898 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Siger farvel til 3 guldklumper i dag Siger farvel til 3 guldklumper i dag

Åh, det bliver svært at sige farvel til Billie, Picco (Bradley) og Pumba (Bailey) i dag.

I eftermiddag bliver de hentet, men jeg skal være stolt og glad for at 3 familier vil vie deres liv til at passe godt på mine guldklumper.

Her er billeder fra i går
http://www.hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=58996

Heldigvis venter Luna (Bernice) og Bestis (Brandon) med at bilve hentet af deres nye familier i Norge til den 5.1. Det hjælper til at det ikke bliver så hårdt i dag.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Forhave + have 1.500 kr.
  • Klipning af hæk 2.000 kr.
  • Hækklipning 1.600 kr.
  • Græsslåning 350 kr.
  • Hjælp til fjernelse af ukrudt i forhaven 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Siger farvel til 3 guldklumper i dag
  • #1   27. dec 2010 Så er den store dag kommet.. Ja det må være svært at skulle sige farvel til de små pus..

• #2   27. dec 2010 Nu er de alle rejst til Jylland alle sammen.

Første fødte Pumba blev hentet ved 12-13-tiden. Da de skulle til at bakke ud af indkørslen var næste hold klar til at hende Picco. Sidste mus var Billie, og sjovt nok kom de lige da Picco skulle til at køre hjem til sin nye familie. Både Picco og Bille får nye søskende når de kommer hjem, også gårdhunde. Det bliver spændende at høre fra dem.

Men der var ingen tårer, for jeg er så glad for at de nye familier vil vie deres liv til mine små størrelser. To af dem ser jeg snart igen, når de skal udstilles i babyklassen på raceklubbens udstilling i Glud til marts. Det glæder jeg mig allerede til.

• #3   27. dec 2010 Guuuud Gitte - Er der allerede ? jøsses det er gået hurtigt smiley haha

Er sikker på de har fået nogle dejlige hjem smiley :)

• #4   27. dec 2010 Puhh Gitte ... Tænkte godt på dig idag.. men ved at de små får gode nye familier.. Det er så dejligt.. men må være underligt at de ligesom mangler derhjemme nu.. Godt du har de 2 sidste til efter nytår.. Glæder mig til at se dem smiley Men hvor er det skønne billeder smiley

• #5   27. dec 2010 Puha ;o/ tænker også på dig, ved det er lidt hårdt, men også rart når man føler de kommer til gode familier :o) Fortalte du de nye hunde ejere om HG ;o) altså dem der ikke er herinde i forvejen, for så kan du jo se lidt billeder i ny og næ ;o) Tænker også på Jackie, håber de kommer safe hjem, godt nok en lang tur i det her vejr :o/

• #6   27. dec 2010 Jeg har fået tilbagemeldinger fra dem alle tre. De har alle klaret køreturen rigtig fint. Der er altså langt til hhv. Skive, Støvring v. Ålborg og Hjørring.

Picco har fået en ny storebror Lunte, og de har leget og Picco har været i haven og både gjort stort og småt. Men juletræet, det skulle altså plyndres og overfaldes. Så det må lade livet her i morgen.

Billies nye storesøster er Jackie, og de har også leget fint med hinanden. Det er dejligt at få så dejlige tilbagemeldinger. Også fra Pumba, som også sov næsten hele vejen hjem. Det synes jeg er flot.

• #7   27. dec 2010 Gitte: Ja, de andre 2 havde også langt så, men stadigvæk er det længste Hjørring af dem der hentede i dag ;o) Godt at høre de er "landet" :o)
    Hehehe Picco er da en værre en, godt jule aften er overstået ;oP
    Ja det er dejligt de har meldt tilbage til dig :oD

*Kram* herfra mig

• #8   28. dec 2010 Ja vi hørt ikke Billie en eneste gang på vej hjem, holdte kun en pause hvor hun tissede. Har ikke hørt hende i nat eller hun ville ud, heller ingen uheld i nat. Flot klaret, Jackie elsker at ha fået legekammerat, men hun tror Billie er hanhund. Jackie er underlig når hun er højløbsk, hi hi,

• #9   28. dec 2010 Dejligt at høre Anne Mette. Bestis og Luna har vi heller ikke hørt i nat. De har sovet super godt. Men det er godt at de er 2 sammen, så mærker de ikke at de andre er flyttet hjemmefra.

Bianca er lidt stille. Det har jeg ikke oplevet før. Men mælkebaren er lukket. De får simpelthen ikke lov mere. Det gør ikke noget, for de er jo gamle nok til at klare sig uden.

• #10   28. dec 2010 Gitte: ja godt der er 2 tilbage, ellers måtte den sidste da føle sig ensom.

Jeg sad li imorges ved computeren i stuen, mon så ik li Billie hoppede ind på sofabordet... Hmm...

• #11   28. dec 2010 Troede du hun var velopdragen ved aflevering. Næh, nej, der skal være noget tilbage til de nye ejere at sørge for. Hun er en "loppe" og sikkert alle steder.

• #12   28. dec 2010 Ja det er også iorden, at der er noget til os. Nej hun er faktisk ik i alt, men er meget legesyg når hun er vågen. Hun går på lige fod her sammen med Malte og Jackie, tager ik noget af hans legesager der ligger på gulvet. Men det er så heldigvis noget, der kan holde til at blive taget i munden. Hun er helt tosset med Malte, vil gerne lege med ham. Hvis Malte leger på gulvet, så vil hun gerne hen til ham. Lidt vildt til tider, men ik mere end hvis vi ka lede hende på noget andet.

Kommentér på:
Siger farvel til 3 guldklumper i dag

Annonce