{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.977 visninger | Oprettet:

Hvalp - og jeg er træt!! {{forumTopicSubject}}

Husker I det?

altså, det der med hvor meget arbejder der er i en hvalp?
Jeg syntes jeg havde helt styr på hvor meget der er at se til med en lille ny men der er alligevel et eller andet jeg havde glemt...

Jeg er heldig - Diva er tæt på renlig, hun har ingen problemer med at jeg/vi forlader hende (hun er uden sammen med de andre 2!), hun er nysgerrig og elsker alle hun møder...
men hun står op allerede kl. 5 smiley Damn, jeg gad godt sove en time eller 2 længere!! smiley

Her er hun sammen med "storesøster" Dharma som er verdens bedste og mest tålmodige lege-tante.

Diva fyldte igår 3 måneder og har nu været hos os i 1½ uge - hun er fantastisk! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvalp - og jeg er træt!!
  • #2   20. apr 2021 Åh, hvor er hun nuttet smiley

    Jeg har lykkeligt fortrængt hvor hårdt det er at have hvalp smiley Men jeg er SÅ skruk!! En af mine faste træningsmakkere, har lige fået en BC-hvalp, og min eksmand har lige fået corgihvalp, og jeg er sååååå misundelig smiley

    Jeg glæder mig til at følge den lille bandit! Tillykke med hende smiley Og du kan sove, når du bliver gammel smiley


  • #4   20. apr 2021 Isabelle

    Solopgange er ikke det værste... smiley
    De 2 andre hunde synes også det er frygteligt tidligt. Den ældste står op for at spise morgenmad og daffer så ned i seng igen og sover videre i nogen timer - heldige hende smiley

    A med Bomstærk og Tykke
    Tak smiley
    Sove når man bliver gammel? Hvornår er man gammel? Jeg føler mig gammel og fødselsattesten antyder vist at nogen også vil synes jeg er det smiley smiley

    Linda L
    Det er helt klart de tidlige morgener jeg har et problem med! Alt andet er ok men min søvn... smiley smiley


  • #5   20. apr 2021 Ej hun er altså VIRKELIG sød smiley

  • #6   20. apr 2021 Jeg husker det LEVENDE smiley smiley

    Hvor er hun bare sød med den tunge dér!! Kæmpe tillykke smiley
    Det værste er nemlig rutinerne, der bliver helt forskruede. Det er et sandt mareridt, hvis man så oveni kæmper med renlighed, hvalpeflip, at begå sig i verden og prøve at få lidt læring ind i knolden på hunden - men de lyse timer hjælper på overskuddet smiley


  • #7   20. apr 2021 Jeg husker det aaaaalt for tydeligt - men nu er vores også kun 8 mdr. så det står stadig meget klart i hukommelsen smiley det er sgu stadig hårdt arbejde, men idet mindste er vi begyndt at kunne skimte lys for enden af tunnellen smiley

    Tillykke med hvalpen!


  • #8   20. apr 2021 Hold da op hun kær, stort tillykke med hende smiley
    Solopgange kan være så smukke smiley
    Og man må tage det hele med den positive ja hat på, ellers bliver man skør smiley


  • #9   20. apr 2021 Hvalp?!? Det er jo en bjørn smiley smiley
    Ligesom med babyer, nyd det, for de bliver så hurtig store. smiley


  • #10   20. apr 2021 AG
    Ja, hun er en stor pige på 17 kilo smiley Hun er et godt mix af russiske og amerikanske linjer, født i Norge
    Hun behøver bestemt ikke fortsætte den vækst linje. Hun er slank og let på tå og jeg er meget påpasselig med hendes foder!


  • #12   20. apr 2021 Sten var syvsover fra start. Her er han knap 5 mdr og jeg er lige stået op smiley
    https://www.hundegalleri.dk/video/diverse-hund/46750-efter_ferien


  • #13   20. apr 2021 Hvor er hun sød smiley

    Sam lignede heller ikke en hvalp sølle 4 måneder gammel og 20 kg, det var helt vildt så hurtigt han voksede!

    Sam var meget meget nem som hvalp, men vanvittig i lange perioder som unghund, puha! Det er det jeg frygter mest, når jeg på et tidspunkt får en til smiley


  • #14   20. apr 2021 Åh, hvor jeg kender det - jeg har ham her på 9 mdr og han er hvalpen fra helvede. Han kan være alene og det så er vist det eneste der har været let med ham smiley

    Han er stadig en lille møgunge, der laver ulykker og makulerer møblerne så snart man ikke kigger!
    Heldigvis er han også ret sød ind i mellem, det hjælper lidt.

    Men hende der ligner da en lill engel smiley



    profilbillede
  • #15   20. apr 2021 Jeg elsker at have hvalpe, jeg syntes faktisk de bliver store alt for hurtigt;) det er da hyggeligt at nusse hvalp om natten, tidligt op? Tja det er jeg alligevel smiley jeg glæder mig til 1/5 når vi igen får et kuld og håber så meget at der er en tæve vi kan beholde, vores sidste hvalp er jo allerede 8 mdr og ikke lille og hvalpet mere smiley

  • #16   20. apr 2021 Stort tillykke med hende.
    Er du sikker på, ar det er en hvalp de har solgt dig og ikke en bjørneunge? ??

    Jeg må være noget atypisk, for jeg elsker hvalpe, speciel det første halve år er drøn spændende.


  • #17   20. apr 2021 Anni

    Næh, måske jeg er blevet snydt men jeg synes nu ellers hun ligner de andre meget godt bortset fra at hun er tungere/højere/bredere smiley

    Altså, jeg elsker nu også hvalpe og at følge deres udvikling - men det er nu stadig hårdt arbejde smiley Det ene udelukker ikke det andet smiley


  • #18   20. apr 2021 Lækker bamse smiley
    Kan ikke huske, at have haft en umulig hvalp, eller en der skulle tidligt ud, men det er nok min husker, der ikke virker smiley


  • #20   20. apr 2021 Med Saga var jeg nu meget heldig , står vi tidlig op til daglig gør hun også skynder sig ud i haven og ind i seng igen smiley i weekenderne bliver hun uden problemer i seng til kl.9-10 stykker, og har hun altid gjort selv da hun var lille hvalp, og tror jeg kan tælle på en hånd de gange hun skulle ud om natten.
    Men hvor er Diva da skøn smiley


  • #21   21. apr 2021 Hun er så skøn. Og ja jeg synes også det bliver hårdere med alderen (min) at få hvalp. Vi har jo lige været turen igennem med to styks som nu er godt et år. Især vores akita Gaia, er helt vildt tidligt oppe. Hun vækker mig gerne ved 5 - 6 tiden, og vil have morgenmad. Men nu kan hun da sove videre, når hun har spist. Da hun var lille var der fuld skrue på efter morgenmaden. Så jeg kan sagtens relatere. Elsker hvalpe, men ja det er hårdt smiley

    profilbillede
  • #22   23. apr 2021 Jeg er såå glad for jeg har 4, så kan de underholde hinanden, lige på nær de uger vi evnt. har et kuld hvalpe...Der er jeg træt med træt på


  • #23   24. apr 2021 min var ca 9 år inden den stoppede med at vække mig tidligt om morgenen. Og blev absolut kun vækket fordi damen var sulten.

    Nu som 12 årig sover hun længe smiley


  • #24   24. apr 2021 Vi har b-hunde også har vi sally der vågner pga sangdroslen kl 5. Det er heldigvis tidligt nok til jeg kan lægge mig igen og sove videre når hvalpen har tisset af..

  • #25   24. apr 2021 Men de der 8 ugers hvalpe (i lille race) har jeg ikke brug for. Jeg er lykkelig for at have hentet en ældre hvalp. Det passer mig bedre at gå direkte igang med træning og ikke babypleje.

Kommentér på:
Hvalp - og jeg er træt!!

Annonce