358 visninger
|
Oprettet:
Hjælp til træning. {{forumTopicSubject}}
Jeg har tidligere skrevet en tråd herinde om min hund som reagere voldsomt på især børn, men generelt på alle fremmede mennesker og hunde.
Vi har trænet hårdt og jeg synes vi er ved at være klar til næste skrid, men jeg har brug for hjælp, børnene og hunden skal ikke ha kontakt så der er ingen risiko for nogle, men jeg vil gerne kunne bevæge mig rundt om børnene på en bestemt afstand og arbejde med min hund, evt. at børnene kunne kaste godbidder til hunden.
Er der nogle der har lyst til at hjælpe mig, hvis i har nogle gode trænings tips så er de også meget velkommende.
jul 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 259 Svar: 2.478
Man kan umuligt slappe af.
jun 2008
Følger: 1 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 174 Svar: 1.938
Det jeg eftersøger er nogle børn jeg kan lave en aftale med at de er et bestemt sted og jeg så kan træne min hund i nærheden og måske kan børnene kaste godbidder til min hund, men de skal ikke i fysisk kontakt. Kender ikke nogle med børn i nærheden (som forresten er Århus)
jul 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 259 Svar: 2.478
Jeg ville prøve at finde nogle børn som er van til hunde, så de ikke bliver utrygge i situationen, og så vil jeg rådføre mig med en der kan hjælpe dig i situationen, til at guide dig igennem. En som ser udefra hvad der sker og kan hjælpe til at finde ud af hvad der skal til..
Dette problem vil ikke være noget nogen herinde ville kunne hjælpe med over nettet, da man skal se hvordan hunden reagerer i situationen.
Kan se at du desværre er fra Jylland, så kan ikke tilbyde min hjælp.
jun 2008
Jeg kender som sagt ikke selv nogle børn der kan hjælpe, dem der bor her omkring er meget udlændinge og de er hunderæd for hunde.
sep 2007
Følger: 12 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 68 Svar: 1.640
by Madeline Gabriel
http://www.canisfilmfestival.com/2011/finalists.php#dogs
måske denne film kan hjælpe dig eller give inspiration :o)
jun 2008
sep 2007
Følger: 12 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 68 Svar: 1.640
Det er altid nemmere at forstå den stille hund frem for en udfarende hund, men de er bange begge to. Sidstnævnte har det endnu sværere med at få hjælp.
Jeg håber du finder nogle andre hundemennesker, der har børn, som kan hjælpe dig.
Mvh
Marianne
jun 2008
Hjælp til træning.