{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.790 visninger | Oprettet:

det der en ikke den race vi bad om :) {{forumTopicSubject}}

nej nu kom jeg altså til at grine højlydt i dag, selvom det nok ikke er så morsomt for min veninde som dette er gået ud over.
Sagen er nemlig den at min veninde ville lave et kuld hvalpe på hendes sorte labrador, der blev taget alle foranstaltninger, hunden var med stamtavle og tjekket af ikke bare en dyrlæge men to forskellige dyrlæge af forskellige sygdomme (jeg har fået hele salmen af sygdomme hunden var tjekket for, men jeg kan ikke huske alle de sygdomme og betegnelser) men hunden var ihvertfald godkendt til avl, så der var jo ikke andet for end af finde en smuk labradordreng der kunne matche denne helt fantiske hund, han var der også en flot sort dreng (jeg ved ikke hvorfor, men ejeren af hannen sagde at man ikke måtte blande hunde af de forskellige farver) men han matchede og var godkendt til at lave hvalpebebser.
desværre gik det dog sådan to uger efter faldt min veninde og brækkede hoften, og Spee som hunden bliver kaldt, måtte lige komme til en pleje familie til min veninde kom til hægterne igen, heldigvis var brudet ikke så slemt og en måned efter var hun så god at Spee kunne komme hjem igen.
Men så i dag ringede hun på præcis 65 dagen efter sidste parring, for nu havde hun fået hvalpe, og jeg har valgt at sige ja til at hjælpe hende lidt med hundene da hendes hofte ikke er helt god endnu.
Men ja de renracet hvalpe der skulle laves, var ikke helt så renracet eller også er der sket noget mærkeligt i generne, der er kommet 7 hvalpe 3 af dem er godt nok sort og der er kommet en brun som også sagtens kunne være labrador men der er kommet 2 sort og hvid broget og 1 der nærmest minder om at være blå i det, min veninde er selvfølgelig helt ude af den, ug vil som første udtalelse fanme ikke avle mere når det skal være sådan.
om der har været noget fusk i de to hundes stamtavler vil jeg ikke tro, jeg mistænker mere at hun ikke er blevet drægtig hos hannen og på et tidpunkt mødt en lækker herrer som havde lidt mere vågne skud i kanonen.
Men undskyld til de seriøse avlere, men hold da op hvor kunne jeg ikke lade være med at grine


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  det der en ikke den race vi bad om :)
Kommentér på:
det der en ikke den race vi bad om :)

Annonce