{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan man træne en chihuahua?
  • #2   23. jan 2016 Enig. smiley

    Det er dog aldrig det spørgsmålet lyder på... Mange hundeejere, der ikke har erfaring med racen (lyder det i hvert fald til) spørger ofte om de overhovedet kan trænes / opdrages.


  • #3   23. jan 2016 Alle hunde bør og kan trænes, men det glipper ufatteligt ofte for ejere af små hunde. Som om det ikke findes nødvendigt. Tænk hvis ejere af store hunde havde det ligesådan i lige så mangle tilfælde. Så havde vi nok pænt mange flere forbudte racer.

  • #4   23. jan 2016 Helt enig, tror det bunder i at mange ting en lille hund gør er ikke et problem for ejeren.. ? Tror der var en artikel om det i hunden på et tidspunkt ? Jeg kan da selv se at der er nogen steder hvor mine små fnug får lov til noget jeg ikke ville kunne leve med hvis hunden vejede en del mere.. Men det er en så trist ting at små hunde ikke skal trænes, bruges ovs. smiley

  • #5   23. jan 2016 Ja indrømmer også gerne, at mine får lov til at gøre ting, som en større hund ikke ville få lov til - men trænet bliver de, og de får også sat grænser, bare ikke helt så mange. smiley

Kommentér på:
Kan man træne en chihuahua?

Annonce