810 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

~ Den røde ko ~
~ Den røde ko ~
Hunde: 1 Emner: 100 Svar: 525

Kan jeg gøre det godt igen? Kan jeg gøre det godt igen?

Jeg dummede mig gevaldigt idag. Det indrømmer jeg!!!

Det startede med en gå-tur hvor hun er løs, et sted hvor jeg ved der ikke komme andre. Men hun render jo rundt og hygger og jeg øver hende i at komme når jeg kalder, som jeg plejer. Roser og giver god-bidder. Pludselig ser jeg at hun render rundt med nogle knogler (gætter fra en hare) i munden. Jeg ser min mor´s hund´s død, pga. den havde fået spist kyllingeben, for mig. Og jeg bliver lidt panisk. Prøver at kalde hende til mig, uden held. Lokker med godbidder, løber modsatte vej og kalder legende. Sætter mig på hug med ryggen til. ALT! Uden held... Til sidst får jeg på en eller anden måde kommet så tæt på at jeg kan få fat i hende og jeg skælder hende ud og lægger hende ned. Slår ikke og gør ikke andet end at får lagt hende og hun slipper, hvad der nu kun er en knogle, (ved ik om hun har tabt eller ædt resten). Jeg tar hende i snor. Og hun virker overhoved ikke ked over det jeg lige har "gjort ved hende", halen er hejst og hun er overhoved ik påvirket af det. Men jeg har det dårligt!! Det var ren fustration og dumt. Desværre ved jeg heller ik hvad jeg ellers kunne ha gjort. Med det samme vi kommer på stien igen laver jeg nogle forskellige sti og dæk øvelser. Måske for at få hendes tillid tilbage, ved det ik helt...

Spørgsmålet er. Hvad kunne jeg ha gjort istedet? Har jeg tabt meget af hendes tillid? Og kan jeg gøre for at få den tillid at hun kommer til mig, når hun har fundet noget lækkert som knogler.

En bizar politihændelse i Lubbock, Texas: To mænd blev standset af ridende betjente, da en af betjentene formentlig for sjov bemærkede, at hans hest kunne lugte narkotika. Øjeblikkeligt satte den ene mistænkte i løb.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af opvaskemaskine 450 kr.
  • Utæt afløb ved køkkenvask 1.000 kr.
  • Opsætning af håndvask på badeværelse 2.000 kr.
  • Vinduespolering for 6 vinduer 600 kr.
  • Ikea skab 680 kr.
  • Tørretumbleren tørre ikke tøjet optimalt. 560 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan jeg gøre det godt igen?
Kommentér på:
Kan jeg gøre det godt igen?

Annonce