666 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

løbetidstrusser eller body? løbetidstrusser eller body?

Jeg har engang set nogen smarte løbetidstrusser i lyserød med en krone på og de bliver lukket med velcro. Nogen der ved hvor man kan købe dem?

Og samme gælder en body til at holde hanhunden af??

Jeg døjer ikke med at hun bløder, så det er kun fordi min hun, når hun er i løbetid, tror hun skal strinte af indenform og så skal min han hund selvfølgelig ikke lige på hende denne gang. De er skilt af nu, så de skifter til at være i kravlegård.

Håber nogen kan hjælpe ??

Bodil Jørgensen får et kuld hvalpe
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 stk væg lamper og et puslebord. Har ingen redskaber selv til dette. 400 kr.
  • Opgravning af 5 stk. buksbom stubbe 3.000 kr.
  • klip af hæk 900 kr.
  • Elektriker 580 kr.
  • Hovedrengøring 950 kr.
  • Oprydning efter bryllup 5.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  løbetidstrusser eller body?
  • #1   2. nov 2009 Bodyer køber du bare i genbrug. Vender den så rygstykket er på maven, og klipper hul til halen i den nederste "lukkeflap" så den lukkes oppe over halen. Det er en billig løsning, da du skal have nogle stykker til vask.

Det er hanhunden der skal have body på, for han kan sagtens komme til hvis det er tæven der har den på. Men hans pistol er gemt bedre væk.

Husk, at selvom han har body på, skal de være under opsyn, det er ingen sikkerhed.

• #2   2. nov 2009 www.lillevus.com

• #3   2. nov 2009 Ja jeg har tidligere haft givet hanhunden løbetidstrusserne med et bind i på, så han ik ku strinte mens. Men det døjer jeg heldigvis ikke med lige nu. Det er bare vigtigt de er holdt fra hinanden. og de vil selvfølgelig ikke gå rundt uden opsyn. Jeg så bare engang en dragt, man satte op om halsbåndet. Det var meget smart.
    Har også alm.. løbetidstrusser, men med een lille hund, synes jeg de er ret svære at få på. Så var det nemmere med dem med velcro.

• #4   2. nov 2009 Nej det er jeg klar over, men så de kan være i stuen sammen en time eller noget, under opsyn hele tiden.
    Men som hovedårsag til at holde dem fra at strinte.

Og rigtigt godt link, tak for det. Vil ind og bestille derfra med det samme

• #5   2. nov 2009
    Min datter har shih tzu og bruger bodystok til dem , enten på tæverne eller hanhunden hun køber dem med 3 tryklåse, så halen kan komme ud i midten, de er super smarte.

Kommentér på:
løbetidstrusser eller body?

Annonce