{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opbygge selvtillid
  • #1   25. sep 2018 Fat i "Klik dig til succes"-bogen, og gå i gang med "initativ"-afsnittets øvelser fra en ende af smiley

Og i det hele taget en masse empowerment-træning, hvor hun selv har kontrol over udviklingen.

Ooooogggg lettere dog-parkour. Balance, over, under, igennem, poter op på "alting" på gåturen osv.

• #2   25. sep 2018 Jeg vil kigge nærmere på bogen!

Empowerment-træning, hvad indebærer det lidt mere præcist?

Øvelserne du skriver omkring lettere dog-parkour er hun godt med smiley

• #3   25. sep 2018 Prøv at se her:

http://hundogtraening.dk/?page_id=2593

• #5   25. sep 2018 Trine, jeg føle bare ikke rigtigt det giver nok?
    Vi træner en masse, altid med en masse ros og lækre godbidder, og hun kan også mange ting og er enormt pleasende, men hun bliver bare meget hurtigt usikker? Hun har generelt brug for enormt meget støtte fra mig i det meste træning, og det er egentlig det jeg gerne ville lidt udover. Altså så hun selv føler "det her det kan jeg", for hun kan godt, hun tror bare ikke rigtig på det selv, kan man vel sige. Giver det mening?

• #7   25. sep 2018 Jeg ved at hun har nogle helt grundlæggende personlighedstræk der gør at hun er som hun er, men.. Jeg ville alligevel gerne hjælpe hende til at tro mere på sig selv, hvis jeg kan smiley Jeg har fra hun var helt lille af gjort en del ud af træning ift. hun selv skulle tilbyde og altså selv "regne den ud", men dengang havde jeg ikke lige så meget fokus på hendes usikre personlighed som nu.

Træning med hende ER en gave smiley hun er så opmærksom, og vil så gerne gøre det rigtige - hun er på mange måder nem at træne - jeg ville bare sådan ønske for hende at hun troede lidt mere på sig selv smiley

• #9   25. sep 2018 Ja jeg ved det ikke - jeg synes nu det fungerede meget godt, hun fik jo belønning så snart hun nærmede sig den rigtige retning, for netop at vise hende at det er det rigtige hun gør, ved at hun selv tager initiativ - men skal ikke kunne sige om det har givet bagslag smiley

Hvis jeg giver hende støtten, ja så gør det en forskel - og jeg kan sagtens leve med at give hende støtte, det er mere for hendes skyld smiley

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

Følgere: 673 Svar: 5.720
    #10   25. sep 2018 helt klart empowerment. bogen er fantastisk

• #12   25. sep 2018 Når nu hun er af hyrdelinjer har du så overvejet at sætte hende på får? Altså selvfølgelig et sted hvor man har hundevante får, hvor Man ved hvad man laver og hun får en god oplevelse med det. Det er set før at det booster selvtilliden på hyrdehunde.

• #13   25. sep 2018 Jeg vil helt sikkert kigge nærmere på empowerment!

Mette, jeg har faktisk haft hende på får regelmæssigt i en periode, men det gik i kage med træner osv. og det er ikke så let at finde træningssteder hernede desværre, men vi skal helt sikkert igang igen.

• #14   25. sep 2018 Klikkertræning !!
    Frivillig adfærd og shaping.
    Tjek https://canis.dk/

Læs bogen "Klikkertræning for din hund" Af Cecilie Køste og Morten Egtved.

Eller endnu bedre tilmeld dig et kursus hos én af canisinstruktørerne !

• #15   25. sep 2018 Hvor bor du henne?
    For tænker da det er rigtig godt for hende.

• #16   26. sep 2018 Vi bor på Falster smiley

• #17   26. sep 2018 Ja så kan jeg sgu godt se du er lidt udfordret på træningssteder. Hvor langt nåede I inden der gik ged i træningssteder mm.?

Jeg ved man arbejder meget på flere træningsmuligheder på sjælland og der har i år været flere kursusforløb derovre, så man bliver rustet til at kunne træne lidt mere selv.
    Er du medlem af "venner af dansk hyrdehundeklub" på facebook, ellers bliv det og søg evt. træningsmakkere derinde. Håber du kommer igang igen smiley

• #18   26. sep 2018 Vi var ved at putte sidekommandoer på, og så trænede vi fradrivning og tildrivning.
    Føler dog godt at jeg kan træne selv til en vis grænse. Så jeg ønsker mig mine egne får....og et sted at stille dem smiley men for nu må undvære. Vi flytter dog forhåbentlig i nærmeste fremtid, så skulle der gerne komme lidt skred i tingene.
    Jeg er medlem af siden du nævner, og har også set der bliver arbejdet for at finde træningsmuligheder smiley

• #19   26. sep 2018 Ellers ud og kigge hvor der står får og ind og høre bondemanden ad om du må låne, mod lidt hjælp når han har brug for det. Det er der faktisk rigtig mange der gerne siger ja tak til.
    Jeg har selv en lill flok, derudover hjælper jeg en lokal når han har brug for det. Hvis han f.eks. skal noget en weekend, jamen så ringer folk til mig hvis fårene er rendt ud eller der er andet. Hans græsser en masse arealer af og er nogle udbrydderkonger. Det er skide god træning, og jeg kan så træne på alle dem jeg vil, og han kkam få lidt fri når han har brug for det smiley

Kommentér på:
Opbygge selvtillid

Annonce