466 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

8 små uhyrer 8 små uhyrer

Hej jeg har 8 hvalpe på godt 4 uger, de slogs og bider i hinanden bruger hinanden som bamser, bider og rusker, skal jeg stoppe det?? eller er det en del af deres udvikling?jeg syntes det er så synd for dem som det går ud over, Chief vores hanhund stopper dem hver gang han ser det men han kikker bare på dem og kommer med en lille lyd så lader de være lidt. Det er praktfuldt og have en hel hunde famillie og se samspillet mellem dem, det er en oplevelse helt for sig selv.Hilsen en som er gået totalt i hundene

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Maling af 2-3 meter skur 1.300 kr.
  • Problemer med vaskemaskinen 500 kr.
  • Fjernelse af gammel oliefyr/kedel 500 kr.
  • Flytte vandhane og tilrette afløbsrør 1.200 kr.
  • Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Lugning af ukrudt i hæk 1.130 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  8 små uhyrer
  • #1   9. maj 2007 De er vel ved at finde deres pladser i hierakiet i deres gruppe.
    Det er vist en helt naturlig måde at få "sat tingene på plads" ¨på.
    Jeg ville lade dem klare det selv, og kun gribe ind, hvis der er en lille stakkel som det altid går ud over, og som risikerer at blive sådan en lille "sølle" en.

Hi hi, sjovt at jeres hanhund sådan tar over. Smiler!

• #2   9. maj 2007 Tak for råd, så kan jeg med god samvittighed lade dem klare det selv, alle er lige gode om det, det var bare fordi Chief stoppede det at jeg tænkte om det var forkert, han her helt overtaget opdragelsen af hvalpene, Maggie gir mælketår og nusse kæler med dem men lader dem ellers gøre hvad de vil, det er så spændene og følge dem ja jeg laver næsten ikke andet for tiden, vasker lidt tøj måske især hundetæpper, hi hvor er livet dejligt.

• #3   9. maj 2007 Hej Mona.
    Det bliver værre mine herre......du kan godt indstille dig på nogle slagsmål ind imellem.......så er det jo godt du har Chief........
    Jeg lod dem slås (lege).......du skal også regne med at det nogen gange lyder af meget mere end det i virkeligheden er......de øver sig på signalerne de skal bruge som voksne.....

• #4   9. maj 2007 Hej Lise, det er rigtig rart og få at vide, jeg ville bare ikke resikere at jeg forsømte noget, jeg kan godt love dig at der er fart på dem, kravlegården er slet ikke nok for dem mere, de skal ud et par gange hver dag og ellers bruger de næsten hele huset til at lege i , og jeg ja jeg samler op, og samler op, men de skal have lov, de elsker også og lege med vores 5 katte, det er sjovt og bide dem i halen og kattene ja de finder sig i det og nyder de små, de er nogen rigtige heldige hvalpe alle er glade for dem.

• #5   9. maj 2007 Åhhhh....Mona....sætter du ikke snart nogle nye billeder ind af dem???

• #6   9. maj 2007 jeg er nød til og få John til det , jeg KAN ikke finde ud af det. Men Lise, vi sender hver uge til alle hvalpekøberne så får jeg lige John til at sende til dig også, har jeg din email addresen????

• #7   9. maj 2007 he he, ja det lyder som almindelig hvalpe lærdom:-) Det sjove ved hvalpe er, at de på et øjeblik kan nå at komme op at slås, så det lyder somom de er ved at slå hinanden ihjel, og i næste øjeblik, er det hele overstået, og sejrherren går rigtig og spiller smart. Det er rigtig sjovt at se på.

Held og lykke med de små

• #8   9. maj 2007 Der er en pige og hun er klart den kvikkeste af dem alle, hun har tillært sig Chief måde og stoppe dem på,han stikker lige snuden ned og dytter lidt, det gør pigen også nu når nogen af drengene slogs, det se så skæg ud og ja hun er pave stolt bagefter

Kommentér på:
8 små uhyrer

Annonce