{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
436 visninger | Oprettet:

Renlighed {{forumTopicSubject}}

Jeg ville lige høre om i har nogle gode tips og tricks til renæighedstræningen. Min hvalp virker til at han har forstået, at vi tisser og prutter udenfor, dog stadig ikke forstået at man altså ikke må gøre det indenfor.
Min mor er ved at blive lidt gal på ham. Han er 4 måneder. Vi har haft ham i 2 måneder og håbede lidt på at han ville være renlig allerede.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Renlighed
  • #1   15. okt 2014 Det kan man altså ikke forvente
    Nogle hunde er renlige i den alder men bestemt ikke alle
    Og at blive gal og skælde ud gør det bare værre

• #4   15. okt 2014 I de fleste tilfælde når en hvalp tisser eller laver indenfor, er det ejeren som ikke har været hurtig nok til at opfange signalerne.

Hver gang hvalpen har været aktiv skal den ud. Hver gang hvalpen begynder at søge væk fra jer, skal den ud.

Det kræver meget tålmodighed og din mor må ikke give op endnu. Det skal nok lykkes og jo mere opmærksomme i er, jo færre uheld sker der indenfor smiley

• #5   15. okt 2014 Som de andre skriver ALDRIG skæld ud ,Du kan risikere at hunden bliver nervøs og så bliver det bare meget værre Husk at hver gang den gør det ude ,ros og ros Og så gå ud med den mange gange om dagen

• #6   15. okt 2014 vi skælder Ham slet ikke ud. Det kan han da slet ikke huske når vi opdager det. Det var mere ment til hvis der var et eller andet godt tip til at lære ham at han skal gøre det udenfor og ikke må indendørs.

Vi er nybegyndere. Vi har ikke haft hund før.
    Er der egentlig nogen forskel på de små og store racer altså i forhold til hvor længe det tager? Vi kender nogle der har border collie den tog 6 uger om at blive renlig.

• #8   15. okt 2014 Tisser han ofte og drikker han meget kan han have en blærebetændelse, det havde min yngste 3 gange på de første 4 måneder jeg havde hende og så er det jo umuligt at renlighedstræne, så det skulle I måske får checket.

Ellers er der ikke andet at gøre end tage ham ud som de andre siger, måske lidt oftere, blive ude til han har gjort det I forventer og så rose, rose, rose og give godbidder ... så lige pludselig en dag fatter han , at inde får han ingen ros (der skal det bare ignoreres) og ingen godbidder, men det gør han ude..

• K M
    K M Tilmeldt:
    okt 2014

Følger: 1 Svar: 1
    #9   16. okt 2014 Vores var lige omkring 4 måneder, da han holdte op med at have uheld indenfor, mener jeg. Han er lidt over 5 måneder nu og det var sådan fra den ene dag til den anden han holdte op - enten blev vi bedre til at læse ham eller også holder han sig bedre nu. Han er også blevet virkelig god til at indikere hvornår han trænger til at komme ud - det er så hyggeligt at blive vækket af en hvalpesnude på armen om morgenen smiley

• #11   16. okt 2014 Det er meget forskelligt fra hund til hund, hvornår den er renlig - Bine var ca. 6 måneder mener jeg.

Det vigtigste er, at tager ham ud hver gang han har sovet, leget, spist og drukket - Og ellers ca. hver 3. time.
    Ros ham hver gang han gør det ude, og ignorer når han gør det indenfor. Bare sørg for at vaske af med Rodalon som fjerne lugten.

Om natten vil jeg mene i kun skal ud 1 gang smiley Men igen - Det er forskelligt fra hund til hund.

Kommentér på:
Renlighed

Annonce