Hvilken hund af de små ? {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen..
Min kæreste og jeg leder efter nogle søde små hunde og synes det er utrolig svært.
Jeg har haft hund siden jeg blev ført, og skal til at flytte hjemme fra og ved jeg bare ikke kan leve uden en hund/hunde ved min side.
Jeg har altid haft små hunde ( Cocker spaniel , West highland white terrier, og en lang håret gravhund. )
Jeg vil gerne prøve at ha en anden hund end dem jeg har haft, men aner ikke hvad for en det skal være..
Det skal være en som er til at betale ( ved godt man ikke burde gå efter det, men med lejlighed og bil har jeg ikke råd til 2 hunde af 10k stykket. )
Jeg har kigget på en "Japansk spids" og en " Pekingeser"
Men kan nu bedst lide den Japanske spids.
Jeg kan bare ik finde nogle af dem til salg andet end en blading af den på dba.dk.
Men er der andre hunde af en mindre størelse som jeg bør overveje?
De skal helst ikke være nogen som har ry for at gø konstant eller være alt for hidsige mod børn og fremmed..
Håber virkelig i kan hjælpe. Mvh. Thomas...
aug 2007
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 17
Hvad ligger de i i pris leje ?
feb 2006
Følger: 70 Følgere: 139 Hunde: 7 Emner: 758 Svar: 27.197
aug 2007
Pernille *Oskar* Har slet intet imod at bade dem så tit de behøver eller børste dem osv.. de vil få det som blommen i et æg..
feb 2006
Følger: 70 Følgere: 139 Hunde: 7 Emner: 758 Svar: 27.197
den skal ikke trimmes eller klippes og dens pels filtre ikke. vi kan nøjes med at børste hver 14. dag.
desuden er den allergivenlig.
den er lærenem men har dog spidshundens selvstændighed.
Det er en utrolig dejlig hund, nem, venlig, sjov, ja .... ellers havde jeg vel ikke 3
Thomas jeg har sendt en privat besked til dig
aug 2005
Følger: 43 Følgere: 44 Hunde: 7 Emner: 326 Svar: 1.378
aug 2007
Så det da muligt det kan ende med at blive sådan en..
jul 2006
Følger: 6 Følgere: 4 Hunde: 2 Emner: 2 Svar: 22
Dansk/ svensk gårdhund er også en meget hengiven hund og tilmed yderst intelligent og lærenem =0)
Hvilken hund af de små ?