2.039 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 27 Svar

Fortrudt tattoo... Fortrudt tattoo...

Ønsker mig en kæmpe tatz på ryggen, men man høre så tit, at det med tatoveringer er noget man senerehen fortryder. Jeg har bare aldrig mødt nogen der har sagt at de har fortrudt deres tattoo. Så mit spørgsmål er:

Er der nogen som har fortrudt en tatovering? og hvofor?

Jeg har en lille en på ryggen, som jeg ikke har fortrudt (andet end at jeg gerne vil have en større:)).

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 3 lamper 300 kr.
  • Hjælp til ophængning af TV 400 kr.
  • Fejlkode E21 1.000 kr.
  • Vaskemaskine fuld af vand kan ikke tømmes 890 kr.
  • Fjern plugs fra væg 300 kr.
  • reparation vaskemaskine 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fortrudt tattoo...
  • #1   25. mar 2010 Jeg har en kammerat der er ved at få fjernet sin smiley

Meget dyrere og meget mere smertefuldt end da han fik den lavet.... ja, der har vi svaret på at jeg aldrig har fået nogen hehe

• #2   25. mar 2010 kender ikke mange med tatooveringer.. men kender et par som har fortrudt.. den står nu på laser... og den ene har opgivet at få fjernet sin.. øv øv...

• #3   25. mar 2010 jeg har 4. Nogen er er mere glad for andre ikke så glad men jeg ville ikke have dem fjernet..
    de er en del af mig og fortælle en historie om hvor jeg var i mit liv på netop det tidspunkt jeg fik dem lavet...
    Og vil gerne have flere smiley

• #4   25. mar 2010 Jeg har endnu ikke fortrudt nogle af mine. Men overvej nu kraftigt hvad motivet skal være og hvor på kroppen du får det lavet.

• #5   25. mar 2010 jeg har 2 jeg har fortrudt, den ene skal laves om og den anden har jeg været igang med at få fjernet med laser og ja det gør 20 gange mere ondt som at få den lavet smiley :( og meget dyrt....

• #6   25. mar 2010 Min kammerat fortrød bestemt en han fik lavet i en brandert! Hende der lavede den var helt væk på stoffer fandt han ud af da han kom tilbage i ædru tilstand for at høre hvad h****** det var for noget makværk hun havde lavet... Senere fandt han ud af at hun ikke engang arbejdede på stedet - men han fik den rettet et andet sted og man kan heldigvis ikke se det møg hun fik lavet!
    Så man skal tænke sig om smiley

• #7   25. mar 2010 Jeg har 5 stk og er ikke ked af nogen af dem...

En vil jeg dog gerne ha lavet lidt om, men fortryder ik at den sidder der smiley

• #8   25. mar 2010 Kan i evt. uddybe hvor tatoveringen sidder, hvad det er og hvorfor i har fortrudt?

På forhånd tak.

• #9   25. mar 2010 Jeg havde fortrudt en som jeg fik lavet for 10 år siden, men nu ahr jeg fået tilføjet lidt ekstra på den, så nu er jeg tilfreds igen :o)

Overvej motivet rigtig grundigt før du får lavet noget, det er mit råd :o)

• #10   25. mar 2010 Jeg har 5... den ældste har jeg haft i snart 11 år og den nyeste i knap 1 år..

Jeg elsker hver og en... Jeg har en der måske ikke er den kønneste - men den minder mig om noget og det elsker jeg den for.

Derfor synes jeg man bør få lavet noget der betyder noget for én... ikke bare et mode motiv...

Jeg kender faktisk ikke nogen, der helt og holdent har fortrudt noget. De små billeder har jo alle historier om tider i ens liv...

Tænk dig rigtig godt om og god fornøjelse.

• Jan S
    Jan S Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 1 Hunde: 1 Svar: 13
    #11   25. mar 2010 Folk kunne jo også bare give sig tid til at overveje hvad og hvor de skal have den, har flere gange oplevet folk der er kommet ind i tattoo studio uden at have nogen ide om hvad det skal være og som bare for noget tattoveret de lige faldt over i et blad ved tattovøren.
    Den første tattoo jeg fik, tog 1 år før jeg var helt sikker på hvad det skulle være samt placering.

• #12   25. mar 2010 Jeg har 5 stk. Jeg fortryder den i lysken, skulderbladet og den på lænden - totalt "moderne" steder at få dem på daværende tidspunkt- og jeg var ikke gammel nok til at vide hvad jeg gik ind til rigtigt tror jeg.. De repræsenterer ikke RIgtigt mig. Så har jeg en ned af rygraden og en på håndledet, en lotusblomst fordi jeg elsker buddhismen og LOVE ned af rygraden fordi jeg tror på kærlighed over alt- og dem er jeg rigtig glad for. Man skal tænke sig RIGTIG godt om!

• #13   25. mar 2010 jeg har ikke nogen og får det sikkert aldrig... kan huske 90érnes mode med tribals rundt om overarmen, og moden/trenden ændrer sig hele tiden, så jeg vil da også anbefale at du tænker dig godt om...

• #14   25. mar 2010 fortryder ingen af dem jeg har, dog fortryder jeg det ene motiv, men der bliver der snart gjort noget ved, heldigvis

• #15   25. mar 2010 Fortryder ingen af mine. De minder mig om, hvor jeg var i mit liv, da jeg fik dem lavet. Har så også tegnet dem selv, så har haft tid til at overveje dem grundigt.
    Og det synes jeg at man skal uanset hvad (altså overveje dem) og når du så er sikker på du vil have den, så kan du lige overveje det en gang til, så er du ved at være der:)

• #16   25. mar 2010 så godt denne tråd tidlige, men tænkte jeg har ikke ngoet at sige..
    nu er jeg kommet i tanke om noget...
    jeg har 4 tusser, fik de sidste 2 lavet her i feb hos en privat...
    har ikke fortrudt motivet eller stedet, men har fortrudt jeg ikke fik det lavet hos en rigtig.. har været afsted her 2 gang allerede for at få den rettet op, da der var fuldt af fejl i.. og det der skulle ligne lige streger, er meget rystende... gå godt råd, få det lavet hos en rigtig tatovør.. de er altså bedre...

så endda mange af de tusser han havde lavet inden, ville jo se hvad han kunne... og det så også godt ud... og jo jo det så også godt ud på mig lige efter jeg var blevet tusset, men som dagene gik og rest farven forsvandt, så så jeg alle fejlene..

skal have dem rettet op engang når der er penge til det....

• #17   26. mar 2010 Pernille... Har fuldstændig ret. Og især, hvis det er første gang, skal oplevelsen da ikke ødelægges pga. noget sjusk fra en dårlig tatovør.
    Så hellere give lidt ekstra og få det lavet hos en der har styr på det.

• #18   26. mar 2010 nemlig ja... jeg har dummet mig, og det har jeg lært af.. og kan kun givet rådet vider nu... mine er dog ikke så dårlige at de ikke kan rettes, fortryder ikke 1 sek jeg har fået dem...

he he måske den på mit bryst.. den er 5 år gl.. er stadig pæn, men er bange for at de 2 hjerter ender med at ligne kræmmerhuse istedet for hjerter en gang med alderen.. he he

• #19   26. mar 2010 jeg har 3, en på hvert håndled (mine døtres navne) og en på anklen (et selvtegnet mønster)

Jeg fortryder ingen af dem, og skal klart have flere bl.a et øje i nakken, et citat i lysken og udbygget den på anklen til at også gå ned på foden.

Jeg syns kropsudsmykning er smukt hvis det er lavet med omtanke og med betydning for den der har det.

• #20   26. mar 2010 Min onkel har en skipper skræk på armen, og siden jeg var helt lille har jeg villet ha' en tatovering. (Dog ikke skipper skræk:)). Jeg fik lavet en på skulderen da jeg blev 20, har overhovedet ikke fortrudt den, andet end at jeg ville ønske, at den var større (den er ca. 5x2,5 cm). Nu synes jeg den ser lidt "fesen" ud, fordi den er så lille. Har de sidste 2-3 år overvejet at få en stor tatovering på ryggen, og er sikker på at jeg bliver glad for den.
    Men tak for alle jeres historier, efter hvad jeg kan høre, er flertallet af dem der har fortrudt dem, er fordi de endten er grimt lavet eller lavet uden omtanke på motiv og placering.

• #21   26. mar 2010 Men ak - de små kræver også plads har jeg erfaret hehe.

Jeg har jo den idé, at jeg helst placere dem steder hvor de kan gemmes væk når jeg er på job - uden jeg skal rende i heldragt.
    Jeg har oplevet en chef sige, at havde han vidst jeg havde de tatoveringer da jeg var til samtale (2 små på det tidspunkt) så havde jeg ik fået jobbet.. selvom han nu vidste at det ingen betydning havde for min indsats...

Så jeg foretrækker at de kan gemmes til jeg har fri.

• #22   26. mar 2010 Jeg har ikke fortrudt, men jeg ventede også 10 år, fra jeg først fik lysten, til jeg fik lavet den første, for lige at være helt sikker på, det ikke bare var en fiks idé :).

Det eneste, jeg har fortrudt er, at jeg fik den første lavet i England, et sted, som jeg ikke kendte noget til. Der gik lidt betændelse i den og jeg fik et lille sår, så jeg måtte senere have den tegnet op i DK og den dag i dag hæver den af og til op, når det er varmt. Det problem har jeg ikke haft med den, jeg fik lavet herhjemme et ordentligt sted, så jeg føler mig overbevist om, det halter lidt med kvaliteten på den første.

• #23   26. mar 2010 har også fortrudt min... men vil alligevel gerne have lavet en med min søns navn. men den anden jeg har er for upersonlig...

• #24   26. mar 2010 Iben
    Jeg tror, det handler meget om, hvad den betyder for én og ikke så meget om, hvordan den ser ud. Jeg overvejede som sagt min første i 10 år (fra 87 til 97) og den er da en smule påvirket af, hvad der var "in" på det tidspunkt jeg fik den, men den betyder noget ganske særligt for mig og er en del af mig og min krop, så derfor kunne jeg slet ikke forestille mig ikke at have den nu 13 år senere, selvom den måske er lidt umoderne.
    Som Kromi også skriver, har hun lige præcis fortrudt sin, fordi den er for upersonlig.

• #25   26. mar 2010 Iben: Derfor skal man få tatoveret noget der betyder noget for en... ikke et mode motiv.

Da jeg fik den første for snart 11 år siden, var den da moderne som du skriver - det er den dog ikke længere.

Men den er valgt af min mor og derfor minder den mig om hende... og det elsker jeg den for.

Men siden da, er jeg blevet mere kritisk med mine valg... og de betyder alle noget for mig... der er en historie bag dem..

Så vælg noget personligt - så er chancen for at man fortryder trods alt mindre

• #26   27. mar 2010 iben> alt blir kikset en dag.. det betyder da ik man så ik skal få det lavet hvis det betyder noget for en selv... jeg har en drage på skulderbladet jeg selv havde tegnet... er sygt glad for den men da den ik rigtig repræsenteere det vilde liv jeg dengang havde vil jeg nu have den lavet om til noget andet... så har jeg 4 små stjerner ved håndledet som repræsentere min morfar fordi han sagde lig inden han døde a han blev til en stjerne og ville altid våge over mig. og har altid søgt i retning af 4 stjerner der hænger sammen på himlen som jeg altid har troet på så er ham. så den er min mest personlige tattoo... så har jeg mit navn på håndledet.. den er mig og praktisk tænk hvis jeg blir så dement engang så kan jeg altid huske mit navn:D

• #27   28. mar 2010 Okay, har nu tænkt, overvejet og besluttet mig for at vente lidt, da den tattoo jeg havde tænkt mig egentlig ikke har nogen personlig betydning for mig. Vil dog stadig gerne have en mere, og har tænkt på at når jeg bliver mor (om forhåbenlig ikke så mange år), vil jeg have mit barns hånnd- eller fodaftryk med fødselsdato og navn, så kan det da ikke blive mere personligt:)

Tak, for alle jeres svar:)

Kommentér på:
Fortrudt tattoo...

Annonce