Forum kategorier

Indlæser...
Sortering
hund vs. andre dyr med stamtavle Jeg har gået og fundret over hvordan vi dyrejer forholder os til stamtavler på dyr. Det er meget normalt at hr. og f...
Avl
Oprettet:
4. nov 2005
Visninger:
717
Mad til diende mor... Hej - Som nogle måske ved - har vores Kass fået hvalpe - lidt hovsa... Nu er sagen den - at hun ikke kan holde ...
Avl
Oprettet:
3. nov 2005
Visninger:
1.294
Gabbi's hvalpe nye billeder af hvalpene
Avl
Oprettet:
3. nov 2005
Visninger:
306
hundedagpleje/pension vi går og venter svar fra det hus, vi har kigget på og jeg er ved at blive tosset. hvis vi får det hus skal vi starte ...
Avl
Oprettet:
2. nov 2005
Visninger:
2.097
Hvalpe ? Vi regner med at vores hund skal have hvalpe til jul, og jeg vil derfor gerne have nogle " típs", om hvordan man bedst ...
Avl
Oprettet:
31. okt 2005
Visninger:
493
stamtavle studie til amstaff folk hvis i går ind på denne side http://www.lamasko.com/pedigrees/index.html kan i studere stamtavler og evt sende jeres in...
Avl
Oprettet:
30. okt 2005
Visninger:
548
Ny website for opdrættere world weide kan anbefale at melde sig ind på Dogsdating for alle typer af opdrættere i DKK. her er sitet: (link fjernet) det...
Avl
Oprettet:
30. okt 2005
Visninger:
420
?? Ang kønsmodning Jeg har en dejlig puddel hun hund på 2 år!! Men skal nu have en lille hvalp så er mit spørgsmål hvis jeg får en han hun...
Avl
Oprettet:
28. okt 2005
Visninger:
597
Er det arveligt ??? Jeg ville lige høre om der er nogle kloge hoveder herinde til morgen. Cia var inde og få opereret for cherry eye her e...
Avl
Oprettet:
28. okt 2005
Visninger:
657
Seriøs begrundelse for at avle??? Hmmmm, lad os få en debat om grunden til at avle hunde. Jeg fandt lige følgende begrundelse hos en kennel som opdrætter...
Avl
Oprettet:
28. okt 2005
Visninger:
523
P sprøjte... Da min rotte Kass har fået hvalpe på et tidspunkt i livet hvor hun egentlig er en "anelse" for ung...( ikke i min varet...
Avl
Oprettet:
27. okt 2005
Visninger:
1.128
Kass er i fødsel... Så er vores nye Rottweiler - trods forhåbninger om andet - gået i fødsel... For en time siden kom den første lille dren...
Avl
Oprettet:
26. okt 2005
Visninger:
853
Gabbi har født sine hvalpe Så har gabbi fået sine hvalpe . 11 stk.kom til verden natten mellem den 19 og 20 okt. Der er billeder af dem på hendes...
Avl
Oprettet:
25. okt 2005
Visninger:
518
Tillad mig at dele en lille skræg historie med jer... Vores hund nr.3 var bestil og dermed vores buller nr2. Jeg havde nøje udvalgt en opd...
Avl
Oprettet:
25. okt 2005
Visninger:
842
Hvalpene er nu født hej der liger bilder af det smukke kuld som blev født den 21/10, 5 tæver og 3 hanner Mange Hilsen Tom
Avl
Oprettet:
22. okt 2005
Visninger:
591
Hvem ved noget om stamtavler? Når vores hund er "datter" af en han-hund med stamtavle og en hun-hund uden stamtavle (MEN som har forældre med stamtav...
Avl
Oprettet:
21. okt 2005
Visninger:
698
calier han står til avlstjæneste tæven skal have satmbog. gerne i DRU... få flere oplysninger på min side
Avl
Oprettet:
9. okt 2005
Visninger:
388
Oprettet:
4. okt 2005
Visninger:
584
Parring.. Hvornår kan man være sikker på en han hund har held i sprøjten??? Og hvor mange hun hunde kan man tillade sig at tilbyd...
Avl
Oprettet:
4. okt 2005
Visninger:
498
HVALPE TILSALG ! Min genbos hund har fået unger som nu er 3 uger gamle. De skal snart have et nyt hjem. De er en blanding mellem en La...
Avl
Oprettet:
2. okt 2005
Visninger:
940

Annonce