Forum kategorier

Indlæser...
Sortering
Så er der hvalpe!!! Vi har lige været til dyrelægen med Chili, for at få hende scannet. Og bingo, den er god nok. Der er masser af små laba...
Avl
Oprettet:
28. feb 2005
Visninger:
571
Border Collie Hanhund Søges Vores border collie tæve er i løbetid nu, så vi har mulighed for at få et sidste kuld på hende inden alderen sætter sin...
Avl
Oprettet:
27. feb 2005
Visninger:
604
Dyrlæge besøg Hejsa Må bare lige fortælle at Nicki skal en tur til dyrlægen igen i morgen. Han bliver ved med at have dårlig mave,...
Avl
Oprettet:
23. feb 2005
Visninger:
611
Talli søger dejlig han hund Jeg har en tæve på snart 2 år, som jeg gerne vil have hvalpe på, omkring ca. juni Hun er ægte krelskbjørenehund, med DK...
Avl
Oprettet:
23. feb 2005
Visninger:
816
Cavalier han søges til avl Black&Tan ell. Ruby han med stambog søges til Tricolour tæve. Prisen må ikke være alt for dyr, men lad os snakke om ...
Avl
Oprettet:
20. feb 2005
Visninger:
965
alle mopse ejer hjælp...også andre ;o) vi har fået Tølfi røntgenfotograferet hans hofter og de ser ikke gode ud og har sendt billede til opdrætter og hun ble...
Avl
Oprettet:
17. feb 2005
Visninger:
807
Hvor er moren til mine kommende hvalpe Cavalier king charels spaniel han søger sød tæve til nermere bekendtskab!! Gizmo er en dejlig 100% ren cavalier han, d...
Avl
Oprettet:
11. feb 2005
Visninger:
498
jeg har 6 og jeg vil kun bytte hvis der nogle der har lyst
Avl
Oprettet:
8. feb 2005
Visninger:
445
Hvor finder jeg? Ville høre hvor jeg finder er tjekkisk rottehund..? Kan i hjælpe
Avl
Oprettet:
8. feb 2005
Visninger:
463
hvalp søges jeg søger en hvalp der er en blanding af cairn/ westie er der ikke en der kan hjælpe så vil jeg blive rigtig glad jeg...
Avl
Oprettet:
8. feb 2005
Visninger:
560
golden retriver tilbydes til avl zenko er en flot ægte retriver på 3 år der søger damer til avl. han kan ses på min profil. sød og rar hund der er god v...
Avl
Oprettet:
7. feb 2005
Visninger:
697
Tilbydes til Avl Dejlig han Grand Danois med de fineste papire tilbydes til avl, se ham også på hjemme side og for nærmere kontakt info ...
Avl
Oprettet:
5. feb 2005
Visninger:
490
ang stamtavle hejsa.. vores hanhund har e hofter og må ikke bruges til avl.. hvorfor er det så vigtigt med starmtavle og gode hofte...
Avl
Oprettet:
23. jan 2005
Visninger:
494
Blå eller Isabella farvede-Dobermann ? Hos dobermann kan der også opstå uønskede farver! Der skulle være anlæg for 4 farver hos dobermann: Sort og Brun m....
Avl
Oprettet:
20. jan 2005
Visninger:
1.723
KENNEL KASTRUP Jeg søger med lys og lygte efter nogen der måske har fået en dansk svensk gårdhund fra kennelen Kastrup. Da jeg sidder ...
Avl
Oprettet:
19. jan 2005
Visninger:
2.201
Alle chihuahua opdrættere--- kig her! Jeg skriver til jer da jeg har en lille chihuahua på snart 5 mdr. uden stamtavle, men egentlig gerne vil vide om der er...
Avl
Oprettet:
15. jan 2005
Visninger:
891
Rottweiler tæve søger Rottweiler han. Søger en stor rottweiler han, gør ikke noget om han har stamtavle, helst være uden hale (skal være født uden.) Skal væ...
Avl
Oprettet:
13. jan 2005
Visninger:
1.423
Kennel mahjong! Vi søger andre der har købt miniture bull terrier hos KENNEL MAHJONG i sorø, vi har erfaret at vores "mini" buller SLE...
Avl
Oprettet:
8. jan 2005
Visninger:
2.959
nogen som udfordre?? er der ikk nogen der udfortre min lille vovse.?
Avl
Oprettet:
8. jan 2005
Visninger:
314
3 UDFORTRTINGER... jefg har 3 udfortringer ??føst til mølle...:o)
Avl
Oprettet:
8. jan 2005
Visninger:
362

Annonce