{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hund nummer 3???
  • #1   16. jul 2007 okay....
    grunden er nok at jeg gerne vil ha en mellem størelse af de to jeg har og så en til at lege med lucas da andrea åbenbart mener hun er for gammel til det pjat hehe

• #2   16. jul 2007 Vi har 3 og det går fint!!, kan dog være et problem på gåturene , men ellers ok.

• #3   16. jul 2007 ja hvordan klare du det hehe...... tips modtages smiley

• #4   16. jul 2007 Jeg er også glad for alle vores 3 og ville ikke undvære en eneste af dem. I perioder er der en eller to af dem, der får en halti (grime) på, når jeg går tur med alle tre, hvis de har tendens til at trække. Jeg har haft stor glæde af et kobbel med tre liner på en stålring, så jeg kun skulle gå med en snor i hånden. Nu er kobbelet gået i stykker, så der kun er to på, så jeg går nu med Lykke alene i en snor og så en snor ned til kobbelet til de to ældste.

• #5   16. jul 2007 vi har tre japanske spids på godt og ondt.
    godt fordi det er fantastisk at se den adfærd der opstår i en flok. og fantastisk fordi den Japanske spids er så nem en race som den er og fordi alle tre piger er meget forskellige men skønne på hver deres måde.
    jeg har ikke besvær med at gå med dem, de går i almindelig sele og bliver da indimellem viklet lidt ind i hinandens seler.
    Eneste minus er at vores midterste hund, Galia er den fødte underhund og bliver lidt kanøflet af den lille bandit på 1½ år. især når de løber frit ved stranden.
    der er ingen slåskamp eller noget men det kan godt være lidt hårdt at se sin vidunderlige hund være underhunden.

Kommentér på:
Hund nummer 3???

Annonce