436 visninger
|
Oprettet:
Renlighed {{forumTopicSubject}}
Jeg ville lige høre om i har nogle gode tips og tricks til renæighedstræningen. Min hvalp virker til at han har forstået, at vi tisser og prutter udenfor, dog stadig ikke forstået at man altså ikke må gøre det indenfor.
Min mor er ved at blive lidt gal på ham. Han er 4 måneder. Vi har haft ham i 2 måneder og håbede lidt på at han ville være renlig allerede.
sep 2007
Følger: 10 Følgere: 20 Hunde: 2 Emner: 73 Svar: 7.061
Nogle hunde er renlige i den alder men bestemt ikke alle
Og at blive gal og skælde ud gør det bare værre
jun 2014
Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 22 Svar: 905
Hver gang hvalpen har været aktiv skal den ud. Hver gang hvalpen begynder at søge væk fra jer, skal den ud.
Det kræver meget tålmodighed og din mor må ikke give op endnu. Det skal nok lykkes og jo mere opmærksomme i er, jo færre uheld sker der indenfor
dec 2013
Følger: 83 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 199 Svar: 8.868
jul 2014
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 9 Svar: 8
Vi er nybegyndere. Vi har ikke haft hund før.
Er der egentlig nogen forskel på de små og store racer altså i forhold til hvor længe det tager? Vi kender nogle der har border collie den tog 6 uger om at blive renlig.
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 101 Hunde: 4 Emner: 965 Svar: 18.377
Ellers er der ikke andet at gøre end tage ham ud som de andre siger, måske lidt oftere, blive ude til han har gjort det I forventer og så rose, rose, rose og give godbidder ... så lige pludselig en dag fatter han , at inde får han ingen ros (der skal det bare ignoreres) og ingen godbidder, men det gør han ude..
okt 2014
Følger: 1 Svar: 1
maj 2007
Følger: 21 Følgere: 20 Hunde: 1 Emner: 48 Svar: 1.750
Det vigtigste er, at tager ham ud hver gang han har sovet, leget, spist og drukket - Og ellers ca. hver 3. time.
Ros ham hver gang han gør det ude, og ignorer når han gør det indenfor. Bare sørg for at vaske af med Rodalon som fjerne lugten.
Om natten vil jeg mene i kun skal ud 1 gang
Renlighed