Indlæser...
Sortering
Rikke H med Zeus Hey Rikke H. (link fjernet) Du ville gerne ha en udfordring tidligere idag og jeg har sendt dig en, er du sød en...
Træf og arrangementer
Oprettet:
26. apr 2005
Visninger:
341
Er jeg den eneste eller er der andre der heller ikke får e-mail fra HG
Træf og arrangementer
Oprettet:
26. apr 2005
Visninger:
298
der er dælme langt til den jylland var det en ide at mødes her på østsjælland her er nogle forslag. feddet strand eller fakseladeplads og vemmetofte
Træf og arrangementer
Oprettet:
26. apr 2005
Visninger:
978
Hundeustilling...? Hej Alle Sammen ! Er der nogle af jer der ved om der er hundeustilling i weekenden d.29.04-01.05 i Midt/sønderjyllan...
Træf og arrangementer
Oprettet:
24. apr 2005
Visninger:
293
Undre mig???? Hvad laver I der sidder her inde og hænger til daglig??? Jeg møder de samme mennesker hver dag herinde og nu kom jeg ti...
Træf og arrangementer
Oprettet:
21. apr 2005
Visninger:
424
Mega-date i Den Jyske Skovhave den 21. maj kl 12... Huuuuuusk det, det bliver så hyggeligt.... c",) Bare en lille reminder...
Træf og arrangementer
Oprettet:
21. apr 2005
Visninger:
228
Hvalpe/hundetræf nær Greve Hey alle dejlige hunde! Min lille Bella på snart 12 uger, har så meget krudt i sin lille mås, at hun trænger til at ...
Træf og arrangementer
Oprettet:
18. apr 2005
Visninger:
526
Til alle københavnere Hvis I ikke ved, hvad I skal lave på søndag den 17 april, så er der dyrlægernes hundemarch for hunde og deres ejere. ma...
Træf og arrangementer
Oprettet:
11. apr 2005
Visninger:
259
HUndeskov?? er der ikke nogen der er med på at mødes i østerådalen en dag??
Træf og arrangementer
Oprettet:
11. apr 2005
Visninger:
326
mops træf?! mops træf i københavn snart? noger der er frisk?!
Træf og arrangementer
Oprettet:
10. apr 2005
Visninger:
412
TRÆF I DEN JYSKE SKOVHAVE Vi er nogle stykker herinde som har tænkt os og lave en kæmpe play-date i den jyske skovhave, som ligger ved skørping i...
Træf og arrangementer
Oprettet:
10. apr 2005
Visninger:
260
Dobermannudstilling d. 24/4-2005 afholder DDK Gruppe Odense udstilling. Dommer: Jørgen Hindse Madsen. Tilmeldingsfrist: 10/4-2005
Træf og arrangementer
Oprettet:
4. apr 2005
Visninger:
250
Udstillingskæde til en Dobermann hej. jeg kan ikke finde ud af, hvor jeg kan købe en udstillingskæde, dyrehandleren har dem ikke i vores by, og fandt...
Træf og arrangementer
Oprettet:
30. mar 2005
Visninger:
688
Fup. Daw alle
Træf og arrangementer
Oprettet:
29. mar 2005
Visninger:
627
TIL ALLE JER FRA AALBORG OMRÅDET Har godt nok oprettet emnet i "generel diskution" men blev enig med mig selv om at det måske var mere passende her... :...
Træf og arrangementer
Oprettet:
25. mar 2005
Visninger:
277
se lige den hund der prøver at komme ind,den er oprettet den 18-3-05,men den er ikke kommet ind,og nu har den kun et billede og...
Træf og arrangementer
Oprettet:
24. mar 2005
Visninger:
339
Jubiiii............ Jeg skal ud og lege med mine søskende senere idag.....I kan tro jeg glæder mig;o) Det er med Molly, Aiko og Tessa, so...
Træf og arrangementer
Oprettet:
24. mar 2005
Visninger:
307
udstilling i næstved hvem skal til udstilling herinde fra
Træf og arrangementer
Oprettet:
23. mar 2005
Visninger:
358
Legekammerater omkring Ringsted??? Hejsa Siko eeeelsker at lege, og det kunne være hyggeligt hvis nogen der bor omkring Ringsted ville lege med os.. ...
Træf og arrangementer
Oprettet:
16. mar 2005
Visninger:
298
Nye billeder.. ...Så gik der lidt tid før jeg fik nye billede men de er der.. det er mine "ude billeder" - håbebr i ville give karakt...
Træf og arrangementer
Oprettet:
16. mar 2005
Visninger:
215

Annonce