{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
550 visninger | Oprettet:

alene hjemmetræning som 7 mdr {{forumTopicSubject}}

lige siden vi fik felix har jeg raslet med nøgler gået ind i et andet rum, lukket døren og kommet tilbage, taget jakke på, gået ud af hoveddøren kommet tilbage mv.

nu er jeg nået til at gå ud af hoveddøren, gå ned fra 1 sal åbne ud vente ti sek gå op og ind igen, jeg filmer dette og de fleste gange rejser han sig 5-10 sek efter jeg er gået og står ved døren og lytter, sætter sig herefter og lytter og rejser sig et split sekund før jeg åbner døren - alt dette tager 50 sek.

men jeg er ikke så glad for han søtter sig ved døren, ville gerne have han gik ind og lagde sig, og det tror jeg også kommer, men er i tvivl om hvor mange gange jeg kan træne det her, har fx lige taget 4 gange på en halv time med ca 50 min pr gang, men er det for meget?

og skal han ligge og hygge når jeg går? han følger mig helst fra rum til rum så det er svært at gå ud i gangen uden han også følger mig der.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skydedøre til IKEA skab + Diverse 849 kr.
  • gulvafhøvling 6.500 kr.
  • Flytterengøring af 54 kvm, 2 værelses lejlighed 1.500 kr.
  • Utæt rør under køkkenvask 1.350 kr.
  • Handyman to build a bed and drawer 540 kr.
  • Afmontering af kompresser på luft til vand system. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  alene hjemmetræning som 7 mdr
  • #3   21. jul 2011 så indtil videre skal jeg være tilfreds med at succeskriteriet er at han ikke piber, gør eller skraber på døren?

grunden til jeg spørger sådan er at vi jo har fået et ark med om træning af alenehjemme, hvor det fremgår som om hunden helst skal ligge og ikke reagere på at man går eller gør sig klar til at gå, men han er der jo altid, han reagerer bare ikke yderligere på at jeg går end at jeg går fra rum til rum...

• Tossen J
    Tossen J Tilmeldt:
    jan 2011

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 103
    #6   21. jul 2011 Ville nok ikke gå fra 50 sekunder til en halv time... Start med 5 min, og se hvordan det går. Går det også fint, så øg til 10 min. og gør det et par gange, og derefter 15 min. Hvis der stadig ingenting sker, så gå op til en halv time...

• #8   21. jul 2011 er jeg også helt med på smiley

da han er hittehund ved vi heller ikke om han tidligere har haft et problem, eller er dygtig til at være alene hjemme, så tør bestemt ikke forcere noget.

vi skal flytte, begynder med de første ting om et par dage, men felix har været med i den nye lejlighed en del gange, dog regner jeg med der også at starte med bare at gå ud og komme ind igen, også selvom vi måske når op på over et min her....

• #14   22. jul 2011 nu fortsatte jeg i dag hvor jeg slap i går med 50 sek. efter ca 40 sek piber han en gang, gør så en gang piber og sætter sig ned, ti sek efter kommer jeg ind og han er som normalt, glad, men ikke overgearet går bare lidt rundt med logrende hale.

tænker øv! men må jo gå lidt ned i tid igen, er trods alt glad for det ikke var en koncert men bare et "gø"

• #16   22. jul 2011 jeg går fra 1 sal ned til hoveddøren åbner den og lader den smække mens jeg bliver stående indenfor ca 10 sek før jeg går op igen.

• #18   22. jul 2011 jeg filmer det smiley jeg kunne kun lige høre ham gø nedefra, kunne ikke høre ham pibe før jeg så optagelsen

• #20   22. jul 2011 problemet er så bare hvis hans gøen tager til, så vil jeg jo risikere at jeg skal gå ind mens han gøer..... (altså gå op men vente udenfor til han holder en gø pause og så gå ind men stadig vil han så ikke bare tro jeg kommer når han gør?)

• #22   22. jul 2011 ja, kan være jeg skulle prøve, har jo stadig tænkt mig at gå baglæsn i træningen når vi er flyttet, så kan jo godt prøve og se.

Kommentér på:
alene hjemmetræning som 7 mdr

Annonce