{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.862 visninger | Oprettet:

Det startede så godt, men men men... RIP -Langt {{forumTopicSubject}}

Vi gik jo og ventede hvalpe på vores lille Lady.
Pindsen var så tiden hvor hun skulle føde de kære små.
Hun starter opblokning natten tillørdag, og alt ser fint ud.
Lørdag er hun med mig i butikken, skal helst ikke ricikere at hun føder alene hjemme..
Vi kommer hjem igen, og da hun havde holdt mig vågen natten tillørdag, ville jeg lige ha en blund på sofaen til fodboldkampen.
Inden jeg lagde mig ville jeg så lige løfte hende op fra haven til teressen, så hun ikke blev ved med at grave huller, og så jeg kunne høre hende hvis der skete noget.

Da jeg løfter hende får jeg grønt slim/væske på hænderne, så jeg ringer fluks til den dyrlæge vi havde varskoet for et eventuelt K-snit i weekenden.
Kør med det samme var det svar jeg fik.
Der var gået hul på en fosterblære.
Amager til Køge på 22 minutter, (jep en gammel polo kan godt køre stærkt)
Hun bliver scannet og hvalpene havde en puls på 120, hvor den burde være 200, og hun var slet ikke bloket nok op til at kunne føde selv.
De skulle ud og det var NU!
Kejsersnittet forløber hurtigt og uden problemer, og 1½ timer efter ankomst, er jeg å vej ud af døren igen med mor og hvalpe...
Vel hjemme får hvalpene mad, og hundemor skrider i sofaen for at sove resten af narkose rusen ud.
Derefter er hun en eksemplarisk hundemor, pusler, fodre, våger, og pusler lidt mere.
Skal bæres ud af hvalpekassen for at komme ud og tisse, og i det hele taget meget modvillig til at forlade hvalpene.
Alt går fint, hvalpene vokser og trives, men mandag aften da hun skal ha sine smertestilllende og pencilin ville hun ikke ta leveropstejen..
Hun ville heller ikke ha torskerogn eller vanillieis..
Hun går og forsøger at kaste op men der kommer ikke noget.
Hun bliver tyk/hævet om maven og sten hård.
jeg ringer igen til dyrlægen, hun er begyndt at miste farve i slimhinderne. Vi kører igen til dyrlægen..

Lady dør i mine arme på bagsædet af vores bil 2 min inden vi er fremme ved dyrlægen, jeg forsøger med kunstigt åndedræt og hjertemassage.
Hun får et skud adrenalin ved dyrlægen, men der er ikke noget at gøre.....

Så nu har vi 4 hvalpe der bliver sondefodret, og en anden tæve der er falsk drægtig, som er begyndt at ha interesse i hvalpene, så vi håber at hun overtager soigneringen af hvalpene, hvis hun vil...

Ved ikke helt hvad jeg vil med dette indlæg, andet end at fortælle at det nemt kan gå galt...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det startede så godt, men men men... RIP -Langt
Kommentér på:
Det startede så godt, men men men... RIP -Langt

Annonce