Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vil hun påvirke en hvalp?
  • #1   1. nov 2011 Ja det vil hun kunne

• #3   1. nov 2011 Okay. tænkte nok det ville gøre noget. Så må jeg hellere vente med en lille ny. Kunne ellers være hyggeligt. Men det skal jo ikke ende med 2 nervøse hunde. en er nok.

• #5   1. nov 2011 Tilde bliver nok aldrig en stabil sikker hund, der kan gøres meget med træning, men hun vil vel altid være bange og opmærksom. smiley Syntes bare hun skal have chancen. Så må vi tage den derfra, har kun haft hende i 4 måneder.

• #6   1. nov 2011 Buddy har flyttet sig, mens vi har haft ham. Så meget at jeg tænkte, det måske kunne gå med en lille ny til. Men hver gang en ny situation opstår (nyt sted f.eks.) så bliver han meget nervøs igen smiley senest har en ballon skræmt ham fra vid og sans og han er stadig ikke helt som før - altså der er sprunget mange balloner, mens vi har haft ham, men denne gang blev jeg også forskrækket et øjeblik og det var desværre nok smiley

Derfor tør jeg ikke rigtig have en lille hvalp sammen med ham... Rimelig surt pt. for naboen har lige fået en lille hvalp hjem og der er bare noget særligt over de helt små størrelser smiley Der har man heller ikke en masse bagage med.

Men jeg var tæt på at låne den med ind, da den slog lejr op af mig for at nusse og tygge i mine joggingsko *GG*.

Kommentér på:
Vil hun påvirke en hvalp?

Annonce