke særlig køn.

    Engang synes jeg også at labben var den mest kedelige hunderace ever, men efter at have set nogle af de eksemplarer som har den rette vægt, så er det sgu en ret lækker hund.


  • #67   15. okt 2018 Dogo Argentino - jeg synes den ser direkte ulækker ud med den lyserøde hængeflab og blege øjne.
    Mastino Napolitano
    Stort set alle bull dogs - især de hvide jfr. ovenfor.
    Korthåret Chihuahua (p.g.a. de ofte udstående øjne og størrelsen)
    Mops (selvom den ser lidt kær ud alligevel)


  • #68   15. okt 2018 Xolocuintle
    Hårløse

    Men ellers synes jeg alle hunde er skønne på hver deres måde... ejerene derimod..


  • #69   15. okt 2018 Efter at have læst den her tråd danner der sig et klart billede af at Bulldogs og Chi er de racer flest finder grimmest. (og jeg er nogenlunde enig)

    Så her er lige en "stolfuld" grimhed,, smiley smiley



    profilbillede
  • #70   15. okt 2018 Der er (desværre) mange racer jeg synes er grimme.. Pudler, Schæfere der har det der sære bagparti, ruhårede terriere, og så den der underlige hund der halvvejs ligner et får.. Men måske nok især de såkaldte "muskelhunde" som pibull, amstaff osv osv.. Især dem med kuperede ører.. Jeg synes de er simpelthen SÅ uhyggelige og ondskabsfulde at se på og jeg er dødsens bange for dem.. Kan intet kønt eller charmerende se ved dem..

  • #71   16. okt 2018 Alt der er enten fladsnudet, ruhåret, har for megen overflødigt skind eller har hængeøjne.
    Og så er jeg ikke ret meget til de fleste større terriere, samt pekingesere. Sidstnævnte minder mig om en perser i hundeudgave.


Kommentér på:
Hvilken race er så den grimmeste?

Annonce