Forum kategorier

Indlæser...
Sortering
yorksie han søges til parring vi kunne rigtig godt tænke os at få et kuld valpe på coco, derfor søger vi en lille yorksie han omkring december hvor v...
Avl
Oprettet:
26. jun 2005
Visninger:
573
Steeem.. Nogle der vil stemme i udfordringen ? Hos mig? hehe *LOL*
Avl
Oprettet:
23. jun 2005
Visninger:
449
Nyfødte ... ja se lige her Lille My fik den 20. juni to fine blå chihuahuahvalpe, kig lige på mine billeder. Kærligst Susanne
Avl
Oprettet:
22. jun 2005
Visninger:
1.701
hva skal jeg gøre?? Holly vil ikke... Hun gidder ik at gå udenfor fordi det blæser helt vildt! hun plejer altid at tisse på gulvet når det regner eller blæse...
Avl
Oprettet:
22. jun 2005
Visninger:
567
Hvapser... Så er der endelig billeder af hobbis hvalpe... De er bare inde under hobbis profil... Ved godt det er noget kedeligt n...
Avl
Oprettet:
22. jun 2005
Visninger:
660
han tilbydes til parring af alle racer carlos tilbyder sin hjælp til parring af søde tæver har lavet 3 kuld hvalpe og snart et 4. på vej rammer altid plet har...
Avl
Oprettet:
20. jun 2005
Visninger:
529
hej allesammen.. Hvorfor står der nu 5 vundende ved mig, når vi har vundet 6 udfordringer.. der har stået "vundet : 6" i et godt stykke ...
Avl
Oprettet:
18. jun 2005
Visninger:
402
Spørgsmål om Engelsk bulldog Bliver Engelsk bulldog født uden haler?
Avl
Oprettet:
18. jun 2005
Visninger:
501
ang fransk bulldogq hejsa jeg/vi søger en fransk bulldog hvalp , er der nogle der har et link eller selv har fået hvalpe ?? mail mig ger...
Avl
Oprettet:
18. jun 2005
Visninger:
4.402
Min stakkels gravide hund! Dav, jeg har en chihuahua som mangler 2 uger af sin graviditet. Hun er simpelthen så sløv og ser ud til hun ikke har de...
Avl
Oprettet:
13. jun 2005
Visninger:
780
Jaaah så er der snart hvalpe --- jaah nu venter vi hvalpe på vores hund om ca. en måned og 14 dage ... hvis er intraserrert prisen er ca 1500 kr til 200...
Avl
Oprettet:
8. jun 2005
Visninger:
439
HJÆLP!!! når man skal parre 2 hunde foregår det så hos hunhunden eller hanhunden??? Berto skal nemlig snart prøve igen, sidst be...
Avl
Oprettet:
6. jun 2005
Visninger:
378
er der nogen med en Grand danois hvalp hey alle sammen... vores lille familie ville gerne have et nyt medlem... det skal være en Grand danois det skal v...
Avl
Oprettet:
24. maj 2005
Visninger:
634
Skal, skal ikke.. ??? Må lige lufte det her, manden har lige ringet hjem, han har mødt en med en kennel med Leonberger, som er en af de hunde...
Avl
Oprettet:
23. maj 2005
Visninger:
696
TIL NYE MEDLEMMER PÅ HG hvis du sidder og mangler viden om et eller andet angående hund så prøv at gå ind på:blanding af racer navn NYTTIGE LIN...
Avl
Oprettet:
23. maj 2005
Visninger:
514
han jack russel Vi har en jack russel terrier som vi gerne ville tilbyde til paring, hvis i mangler en han så kontakt os
Avl
Oprettet:
23. maj 2005
Visninger:
475
parring Amrikansk bulldog søges hejsa.. jeg søger en amrikansk bulldog han til parring af min amrikanske bulldog tæve... han skal have papir.. vi ...
Avl
Oprettet:
14. maj 2005
Visninger:
556
Er der noget om det eller bare myte??? Jeg har en hvalp som var den første fødte i kuldet og har i den anledning fået nogle kommentare omkring hvordan han udv...
Avl
Oprettet:
12. maj 2005
Visninger:
624
Jack R.T hanner tilbydes til avl Hejsa Mine søde Jack Russell TerriererThor og Filur fylder 1 år her i maj 2005, og deres parringsinstinkter er helt si...
Avl
Oprettet:
11. maj 2005
Visninger:
310
Engelsk Bulldog han søger tæve.. Hej vi har en Engelsk Bulldog han (Tyson på 7 år) som søger en lille tæve til parring. Tyson er med stamtavle, men det ...
Avl
Oprettet:
9. maj 2005
Visninger:
540

Annonce