716 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

stakkels hund stakkels hund

mine forældre har en ægte westie som skal avles på i denne uge. hun hunden var føste gang hjemme ved os i forgårs og det var han noget interesseret i damen, men der skete ikke noget. så tog de hjem og kom igen igår og de første 10 min. gik ligesom i forgårs og så efter en time tog de hjem.. tror ikke han tør hænge fast han har nemlig prøvet det før og det ser ud til at han flere gange er lige ved at hænge fast men trækker sig så hurtigt tilbage.. kan det være han ikke tør...???

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Forhave + have 1.500 kr.
  • Klipning af hæk 2.000 kr.
  • Hækklipning 1.600 kr.
  • Græsslåning 350 kr.
  • Hjælp til fjernelse af ukrudt i forhaven 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  stakkels hund
  • #1   20. apr 2006 *LOL* Tjaa han har nok præstations angst...

• #2   20. apr 2006 Det er vist mere fordi han er uerfaren.Det at de hænger sammen er ikke en bevist handling fra hunden.Det er ikke sådan at de ligefrem tænker at -så nu skal vi lige hænge sammen lidt.Det kan være at tæven ikke er helt klar, men de behøver jo ikke hænge sammen for at det giver hvalpe.
    Det blev vist lidt rodet svar-håber du forstår meningen alligevel.

Hvis han var mere intresseret i tæven anden gang, så kan det være at hun først er helt klar idag eller imorgen.

• #3   20. apr 2006 Der skal nok mere tålmodighed til. En time er ikke meget. sidst jeg var afsted tog det næsten hele dagen. vi prøvede ca. ½ time af gangen, gav så hundene en pause på ½ til 1 time. Nogle gange flytter tæven lige numsen så hannen rammer ved siden af. Hvis det er første gang for tæven, kan det godt tage lidt tid.

• #4   20. apr 2006 prøv at hjælpe ham. Det skulle vi også gøre første gang min han fik lov. Han kunne simpelthen ikke selv finde ud af det. Vi støtter tæven på brystkassen og så holder en arm om bagpartiet på ham, så er der bingo :O)

• #5   20. apr 2006 hanne er næsten 4 år og var 2,5 da han prøvede det første gang..

• #6   20. apr 2006 Annika C
    hun er helt sikkert klar.. hun gør ALT for at hjælpe ham.. og det er virkelig vildt..

• #7   20. apr 2006 Anette T
    hun har også prøvet det 1 gang før og det ser ud til hun godt ved hvad det er.. men at han ikke rigtig gør.. men ja det tager tid;-)

• #8   20. apr 2006 Linda A
    han bliver mere bange hvis vi går hen til ham for når min hun hund har fået derhjemme skælder mig far ham jo ud når han prøver ville heller ikke blive nogle kønne hvalpe;-)
    hæ hæ

• #9   20. apr 2006 judith K
    ja tror nemlig det er det der er galt at vi har sagt nej hver gang han prøvede på min Molly og nu "tør" kan ikke også selv om jeg prøver at rose hamnår han hopper på hende og det hjælper lidt jeg gør det.. for hvis vi kigger efter dem og han ser det skynder han sig ned fra hende igen.. lidt synd.. for hans andre hvalpe var KANON søde og FLOTTE smiley

• #10   20. apr 2006 Prøv at lade dem være helt alene - mener uden jer..
    Kan I ikke finde et afgrænset område - have - så lad dem tulle rundt derude? Så kan I kikke i vinduerne.

Kommentér på:
stakkels hund

Annonce