472 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

5 gode tanker.... 5 gode tanker....

ja... ikke fordi jeg er storfan af Oprah...men indimellem laver hun nogle ok ting, for nogle år tilbage fik hun den ide at man hver dag skulle skrive 5 ting ned som man var glad for.... og at dette ville vende en`s sind i en positiv retning, fordi man "tvang" sig selv til at tænke positivt, samt fik en til at opsøge noget der gjorde en glad...ver dag.... GOD IDE Oprah....

idag har været en storslået dag for mig, og her har i fem gode grunde til det :

1. jeg/vi har idag fået JA til et lån, der skal realisere en gammel drøm om en stor Balkon på lejligheden.

2. jeg har her til aften fået besøgt en god ven, jeg ikke har set længe.

3. jeg har set Desperate Housewifes (et godt afsnit, der fik mig til at grine højt)

4. vejret har været godt og solrigt, og jeg nyder at kunne have vinduet stående åbent efter solen er gået ned...uden at fryse (sommeren er på vej)

5. mine hunde basser har idag været kanon søde (altid parate med et happy face)...

så er det jeres tur.... 5 grunde til at IDAG har været god....

Lykke

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
  • Herregårdssten 45 m2 2.700 kr.
  • Samle ikea pax 2.500 kr.
  • Hjælp til at flytte jord 2.000 kr.
  • Skifte batteri på citroen c4 grand picasso 1.650 kr.
  • Møbelsamling 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  5 gode tanker....
  • #1   11. apr 2007 1. Min hund har lært at give pote smiley

2. Vejret har bare været ovenud lækkert.

3. Jeg har lavet mad idag smiley

4. Har slappet af idag smiley

5. Var nede og kigge i en stor dyre butik, og købt for 100 kr lækkert guf til vuf (som han så ikke gider æde) smiley

• #2   11. apr 2007 ihhh hvor godt for jer begge.... tror det er sundt at tvinge sig selv til at tænke positivt.... og hvor er det rart at se at i har haft en god dag.... det får smilet frem....

Lykke

• #3   11. apr 2007 1. fandt ud af jeg har tidelig Weekend ( Fri freedag )

2. Det deeeejlige vejr . . så lækkert

3. Købt Reebok sko . . juuuubii . .

4. havde fri fra skole ( på en måde )

5. øøhm . . hundene har nok også noget af skylden ti ldet har været en nogenlunde dag . . ;o)))

• #4   11. apr 2007 Lykke - det tog lidt tid at tygge sig igennem til de 5 gode punkter smiley Men tror jeg vil prøve at skrive sådan nogle nogle dage, og så læse dem igennem.. kunne være sjovt smiley Så husker man det gode fra en dag frem for det negative..

• #5   11. apr 2007 Oprah, opfordrede folk til at købe en lille bog, og så tvinge sig selv til at skrive 5 ting HVER DAG inden sengetid.... mange meldte tilbage at de generalt var begyndt at tænke meget mere positivt....

Lykke

• #6   11. apr 2007 Ja Modesty....det ville måske være en god ide herinde...

Lykke

• #7   11. apr 2007 Skøønnttt Jette....sårn en dyrlæge regning man ikke kender beløbet på...kan sagtens gi grå hår...

Lykke

• #8   11. apr 2007 1: jeg har ferie
    2: jeg har lige fået et link til de billeder jeg fik taget af Luna hos tosafoto..uuuuuh
    3: Jeg har nydt min dag med min dejlige hund:-)
    4: Luna har leget med bold og fundet godbid i håndklæde
    5: Jeg har lært noget nyt mht computere i dag:-)

• #9   12. apr 2007 1. har fået Naja's billeder fra TosaFoto
    2. foråret er på vej
    3. nyder solen og varmen
    4. glæder mig til mor jette's fødselsdag
    5. Naja haltede ikk til morgen da hun kom op.. dejligt

• #10   12. apr 2007 Jeg er her ikke om aftenen men så kan jeg smide den om morgenen i stedet smiley Here goes. I går var god fordi:

1. Jeg fik gjort rent ved alle dyrene i går, det føles så dejligt.
    2. Jeg fik alene tid med katten i går så vi fik puttet smiley
    3. Jeg lavede mad og hyggede med mig selv helt uden at kede mig
    4. Jeg fik set desperate housewives og nøj jeg grinede
    5. Min kæreste kom hjem med vuffen om aftenen og jeg fik kys og kram af begge

Det var en god dag smiley

Kommentér på:
5 gode tanker....

Annonce