{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
646 visninger | Oprettet:

Alene hjemme træning {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg ved godt der er mange tråde om det, men alligevel føler jeg mig lidt lost på det her punkt, da jeg igen har fået en hund der er helt anderledes end de andre jeg/vi har haft.

Første gang vi fik hund derhjemme, var dengang hvor vi bare var familien danmark som skulle have hjem, og vi vidste intet om alene hjemmetræning, så de første 3 hunde "jeg" har haft, er bare blevet gået fra og de har aldrig sagt mere end at pive i max 2 min og ellers intet. de har aldrig ødelagt ting heller.

Min første egen hund, Nalah, var lige sådan, trænede alenehjemmetræning med hende 3-4 dage, men hun var ligeglad når jeg var gået.

Meeko derimod, han gør en blanding mellem at hyle og pive, ligeså snart han er helt alene, dette gør han i ca 2½ minut også er der intet, men jeg er i vildrede med hvad jeg gør, for han bliver jo ved indtil de 2½-3 minutter er gået, så det der med at gå ud og ind når han er stille er ubærligt for mit hjerte.

Jeg havde kunne leve med at han pev lidt, men jeg kan ikke have at han hyler, det gør ondt på mig, og da vi snart skal flytte i rækkehus i en boligforening hvor der står i reglerne at hunden ikke må være til gene for andre, så går det jo ikke at han hyler på den måde heller smiley

Jeg tager imod alle råd med kyshånd, for min lille prins skal ikke være så ulykkelig når jeg går.

Han er i forvejen en ret snakkende hund, når han leger eller er utilfreds med noget, hvis der kommer gæster eller lignende smiley

Hov Edit:
Hertil skal jeg nok huske at sige, at han ingen problemer har med at være selvstændig ellers, han behøver ikke ligge op af mig hele tiden, og han følger heller ikke med overalt, medmindre jeg går ud af syne fra ham. Dog følger han alligevel sjældent med på toilettet xD

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Alene hjemme træning
Kommentér på:
Alene hjemme træning

Annonce