4.005 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 227 Svar

Bianchis hvalpe, 9 små tigerdyr, ren billedspam ;-) Bianchis hvalpe, 9 små tigerdyr, ren billedspam ;-)

Så har jeg fået hvilet ud, så her kommer lidt billedspam af de 9 små tigerdyr.

Får man ikke nok her, opdateres min hjemmeside stort set dagligt og det er ikke farligt at kigge, alle 9 er reserverede smiley

http://www.galanta.dk/433928528

Bianchi fødte sine hvalpe i dag, et smukt og stort kuld på 4 hanner og 5 tæver.
Den 14. om aftenen fik jeg en forvarsel om, at vi nok kunne forvente fødsel indenfor det næste døgn, da Bianchis temperatur var faldet til under 37 grader. Når den stiger igen begynder opblokningen stille og roligt, for Bianchis vedkommende varede den hele natten, så det blev kun til ½ times søvn.

Klokken 7 ringede jeg og vækkede, min trofaste fødselshjælper og sagde, at nu troede jeg snart der skete noget. Knapt havde jeg lagt telefonen før Bianchi bare lagde sig hen i kurven og nu var der ingen antydning af veer. Jeg skrev til Rebecca at hun ikke behøvede skynde sig, for der var vist alligevel god tid.
Det skulle jeg ikke have skrevet, for da beskeden var sendt begyndte Bianchi at presse og klokken 7.30 blev første hvalp født, en tæve og i løbet af de næste knap 1½ time fødte Bianchi yderligere tre hvalpe, så da Rebecca dukkede op, tog hun sig en god lang pause på næsten 2½ time før hvalp nummer 5 blev født. Sidste hvalp blev født klokken 14.

En helt naturlig og uproblematisk fødsel. Bianchi blev tanket op med vand, lidt druesukker og nogle æggeblommer med tilsat kalk undervejs og det var nok til at hun havde fin energi gennem hele forløbet.

Det blev til 9 hvalpe ialt, 4 hanner og 5 tæver, med fødselsvægt mellem 280 og 345 gram, det er en hel normal hvalpestørrelse hos whippet. Bianchi selv var en kæmpe på 410 gram, da hun blev født.
Natten er forløbet roligt, Bianchi har lidt efterveer og en smule feber, men det forventerjeg er væk i løbet af nogle dage. Det ville være rart at undgå antibiotika.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bianchis hvalpe, 9 små tigerdyr, ren billedspam ;-)
Kommentér på:
Bianchis hvalpe, 9 små tigerdyr, ren billedspam ;-)

Annonce