{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kontakt øvelser
  • #1   8. jan 2017 Hvilke laver i nu ? Hvis i laver nogen?
    Vi laver jesusfiguren: armene ud til hver side, med en godbid i hver hånd (hånden knyttet omkring godbidden) Hunden får en godbid når den tager øjenkontakt istedet for at kigge på hænderne.

    Så er der en hvor man vender sig med ryggen mod hunden, hunden skal så gå om foran og tilbyde kontakt og får godbid.

    Almindelig kontakt øvelse hvor man giver godbid for kontakt, evt ligger kommandoen "kontakt" på.

    Der er også en hvor man smider godbid væk fra sig, og hunden skal samle den op og komme tilbage og tage kontakt for ny godbid.

    Som sagt ved jeg ikke hvad i har lavet, men det er nogen af dem vi laver.


  • Malthe A
    Malthe A Tilmeldt:
    dec 2016

    Følger: 1 Svar: 2
    #2   8. jan 2017 Hej Line og Buddy,

    Hvis du ikke kender til Pavlov og hans "Positive reinforcement" teori burde du læse eller se om den. Her bruger han specielt hunde som eksempel og kan måske forklare dig hvordan hjerne kan virke smiley

    Men ellers jeg set en tråd herinde, som omhandlede lidt det samme emne (kan ikke huske tråd) og de fik booket en tid gennem hentpriser.dk med en hundetræner. Et enkelt møde hvor de mødtes og efter sigene skulle det have været rigtig godt at tage professionelle midler i brug smiley

    Held og lykke med det! smiley


  • #3   8. jan 2017 Stine: jeg har lavet den med hænderne ud til siden, bevægelse hvor hunden selv tager kontakt, sit dæk stå,

  • #4   8. jan 2017 Malthe: tak for det jeg vil prøve at læse om det lyder virkelig interessant.

  • #5   8. jan 2017 Ved ikke hvilken du mener med "bevægelse hvor hunden selv tager kontakt"
    Sit, dæk og stå er ikke kontakt øvelse men simple stillinger og stillingskift.
    Det næste kan jo så være at skulle holde kontakten i forskellige situationer.
    Fx har vi en kommando der hedder "min" hvor jeg ligger fx hendes foder på gulvet, hunden skal holde kontakt til mig ind til jeg siger "værsgo"
    Der er også kontakt mens i går.


  • #7   9. jan 2017 Elefantøvelsen hvor hunden både skal kunne gå den ene og den anden vej rundt.

  • #8   9. jan 2017 Hvad mener du helt konkret med kontaktøvelser?

    Mener du øvelser, der bidrager til en bedre kontakt mellem dig og hunden eller øvelser, der indlærer øjenkontakt?


  • #9   9. jan 2017 Bedre kontakt mellem mig og hund

  • #11   9. jan 2017 følger lige med smiley Vi har lidt problemer med kontakten herhjemme smiley

Kommentér på:
Kontakt øvelser

Annonce