Indlæser...
Sortering
Søger legekammerat i Herfølge Du skal være robust, da jeg er en stor og tung hund og kan virke voldsom, men det kun fordi jeg er glad. Potedask, ha...
Træf og arrangementer
Oprettet:
14. mar 2005
Visninger:
304
legekammerat mangler en at tumle rundt med
Træf og arrangementer
Oprettet:
13. mar 2005
Visninger:
312
hunde/hvalpetræf nipz søger nogle han kan tumle rundt med i sin hvalpetid.. bor i birkerød
Træf og arrangementer
Oprettet:
13. mar 2005
Visninger:
323
Lille legekammerat søges i Aalborg.... Elliott er en lille størrelse (chihuahua), der rigtig godt kunne tænke sig at få hunde venner i Aalborg området. Så er ...
Træf og arrangementer
Oprettet:
8. mar 2005
Visninger:
251
hvem kommer hej hvem kommer til oxbjeget i morgen kl 14.00 jeg synes der er flere tråde om hundetræf er det det smme der snakkes o...
Træf og arrangementer
Oprettet:
4. mar 2005
Visninger:
307
Lisett.... Jeg har sendt dig en udfordring til Mathias....skulle faktist sende den til Schmidt,gider du afvise så jeg kan sende de...
Træf og arrangementer
Oprettet:
4. mar 2005
Visninger:
267
Træf lørdag. d 5/3 Hej alle sammen. Vi holder et lille mini træf på lørdag. Vi mødes på Oxbjerget i Hvissinge kl.14. lige inden for lå...
Træf og arrangementer
Oprettet:
4. mar 2005
Visninger:
461
Hundetræf på djursland/ århus kanten? Hejsa! Jeg savner nogen at mødes med, eller gå tur sammen med. Jeg ejer to styks små hunde. En knap 8 årig kastreret ha...
Træf og arrangementer
Oprettet:
1. mar 2005
Visninger:
409
Legevovser søges i Odense Jeg er en Cavalier King Charles der søger hundevenner. Da jeg faktisk er bange for andre hunde, skal i være små og ret ...
Træf og arrangementer
Oprettet:
1. mar 2005
Visninger:
298
Skovbrynet D.5/3 Nu har der været en del snak om et træf i Hareskoven d. 5/3 er der nogen der ved noget mere om det?? Vi ville meget ge...
Træf og arrangementer
Oprettet:
1. mar 2005
Visninger:
411
Ups det behøber ik kun være amstaf'er Det må gerne være andre slags racer freja lan lege med.. Håber at høre fra nogen af jer..
Træf og arrangementer
Oprettet:
28. feb 2005
Visninger:
854
Noen amstaf'er der vil lege??? Freja ku godt tænke sig nogen legekammerater.. Helst i københavner området.. Er det muligt??? Hilsen freja og hend...
Træf og arrangementer
Oprettet:
28. feb 2005
Visninger:
285
Nogle fra Albertslund? Ell. Omegn Som er friske på en hyggelig lang gå tur i hundeskoven i albertslund? Det kunne være hyggeligt at mødes et par stykker,...
Træf og arrangementer
Oprettet:
25. feb 2005
Visninger:
343
hundetræf Er der nogle som er fra Albertslund af, eller omegn? Tænkte måske man en dag kunne lave noget hundetræf, så hundene kun...
Træf og arrangementer
Oprettet:
24. feb 2005
Visninger:
389
Hundetræf Så er det blevet et godt stykke efter jul og jeg synes, at jeg vil komme med en dato. Hvad siger I til et træf lørdag d...
Træf og arrangementer
Oprettet:
19. feb 2005
Visninger:
412
eng. bulldogs er der ikke nogen skønne bulldogs der vil lege med mig? jeg bor i storkøbenhavn. hilsen ludwig
Træf og arrangementer
Oprettet:
17. feb 2005
Visninger:
284
Gåtur i Midtjylland.. Nogen interesse? Hej.. Jeg kunne godt tænke mig at komme på en rask gåtur med en masse hundetossede mennesker... Så hvorfor ikke arra...
Træf og arrangementer
Oprettet:
14. feb 2005
Visninger:
652
Der er noget galt... med mine øjne,min pc eller gallariet!!! Jeg synes billederne i udfordringerne er ikki så klare som de har været :-s
Træf og arrangementer
Oprettet:
11. feb 2005
Visninger:
315
hvem bor i Hjørring.? jeg bor i Asrtup lidt udenfor;)
Træf og arrangementer
Oprettet:
11. feb 2005
Visninger:
578
Frederikshavn Er det overhovedet ingen flere end mig Frøya Embla og Minka der bor i Frederikshavn ??? Frøya Embla søger turvenner og...
Træf og arrangementer
Oprettet:
11. feb 2005
Visninger:
218

Annonce