Forum kategorier
Hundetræning
Indlæser...
|
Sortering
|
|
|---|---|
|
Ringtræning med os ?!
Nogen der bor omkring Fyn - Kolding området .
der kunne tænke sig at ringtræne med os op til Vejen udstillingen ?! ...
Træning |
Oprettet:
25. jul 2007
Visninger:
404
|
|
hvalpetrænning i Randers.
Hej jeg søger et sted hvor jeg kan gå til hundetrænning med Diva. Hun er godt nok ti salg men indtil hun for det rette ...
Træning |
Oprettet:
25. jul 2007
Visninger:
446
|
|
træning randers og omegn kuperet hund
Nogle der ved i hvilke klubber i randers man kan træne kuperet hunde?
Og Nogle der ved noget om hvor man kan træne ad...
Træning |
Oprettet:
25. jul 2007
Visninger:
607
|
|
Alene hjemme...!
Hej...!
Vores knap 9 ugers gamle hvalp skal til at lære at være rigtig alene hjemme. Vi er gået igang stille og roli...
Træning |
Oprettet:
25. jul 2007
Visninger:
740
|
|
Hundesprog
Jeg vil meget gerne lære at læse og forstå min hund i dagligdagen. Kan I anbefale en bog (eller video) der har fokus på...
Træning |
Oprettet:
25. jul 2007
Visninger:
614
|
|
Hundetræning
Hej igen
Vi har trænet med Tessio fra han var cirka 9 uger gammel, og han reagerer idag rimeligt pænt.
Han forst...
Træning |
Oprettet:
24. jul 2007
Visninger:
781
|
|
Tessio napper i haser og ben
Jeg er den heldige ejer af en dejlig 14-ugers Berner Sennen. Han er imidlertid begyndt at nappe os når vi går tur med h...
Træning |
Oprettet:
24. jul 2007
Visninger:
409
|
|
|
|
|
Hjælp!!! nr.2 hund i familien??
Hej
Vi har en Fransk bulldog dreng på 1½ år,og har nu fået vores nye hvalp hjem,som er en Amstaff tæve.
Det første m...
Træning |
Oprettet:
24. jul 2007
Visninger:
461
|
|
Indkald...
Hej...
Jeg har en del problemer med Baloo når jeg har ham fri og skal kalde ham ind, han lukker stort set for hørels...
Træning |
Oprettet:
24. jul 2007
Visninger:
372
|
|
aktivering?
Hej.
Mig og Bette vi keder os simpelthen, vi har været ude og gå, og det kunne vi selvfølgelig gøre igen igen, men jeg...
Træning |
Oprettet:
24. jul 2007
Visninger:
364
|
|
hjælp lige
JEG HÅBER I KAN HJÆLPE MIG......
jeg har lige snakke med ven, som snakke om en hundeskole, som hvis hedder hundensko...
Træning |
Oprettet:
23. jul 2007
Visninger:
474
|
|
Trænings fejl
Har du problemer med din hund, så tag et kig på denne side, husk lyd, det er godt nok på engelsk.
http://www.freedog...
Træning |
Oprettet:
23. jul 2007
Visninger:
471
|
|
Må lige fortælle...
må lige fortælle jer noget nyt jeg har lært Charlie. Jeg har lært ham, at når jeg giver ham kommandoen KLØR SNUDEN, så ...
Træning |
Oprettet:
23. jul 2007
Visninger:
379
|
|
|
|
|
Agility i kbh
Jeg har en meget skøn og aktiv, lidt stor papillon. Han er nu 7 måneder og jeg ville gerne gå til agility med ham når h...
Træning |
Oprettet:
23. jul 2007
Visninger:
541
|
|
Hund der løber efer sin hale
Jeg har en Schæfer på 2 år der løber efter sin hale,har været ved dyrlæge der er ikke noget allergi. Han mener det er f...
Træning |
Oprettet:
23. jul 2007
Visninger:
922
|
|
Hvorfor er der så mange der vil avle
Jeg har kigget lidt på den side der hedder avl .Jeg kan ikke forstå der er så mange der vil have hvalpe ,på deres hunde...
Træning |
Oprettet:
22. jul 2007
Visninger:
1.679
|
|
Træningskammarater i Horsens
Prøver en gang mere er der nogen der kunne tænke sig at træne noget lydighed samt noget spor det er altid sjovere at tr...
Træning |
Oprettet:
22. jul 2007
Visninger:
287
|
|
Hvalp + regn = PROBLEM
Hej...!
Som i nok kan se udenfor, så regner det MEGA meget...! Men vores lille lab. hvalp vil slet ikke ud i regnen....
Træning |
Oprettet:
22. jul 2007
Visninger:
918
|
|
træning i sommeren? (fyn)
nogen der ved hvor der træning, vil så gerne være med til noget inden hun bliver at for gammel.. træner hjemme, men vil...
Træning |
Oprettet:
21. jul 2007
Visninger:
360
|
|
opdragelse af Doberman?
Mig og kæresten har anskaffet os en vidunderlig lille doberman.. Da man høre så meget forskelligt omkring opdragelsen a...
Træning |
Oprettet:
21. jul 2007
Visninger:
1.395
|