{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
507 visninger | Oprettet:

er det normalt {{forumTopicSubject}}

tessa kom i løbetid i ondags og så i går da vi var til agility gad hun bare ingen ting jeg skulle lokke hednde over alle spring og det tog mega lang tid og hun plejer elers at være den hurtigste på holdet. kan det være fordi hun er kommet i løbetid eller hvad tror i.
for det går ikke hvis hun er så langsom fordi vi skal til landsdelmesterskab den 28 så hun skulle gerne være klar til det.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  er det normalt
  • #1   16. jun 2009 Ja, det er helt normalt......... Og hun vil være tæt på højløbsk til stævnet, så her kan du godt forvente at hun KAN være meget værre:-)

• #2   16. jun 2009 Tæver kan have ubehag (oppustethed, spænding, kvalme osv) lige så vel som kvinder, når det er den tid..
    Hvis JEG var hund, skulle jeg under INGEN omstændigheder springe over noget som helst. GRINER!!
    Så skal der bare tulles rundt derhjemme i slap-af-bukser;o)

• #3   16. jun 2009 det var da træls at hun lige skal være i løbetid nu så for der er hendes forste konkurrence øv øv

• #5   16. jun 2009 Hvordan har I det selv når det er den tid på måneden? Jeg tror hunde har det lidt på samme måde...

• #6   16. jun 2009 Karla var meget dvask og sløv og ville egentlig helst bare sove.... Energien kom tilbage da hun blev højløbsk - men det gjorde trangen til bare at "hænge ud og kigge på de lækre fyre" desværre også *lol*

Så hun var stadig ikke nem at træne med der....

• #7   16. jun 2009 Min træningskammerat var til sin første konkurrence med en løbske hund, der før konkurrencen virkede en del ved siden af sig selv.
    Hun var ukoncentreret, ikke samlet.

Til konkurrencen, som hedder Danmarks Bedste Begynder B (lydighedsprøve) fik de sammen 97 point ud af 100 og kom på 2. pladsen.

Så man skal aldrig sige aldrig, selvom hunden er påvirket af sin løbetid ;o)

• #8   16. jun 2009 det lyder godt håber bare på at hun bliver klar til den 28 da jeg ved hvor god hun er og så er det da træls hvis løbetiden skal ødelægge det hehe

• #9   16. jun 2009 Det er langt fra alle tæver der synes det er fdt at arbejde når de er i løb.

Må indrømme at hvis min hund tydeligt viste ubehag/manglende lyst under løb, så havde hun nk fået træningspause der.
    -det skal jo helst være sjovt for alle parter at træne.

Kommentér på:
er det normalt

Annonce