{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
823 visninger | Oprettet:

Hvalpe råd søges {{forumTopicSubject}}

Hej med jer.

Min gårdhund skal snart være store bror.

Vi mangler lidt råd til hvordan vi kan få dem til at blive gode venner.

Vores gårdhund er 4 år, men kastreret. Han er sød overfor alle hunde. Han vil gerne dominere andre han hunde, ved at parrer dem. Men det gør han ikke ved tæver.

Jeg kommer til at være sammen med dem de første 3 uger for at være helt sikker på at de ikke laver ulykker.

De vil få mad hver for sig, da Gårdhunden vogter over sin mad, men han grov æder på 1 minut smiley

Er der eller nogen som har nogle gode råds?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvalpe råd søges
  • #2   20. maj 2016 Vil også sige at humpningen er usikkerhed.
    Når det så er sagt, så introducer dem på en gåtur uden for matriklen. På den måde er begge hunde på neutral grund, når de mødes, og så vil den hund ikke have lige så stort et behov for at stresse over, at den her fremmede skabning kommer ind i hjemmet.

    Herefter, så husk at både den voksne og hvalpen skal respektere hinandens grænser. Kan de ikke selv finde ud af det, så stopper du den part, som ikke fatter budskabet.


  • #3   20. maj 2016 Han virker nu ret sikker når han går i gang smiley

    Spøg til side. Jeg vidste faktisk ikke at det betød det, men skal man ikke os passe på at den gamle bliver jaloux ?

    Vil i anbefale at hvalpen og den gamle sover sammen første nat?
    Vores har sin kurv under trappen så han kan følge med i hvad der sker. Vi har altid døren åben så vi kan hører. Hvad han laver smiley


  • #5   20. maj 2016 bliver den nye så en tæve eller en han ??

  • #6   20. maj 2016 Vi introducerede Carlo (hvalp) med Pelle (5 år) i vores forhave, Pelle var meget interesseret i Carlo, så vi sørgede for at Carlo ikke blev helt overrumplet af Pelles mærkelige mopsudseende, store runde øjne og gryntelyde smiley .. Efter ca. 10 minutter gik det fint, og Pelle accepterede at Carlo var fast inventar smiley

    Vi sov inde hos dem de første 4 dage, både så Carlo følte sig tryg og så vi var sikre på at ingen var bisser overfor hinanden smiley Det gik strålende, og jeg havde svære ved at gå ind i soveværelset end hundene havde med at blive "alene" sammen i stuen smiley

    Når han virker meget sikker, når han humper, så lyder det mere som stress afvikling. Carlo humper kun andre hunde i situationer hvor han er meget oppe at køre/har stress i kroppen over situationen.


Kommentér på:
Hvalpe råd søges

Annonce