alene hjemmetræning som 7 mdr {{forumTopicSubject}}
lige siden vi fik felix har jeg raslet med nøgler gået ind i et andet rum, lukket døren og kommet tilbage, taget jakke på, gået ud af hoveddøren kommet tilbage mv.
nu er jeg nået til at gå ud af hoveddøren, gå ned fra 1 sal åbne ud vente ti sek gå op og ind igen, jeg filmer dette og de fleste gange rejser han sig 5-10 sek efter jeg er gået og står ved døren og lytter, sætter sig herefter og lytter og rejser sig et split sekund før jeg åbner døren - alt dette tager 50 sek.
men jeg er ikke så glad for han søtter sig ved døren, ville gerne have han gik ind og lagde sig, og det tror jeg også kommer, men er i tvivl om hvor mange gange jeg kan træne det her, har fx lige taget 4 gange på en halv time med ca 50 min pr gang, men er det for meget?
og skal han ligge og hygge når jeg går? han følger mig helst fra rum til rum så det er svært at gå ud i gangen uden han også følger mig der.
feb 2009
Følger: 9 Følgere: 10 Hunde: 4 Emner: 168 Svar: 1.624
grunden til jeg spørger sådan er at vi jo har fået et ark med om træning af alenehjemme, hvor det fremgår som om hunden helst skal ligge og ikke reagere på at man går eller gør sig klar til at gå, men han er der jo altid, han reagerer bare ikke yderligere på at jeg går end at jeg går fra rum til rum...
jan 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 103
feb 2009
da han er hittehund ved vi heller ikke om han tidligere har haft et problem, eller er dygtig til at være alene hjemme, så tør bestemt ikke forcere noget.
vi skal flytte, begynder med de første ting om et par dage, men felix har været med i den nye lejlighed en del gange, dog regner jeg med der også at starte med bare at gå ud og komme ind igen, også selvom vi måske når op på over et min her....
feb 2009
tænker øv! men må jo gå lidt ned i tid igen, er trods alt glad for det ikke var en koncert men bare et "gø"
feb 2009
feb 2009
feb 2009
feb 2009
alene hjemmetræning som 7 mdr