Forum kategorier

Bryllupsgruppen

Bryllupsgruppen

Medlemmer: 21
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde

Indlæser...
Sortering
Velkommen til :-) Velkommen til gruppen :-) Håber vi kan få en hyggelig gruppe, hvor vi kan inspirere hinanden, hjælpe hinanden, og ha...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. jun 2014
Visninger:
1.021
Bordpynt Hvilken slags bordpynt har I andre? Vi har lilla/hvid farvetema, og har købt nogle lilla pyntesten der skal strøes ud...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. jun 2014
Visninger:
568
Jeres kjole? Ja bare fordi jeg er så nysgerrig, så kunne jeg godt tænke mig at se jeres kjoler ( både kommende og gamle brude) . Hvi...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. jun 2014
Visninger:
949
Menuen til jeres bryllup? Ja som overskriften siger,hvad skal I så have af mad til jeres bryllup? Jer der er blevet gift må også hjertens gern...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. jun 2014
Visninger:
408
Bordkort? Ja hvordan skal jeres bordkort se ud/ hvordan så de ud? Jeg kan simpelthen ikke blive enig med mig selv, så tænker j...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. jul 2014
Visninger:
681
Hvad med service/borde/stole Først og fremmest tak fordi jeg må være med :-) Jeg synes umiddelbart at det virker vildt uoverskueligt at finde ud ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. jul 2014
Visninger:
354
Invitationer :-) Skal vi ikke have en tråd hvor vi kan vise vores invitationer, syntes det er spændende at se hvor forskelligt folk gør ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. jul 2014
Visninger:
597
Bordpynt Hvordan er jeres bordpynt - og hvad er jeres pynt budget sat til :-)
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. jul 2014
Visninger:
765
Frustrationer over familie. Ja som overskriften siger, oplever I andre så også frustrationer over familien i forbindelse med planlægningen? Folk...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. jul 2014
Visninger:
625
Frieriet Nå, piger.. Hvordan blev I friet til? Fandt I ud af det i fællesskab, var han nede på knæ, var det en oplevelse, en ove...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. jul 2014
Visninger:
932
Vis jeres forlovelses/vielsesringe :-D Ja vi skal da lige have en tråd med ringe, så vis din/jeres forlovelses og vielsesringe :-) Vi har ikke forlovelsesr...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. jul 2014
Visninger:
5.228
Hvad er vigtigst for jer / hvad var vigtigst? Ja som overskriften siger, hvad er så vigtigst for jer i forbindelse med den store dag? Og hvilke ting er for jer ligeg...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. jul 2014
Visninger:
1.077
Vis jeres sko! Ja som overskriften siger, vis jeres sko! Eller vis nogle sko i godt kunne tænke jer! :) Jeg fandt et par fede hvid...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. jul 2014
Visninger:
1.052
Uh se lige hvad jeg har købt :-D Ja er altså vildt begejstret, har købt to af dem her, som skal stå med velkomstdrinks i, så folk selv kan tage. Planen ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. jul 2014
Visninger:
1.267
Så er det i morgen! Jeg skal prøve min kjole igen! Åh, hvor jeg glææææææder mig! Den skal lige lægges en smule op, så jeg skal til skrædder...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. jul 2014
Visninger:
830
Vis jeres topfigur! Jeg har haft store problemer med at finde en topfigur som jeg var tilfreds med.. Jeg har købt denne hjem fra eBay.. Hav...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. jul 2014
Visninger:
1.302
Brudesmykker Hvad har i af planer med smykker til den store dag? :) Jeg har lige bestilt det her sæt hjem og er virkelig spændt ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. aug 2014
Visninger:
1.083
Holde tale Nu er jeg nysgerrig for at høre om i holdte tale til jeres bryllup, eller har tænkt jer at gøre det? ..... Eller syntes...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. aug 2014
Visninger:
741
Vielsessamtale Vi skal til vielsessamtale ved præsten i morgen tidlig og jeg sidder og er ved at forsøge mig med at finde salmer.. Jeg...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. aug 2014
Visninger:
850
Videoer på youtube Jeg kan sidde og se alt om bryllupper i øjeblikket.. Også frierier og bryllupper på nettet.. Hvad gør I andre? Jeg tænk...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. aug 2014
Visninger:
698

Annonce