{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
797 visninger | Oprettet:

Line/snor til gåturene {{forumTopicSubject}}

Jeg er på udkig efter nye liner, men da der er såååååå mange udbydere efterhånden og ikke samlet et enkelt sted, så må HG da på banen smiley

Jeg har 4 hunde og de luftes alle primært i snor, da vi bor i villakvarter og skoven har mange skønne dyr, som ikke nødvendigvis synes at en løs hund er skide sjov. Lige nu er linerne korte (110 cm) og det begrænser dem en del og dermed en masse trækkeri til højre og venstre (og bagud og forud). Min erfaring er, at de der 3 punkts liner bare ikke passer mig særlig godt når jeg skal gå med 4 hunde på samme tid, så dem behøver I ikke at anbefale. Det må helst ikke være for tunge liner, for så ryger de hurtigt under hunden og så står vi og fumler med det flere gange pr. meter. Hundene har seler på når vi går tur. Jeg vil gerne have et blødt håndtag og ikke dem der med en hård gummidut på langs, for det er svært at have alle 4 i samme hånd.

Jeg har set lidt på Dog Copenhagens liner, både dem der kan justeres og dem som har et ekstra lille håndtag tæt på hunden, som jeg tænker er smart når vi skal passere andre hunde eller veje.
Og ligeledes dem fra Hurtta, fordi jeg tænker at de er lette.

Hvad er jeres ultimative line (og hvorfor) og hvilken erfaring har I når I lufter flere hunde?
Jeg har en ruhåret hønsehund (36+ kg) og tre Parson Russell Terriers (5-10 kg), så linen skal også kunne fås med forskellige karabinhager til både stor og små hunde.

PS: Flexliner er udelukket


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Line/snor til gåturene
Kommentér på:
Line/snor til gåturene

Annonce