{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
358 visninger | Oprettet:

Hjælp til træning. {{forumTopicSubject}}

Jeg har tidligere skrevet en tråd herinde om min hund som reagere voldsomt på især børn, men generelt på alle fremmede mennesker og hunde.

Vi har trænet hårdt og jeg synes vi er ved at være klar til næste skrid, men jeg har brug for hjælp, børnene og hunden skal ikke ha kontakt så der er ingen risiko for nogle, men jeg vil gerne kunne bevæge mig rundt om børnene på en bestemt afstand og arbejde med min hund, evt. at børnene kunne kaste godbidder til hunden.

Er der nogle der har lyst til at hjælpe mig, hvis i har nogle gode trænings tips så er de også meget velkommende.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til træning.
  • #1   2. apr 2011 jeg forstår slet ikke hvorfor man har sådan en hund når man har børn...

Man kan umuligt slappe af.

• #2   2. apr 2011 Jeg har ikke børn selv, kan godt se at jeg fik det lidt dårligt formuleret men kan ikke få det rettet.

Det jeg eftersøger er nogle børn jeg kan lave en aftale med at de er et bestemt sted og jeg så kan træne min hund i nærheden og måske kan børnene kaste godbidder til min hund, men de skal ikke i fysisk kontakt. Kender ikke nogle med børn i nærheden (som forresten er Århus)

• #3   2. apr 2011 ah okay.. så lyder det meget bedre smiley

Jeg ville prøve at finde nogle børn som er van til hunde, så de ikke bliver utrygge i situationen, og så vil jeg rådføre mig med en der kan hjælpe dig i situationen, til at guide dig igennem. En som ser udefra hvad der sker og kan hjælpe til at finde ud af hvad der skal til..

Dette problem vil ikke være noget nogen herinde ville kunne hjælpe med over nettet, da man skal se hvordan hunden reagerer i situationen.

Kan se at du desværre er fra Jylland, så kan ikke tilbyde min hjælp.

• #4   2. apr 2011 Ja det har du ret i, ved bare ikke lige hvem jeg skal henvende mig til, har haft en adfærdsbehandler på, men det var bare et besøg og det er jo ikke nok.
    Jeg kender som sagt ikke selv nogle børn der kan hjælpe, dem der bor her omkring er meget udlændinge og de er hunderæd for hunde.

• #5   3. apr 2011 Dogs Like Kids They Feel Safe With
    by Madeline Gabriel
    http://www.canisfilmfestival.com/2011/finalists.php#dogs

måske denne film kan hjælpe dig eller give inspiration :o)

• #6   3. apr 2011 Marianne H: nu er min computer ikke så god at se film på så er ikke sikker på at jeg fik det hele med, men de klip de viste i filmen var jo helt anderledes end min, min hund knurre, stresser, gør og hopper ud i snoren og laver udfald mod børnene, selvom det er blevet bedre er min hunds reaktion på børn i nærheden slet ikke til så tæt kontakt, + at jeg ikke har nogle børn til rådighed der står helt stille så hunden ikke bliver utryg.

• #7   3. apr 2011 ok Maya R, så er det nok bedre med den professionelle hjælp, som du er igang med.
    Det er altid nemmere at forstå den stille hund frem for en udfarende hund, men de er bange begge to. Sidstnævnte har det endnu sværere med at få hjælp.

Jeg håber du finder nogle andre hundemennesker, der har børn, som kan hjælpe dig.

Mvh
    Marianne

• #8   4. apr 2011 Marianne: tak.

Kommentér på:
Hjælp til træning.

Annonce