Forum kategorier
Indlæser...
Sortering
|
|
---|---|
yorksie han søges til parring
vi kunne rigtig godt tænke os at få et kuld valpe på coco, derfor søger vi en lille yorksie han omkring december hvor v...
Avl |
Oprettet:
26. jun 2005
Visninger:
573
|
|
Oprettet:
23. jun 2005
Visninger:
449
|
Nyfødte ... ja se lige her
Lille My fik den 20. juni to fine blå chihuahuahvalpe, kig lige på mine billeder.
Kærligst
Susanne
Avl |
Oprettet:
22. jun 2005
Visninger:
1.701
|
hva skal jeg gøre?? Holly vil ikke...
Hun gidder ik at gå udenfor fordi det blæser helt vildt! hun plejer altid at tisse på gulvet når det regner eller blæse...
Avl |
Oprettet:
22. jun 2005
Visninger:
567
|
Hvapser...
Så er der endelig billeder af hobbis hvalpe...
De er bare inde under hobbis profil... Ved godt det er noget kedeligt n...
Avl |
Oprettet:
22. jun 2005
Visninger:
660
|
han tilbydes til parring af alle racer
carlos tilbyder sin hjælp til parring af søde tæver har lavet 3 kuld hvalpe og snart et 4. på vej rammer altid plet har...
Avl |
Oprettet:
20. jun 2005
Visninger:
529
|
hej allesammen..
Hvorfor står der nu 5 vundende ved mig, når vi har vundet 6 udfordringer.. der har stået "vundet : 6" i et godt stykke ...
Avl |
Oprettet:
18. jun 2005
Visninger:
402
|
|
|
|
Oprettet:
18. jun 2005
Visninger:
501
|
ang fransk bulldogq
hejsa jeg/vi søger en fransk bulldog hvalp , er der nogle der har et link eller selv har fået hvalpe ??
mail mig ger...
Avl |
Oprettet:
18. jun 2005
Visninger:
4.402
|
Min stakkels gravide hund!
Dav, jeg har en chihuahua som mangler 2 uger af sin graviditet. Hun er simpelthen så sløv og ser ud til hun ikke har de...
Avl |
Oprettet:
13. jun 2005
Visninger:
780
|
Jaaah så er der snart hvalpe ---
jaah nu venter vi hvalpe på vores hund om ca. en måned og 14 dage ... hvis er intraserrert prisen er ca 1500 kr til 200...
Avl |
Oprettet:
8. jun 2005
Visninger:
439
|
HJÆLP!!!
når man skal parre 2 hunde foregår det så hos hunhunden eller hanhunden??? Berto skal nemlig snart prøve igen, sidst be...
Avl |
Oprettet:
6. jun 2005
Visninger:
378
|
er der nogen med en Grand danois hvalp
hey alle sammen... vores lille familie ville gerne have et nyt medlem...
det skal være en Grand danois
det skal v...
Avl |
Oprettet:
24. maj 2005
Visninger:
634
|
|
|
Skal, skal ikke.. ???
Må lige lufte det her, manden har lige ringet hjem, han har mødt en med en kennel med Leonberger, som er en af de hunde...
Avl |
Oprettet:
23. maj 2005
Visninger:
696
|
TIL NYE MEDLEMMER PÅ HG
hvis du sidder og mangler viden om et eller andet angående hund så prøv at gå ind på:blanding af racer navn NYTTIGE LIN...
Avl |
Oprettet:
23. maj 2005
Visninger:
514
|
han jack russel
Vi har en jack russel terrier som vi gerne ville tilbyde til paring, hvis i mangler en han så kontakt os
Avl |
Oprettet:
23. maj 2005
Visninger:
475
|
parring Amrikansk bulldog søges
hejsa..
jeg søger en amrikansk bulldog han til parring af min amrikanske bulldog tæve...
han skal have papir..
vi ...
Avl |
Oprettet:
14. maj 2005
Visninger:
556
|
Er der noget om det eller bare myte???
Jeg har en hvalp som var den første fødte i kuldet og har i den anledning fået nogle kommentare omkring hvordan han udv...
Avl |
Oprettet:
12. maj 2005
Visninger:
624
|
Jack R.T hanner tilbydes til avl
Hejsa
Mine søde Jack Russell TerriererThor og Filur fylder 1 år her i maj 2005, og deres parringsinstinkter er helt si...
Avl |
Oprettet:
11. maj 2005
Visninger:
310
|
Engelsk Bulldog han søger tæve..
Hej vi har en Engelsk Bulldog han (Tyson på 7 år) som søger en lille tæve til parring. Tyson er med stamtavle, men det ...
Avl |
Oprettet:
9. maj 2005
Visninger:
540
|