{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
736 visninger | Oprettet:

Hun slikker på gæsternes fingre :-( {{forumTopicSubject}}

Ja som overskriften siger så slikker Ally på gæsternes (og på vores) fingre Vi kan godt se igennem fingre med at hun slikker på vores fingre, men jeg kan se på gæsterne ansigter at de synes det er ulækkert og det er jo klart og ikke særlig fedt.

Hvorfor slikker hun på fingrene og hvordan får vi hende til at stoppe?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hun slikker på gæsternes fingre :-(
  • #1   15. apr 2006 Hun gør det for at være sød - det er et dæmpende signal - men selvfølgelig lidt irriterende hvis gæsterne ikke gider.
    I kan lære hende at lade være ved at hver gang hun gør det skal i ignorere hende, så finder hun ud af at der sker noget skidt når hun slikker. Det hjælper ikke at skælde ud så vil hun bare slikke igen for at vise at hun er sød (dæmpende signal)

• #2   15. apr 2006 Håber det kan hjælpe!

• #3   15. apr 2006 Ja jeg regnede godt med at det var et dæmpende signal, da hun i forvejen bruger mange dæmpende signaler.... Men gæsterne må gerne tage hånden til sig eller? Det virker bare som om at når de tager hånden til sig og ignorerer så opildner det hende endnu mere til at enten hoppe op eller storpive for at få opmærksomhed....

• #4   15. apr 2006 Vores problem var at Abbi hoppede op og vi fik det samme af vide af vores træner som jeg lige har skrevet til dig. Man skal bare gå væk fra hende og ikke gide at snakke med hende når hun slikker, men det kræver selvfølgelig tålmodighed og det tager lang tid at indlære, men det er jo ikke noget der skader hunden så der sker jo ikke noget ved at prøve - det virkede for os - nu gør hun det kun halvt så meget som i starten så vi arbejder videre med det.
    Held og lykke

• #5   15. apr 2006 Ok, takker smiley det skal helt sikkert forsøges med lidt større tålmodighed så.

• #6   15. apr 2006 Tine N . Smart!! smiley Den skal helt sikkert kombineres med det andet, ellers skal de prøves hver for sig...

• #8   16. apr 2006 Michael : Hvis jeg siger nej/føj når hun er i den hilse situation, bliver hun hurtigt utryk og usikker. Hun er i forvejen en hund med meget lidt selvtillid så vil helst undgå at blive negativ.... smiley

Kommentér på:
Hun slikker på gæsternes fingre :-(

Annonce