Forum kategorier

Indlæser...
Sortering
Westie, cairn m.f.... Mine svigerforældre ønsker sig brændende en lille hund- men deres yngste søn er allergiker - men kun overfor nogle race...
Avl
Oprettet:
27. sep 2005
Visninger:
967
hejsa hejza.... er der ikke nogen der har lyst til og skrive en kommentar til milo og give ham en bedømmelse...efter hvad i s...
Avl
Oprettet:
25. sep 2005
Visninger:
328
Yeah baby;D Heej allesammen, jeg har oprettet et emne, men da der ikke rigtig er nogle der reagerer, valgte jeg denne overskrift(de...
Avl
Oprettet:
25. sep 2005
Visninger:
529
stambøger til hvalpe Hej alle Jeg kunne godt bruge lidt hjælp til nogle links ( eller hvis nogle kender til de regler ), hvor man kan se ...
Avl
Oprettet:
21. sep 2005
Visninger:
500
Halløj, KIG HER!!! heej, vi er en familie, med den kæreste lille tæve, som vi meget gerne vil have hvalpe på, og vi søger derfor en han, d...
Avl
Oprettet:
16. sep 2005
Visninger:
465
Tegn på fødsel Hvordan kan jeg se hvornår fødslen er ved at være op over. Min søde lille chihuahua skal ha hvalpe i weekenden. Men den...
Avl
Oprettet:
13. sep 2005
Visninger:
1.019
Engelsk staffordshire T Hej Alle! kan i Hjælpe Mig! skulle ha en staffordshire bull terrie, men han var døds født! :-( er der nogen som kende...
Avl
Oprettet:
6. sep 2005
Visninger:
665
Mine frustrationer Jeg er er nødt til at komme af med lidt frustrationer, og så synes jeg egentligt at dette er et godt sted at gøre det, ...
Avl
Oprettet:
5. sep 2005
Visninger:
887
Linjeavl ??? Er der nogen der kan fortælle mig lidt om det ???? Jeg har en kammerat der vil have et kuld hvalpe på hans tæve (lab...
Avl
Oprettet:
4. sep 2005
Visninger:
490
Hittehunde Vs. Stamtavlehunde! Kære hundeejere. Nu har jeg haft en profil her på et par uger og luret på rædi rædi mange profiler. Og wauw hvor er ...
Avl
Oprettet:
31. aug 2005
Visninger:
1.825
pris for bedækning ? er der nogen der ved hvad det koster at få sin tæve bedækket. jeg er den stolte ejer af en cane corso med stamtavle ...
Avl
Oprettet:
30. aug 2005
Visninger:
1.072
Yorkshie Han SØGES... AVL vi kunne rigtig godt tænke os at få et kuld valpe på coco, derfor søger vi en lille yorksie han omkring december hvor v...
Avl
Oprettet:
30. aug 2005
Visninger:
453
Mops ejere :-) Vil høre om nogen har gode link til steder man kan købe Mops :-) Har været DKK side igennem ... Knus Inge
Avl
Oprettet:
30. aug 2005
Visninger:
674
Hvalpetid!!!!!!! Nu har putte og manse Hygget igen , dejligt putte venter hvalpe til oktober. Så kommer der liv i det gamle hus igen..
Avl
Oprettet:
27. aug 2005
Visninger:
721
v g d ik h noget med hunde at gøre,men Heej! Vi ahr kattekillinger til salg..(Pris: et godt hjem:):)) men er der nogen der ved om der er nogen hjemmeside me...
Avl
Oprettet:
27. aug 2005
Visninger:
559
Ny hjemmeside Ja nu er jeg blevet inspireret af alle jer der har 123hjemmeside, så nu har jeg også forsøgt mig. Værsgo at ta' et kig ...
Avl
Oprettet:
23. aug 2005
Visninger:
265
for sent til avl? min hund (Roy) er 4 år...... jeg er netop blevet spurgt om jeg ville udlevere ham til avl en enkelt gang... Men jeg ved...
Avl
Oprettet:
23. aug 2005
Visninger:
601
Leder efter Cocker hvalp!!!! Jeg leder efter en Blue Roan cocker Spaniel tæve hvalp på 8-10 uger. Jeg har ledt over det hele, dba.dk, guloggratis.dk...
Avl
Oprettet:
22. aug 2005
Visninger:
500
Nye billeder af Sandra's gravide mave Men også af de andre hunde, skynd jer at kigge Knus
Avl
Oprettet:
21. aug 2005
Visninger:
507
Amerikansk Bulldog Ja jeg begynder allerede nu at finde den "rigtige" han-hund til Cera da jeg har nogle krav der skal være opfyldt... ...
Avl
Oprettet:
21. aug 2005
Visninger:
398

Annonce